Big Brother 2006

Oli leikattu Kaarlon pahimmat loppuyön kommentit Mirasta pois:

"Paskanaama" "Saatanan Huora" "Huora" "Perkele, oon antanut aina sille 2 pistettä" jne, :D

Sorella nyt vittuun sieltä, mutta ei lähde kuin vasta yleisöäänestyksen kautta.
Sanoiko tosiaan näin? Jos olen ymmärtänyt oikein, noista nimeämisistä ei saisi talossa lainkaan puhua? Carloksellehan pitäisi tuosta seurata siinä tapauksessa sanktioita. Viihdearvoltaan kaveri on kyllä porukan kärjessä. Möläyttelee myös asioita, joita tosin yritää korjata heti seuraavassa lausessa.

Lesorella on kyllä nappivalinta siinä mielessä, etta aiheuttaa katsojissa voimakkaita reaktioita puoleen jos toiseen. Itselläkin nousee verenpaine aivan käsittämättömiin svääreihin tuota seuratessa, mitä en itsestäni etukäteen olis uskonu ( En hirveesti perusta koko BB:stä, mutta tuleehan tuota jossain määri seurattua.)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noi eläinhahmot on varmaan tippuneita kilpailijoita!

ja parasta viihdettä.. etenkin se susi näytti niin hauskalta että tekis mieli ottaa kuppia sen kanssa :arvi:

Multa meni alkuviikko ihan ohi, eli selittäkääpäs mikä toi eläinsysteemi oikein on? Eikö asukkaat saa reagoida elukoitten tekemisiin? BB:n sivutkaan ei suostu toimimaan, sulkee selaimen jatkuvasti :curs:

"Minä olen helvetin vahva ihminen ja olen aina selvinnyt yksin ja tukenut muita."

Hitto että käy Carlos kuumana. Hienosti kyllä räppärityyliin esiinty keskellä huonetta.

Kyllä joo Sorella vaikuttaa TOSI vahvalta ihmiseltä :D

Ja mulla tuli heti mieleen tuosta Kaarlon shöystä, että tuosta ku ottais äänet pois, niin sais joku näppärä kehiteltyä kuvanauhan päälle hienon bb-räpin. Nyt vaan sopivia sanoja riimittelemään :hyper:

Nyt on jääny monta jaksoa väliin. Eilen tosin huvitti suuresti Jennin reaktio äänestykseen joutumisesta. Jumalauta ku naama meni hevosen vitulle. Vituttaa ku se tepastelee niissä pinkeissä kalsareissa siellä ja on niin kaikentietävä päällikkö. TODELLA ärsyttävä akka. Tais ottaa omalletunnolle joutua äänestykseen. :D

No ei se Sormella paljon järkevämpi tapaus ole. Kaarlo on edelleen rok. Se on ainakin aito.

Ai saatana että käy keittänää soi sorena. vittu. Alkaa myös jo pikkuhiljaa naurattamaan kun jaksaa kitistä niitä samoja asioita, ja varsinkin sillon kun muilla on hauskaa ni tää alkaa näyttää norsunvittua ja sit winetystä ja itkemään...

Ainoota viihdettä talossa tarjoaa enää nuo eläimet, mikää muu ei naurata vaan raivostuttaa. Mun päähän ei millään mahdu miksei tuo parkurella lähe pois ja hanki ammattiapua. Ennenpitkää kaikki muut kilpailijat tarvii ammattiapua kun tuota käsittämätöntä itsesäälissä rypemistä ja ulvontaa kuuntelevat.

Se kyllä hakee paljon sääliä muilta kilpailijoilta, monta kertaa sanonu että lähtee menemään sieltä/käy sanomassa että saako mietintäaikaa ja sitten nää muut vaan että sorsa älä nyt luovuta yms.:wall:

Kale on noussut täälläkin voittajasuosikiksi. Kaki on muuttunut munattomaksi jees-mieheksi. Ei hyvä!

Komppaan HC76:ta. Jenni on jotenkin hirmu ylimielisen ja kusipään oloinen. John Travolta leuka käy ja kovistelua on ilmassa, pinkit pappa-alushousut ja tissit.

Jenni on kuitenkin selkeästi talon älykkäin asukas, eli kaipa sitä hieman tuossa apinaporukassa pukkaakin ylimielisyyttä. Luulen, että Jenni on siviilissäkin aina sieltä älykkäimmästä päästä; liikkui sitten missä tahansa.

Jenni on kuitenkin selkeästi talon älykkäin asukas, eli kaipa sitä hieman tuossa apinaporukassa pukkaakin ylimielisyyttä. Luulen, että Jenni on siviilissäkin aina sieltä älykkäimmästä päästä; liikkui sitten missä tahansa.

Jos mä olisin Jennin pomo niin antaisin sille fudut töistä: ihmisvihaaja ja terrori se on.. ei hyvä

Luulen, että Jenni on siviilissäkin aina sieltä älykkäimmästä päästä; liikkui sitten missä tahansa.

Ei ylimielisyys ole sama asia kuin älykkyys. Mua vituttaa suuresti tollaset muijat jotka luulee itsestään liikoja. :urjo:

Mira, Jenni ja Sopraano. Kaarlon sanoin: " Nielisin ennemmin kranaatin.. "

Kaarlo on ehdottomasti kaikista noloin tapaus. Eilen uhos sormet pystyssä kuin Bronxin veli 'viddu sitä, stana tätä huoorrra'
Kale, Jenni ja Henna on Tampere Clubi. Niin, ja Jenni sietää lähteä ulos seuraavaksi.

T: Sorella-fäni

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom