Bodarin aamiainen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itse vetelen 400 g maksalaatikon, siihe 50 g raejuustoo. ja litra maitoo päälle! se on jämpti. 1000 kalorilla pitää aina päivä alottaa :)

Tuntuu olevan toi rahka taas kortilla joka paikas. No ite vedän Milbonaa aamulla purkillisen (500g) sekotettuna funlightin ja maidon kanssa. Siihen lisäks vähän jukraa ja sitte töissä aamukahvilla sämpylä.

Bricktop sanoi:
Onko noista kaurahiutaleiden syömisestä "raakana" jotain haittaa? Ite vedän aina aamulla rahka-mehukeitto-kaurahiutale -setin.

Sanoisin, että niinkauan kun käyttää pikahiutaleita, ei varmaankaan ongelmaa ole. Itse tehnyt näin 7v ajan. Mutta aj että kun närästää jos vahingossa käyttää jotain "keittoaika 10min" hiutaleita. Menee masu ainankin itsellä tukkoon.

Meikäläisen aamupalaan kuuluu: kaksi purkkia valion/pirkan maitorahkaa, 1 desi kaurahiutaleita, ananaspurkki, kolme ruispalaa sekä pari kananmunaa :)

Aika vakio on ollut tuo combo jo parin vuoden ajan.

wiliraj sanoi:
Sanoisin, että niinkauan kun käyttää pikahiutaleita, ei varmaankaan ongelmaa ole. Itse tehnyt näin 7v ajan. Mutta aj että kun närästää jos vahingossa käyttää jotain "keittoaika 10min" hiutaleita. Menee masu ainankin itsellä tukkoon.

Ihan normaaleja Elovena kaurahiutaleita oon käyttänyt. Keittoaika 10min :)
Ei mitään ongelmaa ole ollut.

eicca sanoi:
:offtopic: en ole tohon erhmannin rahkaan tutustunut...onko se maustamatonta?

On maustamatonta, mutta ei läheskään niin "kitkerää" kun vaikkapa valion vastaava.

Ja kaurahiutaleet syön "raakana" minäkin ja ihan elovenaa syön.

Kannanpa oman korteni threadiin...

Aamiainen: lautasellinen(kuivap. 50g) kaurapuuroa maitoon tehtynä, puuron seassa 100-200g raejuustoa, lasi tuoremehua kuppi vihreää teetä, vitamaxit ja eikun menoks.

- Pitkä maito (iso lasi siis ;)
- 50g Elovenaa
- 40g Heraa
- 15g Öljyä

Näillä potkittu jo pitkät ajat eteenpäin. Yleensä menee puurona, mutta joskus vispaan sheikkerissä ja ammennan alas jos oikein kiire meinaa olla.

Massiwe sanoi:
1000 kalorilla pitää aina päivä alottaa :)

:D Aiheutti spontaanin repsahduksen.

Mulla vaihtelee hyvin paljon aamupala. Yleensä siinä on aina rahkaa sekoitettuna veteen ja funlightiin niin, että se on juotavaa, sekä pari ruispalaa päälyshärpättimillä. Toisaalta pari viime päivää olen syönyt makaroonilaatikkoa aamupalaksi. Varsin erinomainen valinta.

Vedättekö noi "raa'at" kaurahiutaleenne maidon kanssa vai miten? Onko koskaan menny maha sekasin niistä?

Jimbe sanoi:
Vedättekö noi "raa'at" kaurahiutaleenne maidon kanssa vai miten? Onko koskaan menny maha sekasin niistä?

Maidon kanssa ja vähän sokeria päälle ni hyvää on :kuola:

Oma aamupala

2dl Eloveenaa,
2dl Maitoa,
2dl Appelsiinimehua,
Muutama raaka egu,
Kuppi kahvia,
+pillerit ja kapselit

Näillä eväillä on jo oma vatsa turvoksissa :P

Bricktop sanoi:
Onko noista kaurahiutaleiden syömisestä "raakana" jotain haittaa? Ite vedän aina aamulla rahka-mehukeitto-kaurahiutale -setin.
Mä vedän saman setin aina arkisin.
Kaurahiutaleiden määrää olen yrittänyt
koko ajan lisätä, nyt menee 2,5 desiä(+250g Ehrmann).

130g kaurahiutaleita
60g proteiinijauhoa

sauvasekoittimella sekaisin ja kurkusta alas.

Aamulla menee seuraavanlainen satsi:

* 2dl kaurapuuroa tai ruisleipää kalkkunaleikkeellä ja juustolla
* 250g Ehrmann
* Maitoa
* 40g Heraa veteen sekoitettuna

Jimbe sanoi:

Rahkaan sekoitettuna ja tiivistemehulla maustettuna. Ei koskaan mitään ongelmia ole mahan kanssa ollut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom