Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eikö tuo mira nyt pessyt kätensä aika kätevästi tuosta eilisestä juoruilusta vai oliko tuosta eilisestä jaksosta taas leikelty jotain olennaista pois? koko juttu meni kakin piikkiin.

Sitä, et mä en enää kato sitä jos se siirretään täältä pois :(

Hä?:confused: Mistäs tiedät ettei ole jo siirretty? Tiedä vaikka tuo koko homma olisikin oikeasti kuvattu...Keuruulla? Menis sun koko katselufiilis ihan pilalle. Niinku Keuruu vs. Hesa. Ne oliski Keuruulla. Eikä Hesassa. Junttii.

eikö tuo mira nyt pessyt kätensä aika kätevästi tuosta eilisestä juoruilusta vai oliko tuosta eilisestä jaksosta taas leikelty jotain olennaista pois? koko juttu meni kakin piikkiin.

mä en ymmärtäny mitä siinä tapahtu. Mira sano siinä partsilla että kaikki muut paitse kaki ja se on sitä mieltä että naisen ei tulisi käyttää minihametta jos ei halua tulla raiskatuksi. Sitten siellä makuuhuoneessa kaikki puhui siitä kun kaki oli sanonut että jonkun mielestä se tapahtunu oli yhtä paljon syyllinen siihen kuin mankikin.

Kaikkihan siellä talossa on sitä mieltä että se oli osittain sorellan syytä kanssa, kukaan muu ei vaan uskalla sanoa sitä sorsalle päin naamaa paitsi kaki. siitä kaikille :worship:

Kyllähän se Mira yritti pistää sitä koko hommaa Kakin piikkiin ihan täysin, kun ymmärsi, että tuli päästettyä iso sammakko suusta. Itse se alunperin sanoi, että ainoastaan hän ja Kaki on sitä mieltä, että nainen ei ole syyllinen. Ei Kaki tätä hommaa ainakaan minun mielestäni aloittanut.

..kunnes Sorbella astui peliin. Aika hyvän pätkän joku väsänny!

http://www.youtube.com/watch?v=AtaGecMl3GI

Tuli haaskattua melkein kolme minuuttia elämääni tän linkin johdosta. Turha.

Melkein toivoisin, että Jenni lähtisi huomenna himaan niin jännite säilyisi, mutta eihän äänestäjät tällaista osaa ajatella (tapaus Hena) vaan Sorbus lähtee ennennäkemättömien miinusäänten saattelemana kohti kortistoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom