Big Brother 2006

Huoh... Mä en kohta jaksa enää kattoa tota BB:tä, jos ne jatkaa tota samoista asioista jauhamista ja riitelyä jaksosta toiseen. Mä en syytä Sorellaa mistään, enkä pidä sitä varsinaisesti ärsyttävänä. Ennemmin mun käy sitä sääliks. Ihan ymmärrettävää jos ei meinaa pää kestää, mutta mä en jaksa enää tota, kun kaikki ruotii kokoajan tota lässyn lässyn kyllä mää ymmärrän sua, mutta meil on ollu juttuja ennen, ku sää tulit ja meki tultiin samasta ovesta ku sä, mut se ei oo sama silti ku sä tulit jälkeen ja sit me nähtiin ku sä tulit ja aaaaaaaaaaaaaa...

Tuolla on muuten jotain juttua, että maanantain ylläri ois, että ois uus talo jossain huitsin Pitäjänmäellä. Mä toivon, että se ei oo totta ja mä en kato enää jaksoakaan jos ne siirtää talon pois Kivenlahdesta! :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja sit ne sorbuksen jutut tyyliin: "mä sain tän mun yheltä halikaverilta.." Voi vittujen vittu!!! Jos se muija ei olis kokenukkaan mankiin, niin vois olla vähän toinen meininki??

Eipä ole paljoa tullu seurattua, mutta parin jakson perusteella suhteellisen rasittavia ihmisiä siellä. Hyvähän se on että herättävät jotain fiiliksiä niin ei ois tylsää kattoa mutta ei se loputon vitutus ja myötähäpeäkään mitä noista tulee (corolla ja mira) hienoa ole..:wall: :curs: Aivan uskomatonta paskanlässytystä noilta eilen.. Tulis seuraavaks uusis taloon ja tekis tuplapoiston...

edit. ja ymmärryspisteet siitä sänkyepisodista ja sen jälkipeleistä menee täysin kaimamiehelle..

Se En oo koskaan -peli, joka näytettiin eilisiltana (vai koskasenyoli) oli kyl kaikista paras. Sorella alkaa vetään ihan pokerilla, että hänen on täytyny selvitä yksin elämässä, vanhemmat ei oo ikinä häntä rakastanu yms. yms. paskaa. Kaki oli hyvä kun se koitti olla siinä vielä jotenkin messissä ja kysellä asiallisesti lisää, kun taas Sari ja Mira liukeni paikalta heti kun Surulla alko vuodattaan. :D
Hoh hoh, kyl siinä on meillä eri nasta täti!

Mitä jos se koittais ees joku ilta keskittyä pitään hauskaa ja unohtais hetkeks minä minä minä -juttunsa. Olisko mitään!

Ois kyllä ihan mielenkiintosta nähä mitä Hanne tekis jos Jenni sais kenkää talosta. Nythän se ei tee muuta kuin seuraa Jennin tekemisiä ja narisee siellä sohvalla kuin joku Kimi Räikkönen. Onneks se on aika harvoin äänessä...

Tänään nähdään bb-talossa Kale & Flaming sideburns. Se mieshän on taas tulevassa jaksossa aivan kuumana eilisestä pätkästä päätellen...

Alkaa tuo Sorella olla jo aika ilmiö. Legenda jo eläessään. Kyllä sille nettisivut pitäs saada jos semmosia ei jo ole.

Sorellan gradu vuodelta 2001 Savonlinnan OKL:stä:

Sorella Johansson: Opettajien käsityksiä ja kokemuksia terveen itsetunnon tukemisesta ala-asteella.

Toi näköjään linkittää tonne hakutuloksiin vähän perseisesti. Siinä oli siis:

Tietokanta: Joensuun yliopiston kirjasto
Tekijä(t): Johansson,Sorella
Nimeke: Opettajien käsityksiä ja kokemuksia terveen itsetunnon tukemisesta ala-asteella [Mikrotallenne] / Sorella Johansson
Julkaistu: Joensuu : Joensuun yliopisto , 2001

;)

Tuolla on muuten jotain juttua, että maanantain ylläri ois, että ois uus talo jossain huitsin Pitäjänmäellä. Mä toivon, että se ei oo totta ja mä en kato enää jaksoakaan jos ne siirtää talon pois Kivenlahdesta! :(

Missä on tollaista juttua kerrottu?

Ja sit ne sorbuksen jutut tyyliin: "mä sain tän mun yheltä halikaverilta.."

Btw, mikä ihme on halikaveri, joku fuckbuddy vai?

lazki sanoi:
Alkaa tuo Sorella olla jo aika ilmiö. Legenda jo eläessään. Kyllä sille nettisivut pitäs saada jos semmosia ei jo ole.

Joo. www.mememe'n'bitchingaboutme.com tai attentionwhorella.com
hmm, tais mennä hiukan julmaksi..

mitä väliä sillä on missä se talo on

Jenni miellyttää mua nykyään enemmän. Älykkäin kilpailija tuolla. Välillä ehkä vähän koppava, mutta oikeastaan ihan oikeutetusti.

Mielenkiintoista kyllä tämä tän hetkinen sekoilu tuolla... Jännityksellä odotan mikä se tuleva jymy-yllätys oikein on.

Alkaa menemään oikeesti hermot tohon touhuun ja Sortavalaan eritoten, ihan törkeen rasittava torvi. Olis lähtenyt ku kerran uhosi. Paskaa.

Ja PLEEEEEAAAASEEEE Jenni heitä ne yököttävän rumat kapiset pinkit kalsarit mäkeen, ja nopeesti. HYI.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom