Bodarin aamiainen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hemmetti, tulee ihan huono omatunto ku porukka syö noin montaa juttua heti aamusta... :rolleyes:
Mulla päivä alkaa (on jo muutaman vuoden ajan) litralla rasvatonta Ingmannin jugurttia. Siks ingman ku 4g prot/100.

Originally posted by DoomStar
*5-6dl kaurahiutaleita
*250g maitorahkaa
*2-3dl sokeritonta mehukeittoa
*2 banaania
*kahvia fiiliksen mukaan
*omegakolmosta, multivita, c-vitskua ym.

Aika hyvin putoo noita kaurahiutaleita jos 5-6desii vedät aamusin. Itellä hyvä jos saan 2 desii putoomaan aamusin ku on helvetin vaikeeta toi aamu syöminen. Vai vedätkö hiutaleet keittämättä naamaan ja odotat et vasta vatsassa turpoaa :)

Aamiainen:

Purkki Ehrmannia
2 siivua ruisleipää(sis. kinkku+juusto)
omena
oliiviöljyä 2rkl

Rahkaa.

Eipä paljon vaihtelua edellisiin:

- rahkaa 250 g
- mysliä n. 100 g rasvattoman maidon kanssa
- lasi tuoremehua
- vitamiinit (+ kreatiini välipäivinä)

Originally posted by Mike
Ja halpaa sellaista, 50 senttii purkki.

Ja lisätäänpä vielä, että paremman makuista ja juoksevampaa kuin Valion valmistama. Helpottaa nauttimista ilman lisukkeita.:)

Mä oon nyt muutaman aamuna ruvennu vetämään tälläsen satsin:

-30g ProPower whey:tä
-½l mitä vain maustettua jugurttia
(nämä ainekset vispataan visvilällä yhdeksi möössiksi)
-mitä tahansa mysliä tai muroa
-mahdollisesti banaani tai jokin muu hedelmä vielä pilkottuna mukaan.

Vatsa täyttyy ja luulisin ravintoarvojenkin olevan ihan kohdillaan.

Tänä aamuna näin:
Vettä yli puoli litraa, jälkiuuniruisleipää jonka päällä jotain levitettä ja siivutettu kananmuna, purkki ehrmannia ja lisäksi heradrinkki jonka mukana vitamiinit, muki kahvia.

Melkein joka aamu juon ensimmäiseksi 1-2 rkl yön yli liotettuja pellavansiemeniä parissa lasissa vettä. Sitten yleensä:

- rahka
- desi tai kaksi kaurahiutaleita + jotain leseitä joskus + öljyt
- ruisleipää juustolla ja/tai leikkeleellä ja/tai maksamakkaralla ja/tai kananmunalla ja tomaatilla ja/tai kurkulla
- kaffetta

Viikonloppuisin usein kananmuna&pekoni&papu-linjaa hötöleivällä ja hötöhiilihydraateilla.

2dl kaurahiutaleita
40g proteiinijauhetta
vitamiinit

Nuo sekaisin tehosekoittimella jonka perään pari palaa ruisleipää sinapilla, makkaralla ja juustolla.

Miten ihmeessä te saatte kumottua yli 2dl hiutaleita kerralla???

Mulla jää valitettavan usein pelkään Elovenan maustettuun puuroon...pitänee lisätä jotain sivuun?

Sponsored by Ehrman tuntuu tää porukka olevan..

Moon tämmönen puolispodari, mutta n. 360 päivää vuodesta alkaa

-50 g jotain halpaheraa
-20-25 g rypsiöljyä

-Realin läpyskä tahi vastaava rukiinen tuotos
-Granny Smith-omppu

For the function, not the food.:offtopic:

Originally posted by pexxi
Sponsored by Ehrman tuntuu tää porukka olevan..

Mä olen kanssa miettinyt, että mitä ajatuksia kulkee Keskon sisäänostajien päässä kuin Ehrmania menee tolkuttomia määriä? Ja paikallisten kaupan kassojen ("taas kuusi purkkia rahkaa...mitä vittua!?")?

Entä Saksassa sijaitsevan meijerin tuotannosta ja myynnistä päättävien päässä?

Vai onko rahkanpuputtajien joukko sittenkin niin pieni että se ei näy missään? Toisaalta, entisessä elämässäni söin rahkaa silloin kun sitä oli jälkiruoassa sokerin mausteeksi lisätty, tai sitten jossain rahkapiirakassa. Nyt sitä menee varovaisestikin arvioiden ainakin 10-kertainen määrä, enkä mä edes syö paljon verrattuna vaikkapa Tomin "rahkaa suorasuihkutuksella" menekkiin.

Originally posted by JSmith
Mä olen kanssa miettinyt, että mitä ajatuksia kulkee Keskon sisäänostajien päässä kuin Ehrmania menee tolkuttomia määriä? Ja paikallisten kaupan kassojen ("taas kuusi purkkia rahkaa...mitä vittua!?")?

Entä Saksassa sijaitsevan meijerin tuotannosta ja myynnistä päättävien päässä?

Jossain päässä ainakin tuntuu raksuttavan jotain, kun en ole enää törmännyt missään 49 sentin hintaan, on 55 senttiä joka paikassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom