Big Brother 2006

Kaarlo on ehdottomasti kaikista noloin tapaus. Eilen uhos sormet pystyssä kuin Bronxin veli 'viddu sitä, stana tätä huoorrra'

Niiiin totta! Äijä todellakin nolaa ittensä aina noilla helvetin kilareillaan,
ämmämäistä touhua pojalta IMO. Ja eilen näytettiin vaan pieni pätkä tätä
kohtausta, 24/7 sitä oli kestänyt kuulemma parikyt minuuttia.....WTF!?!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei siinä ollut mitään noloa! se ei nuole kaikkien persettä niinku kaki tai mira. kaarlo ilmaisee mielipiteensä! ja tyylillä :D kun se saa noita raivokohtauksia niin mulle tulee jotenki siitä mieleen salkkareitten teemu :lol2:

ei siinä ollut mitään noloa! se ei nuole kaikkien persettä niinku kaki tai mira. kaarlo ilmaisee mielipiteensä! ja tyylillä :D kun se saa noita raivokohtauksia niin mulle tulee jotenki siitä mieleen salkkareitten teemu :lol2:

Todellakin! Olen jo pitkään miettinyt ketä Kaarlo muistuttaa, mutta tuossahan se tulikin. Samanlainen leuka ainakin. :lol2:

Voi jessus mitä tapahtumia :D Mahtaa bb:n tuottajat hykerrellä saunailloissaan aika messevästi. Jos ei Sourcream&not-onion ole näyttelijä, niin voi olla talosta häädön jälkeen elämä aika mullinmallin. Kuinkahan monta kertaa sorbus kysynyt itseltään, että kannattiko? Niin, että kannattiko?:thumbs:

Ei se zorbarelliina mikään näyttelijä ole. Googletin nimeä ja se löytyi jostain Espoon koulun henkilökuntalistasta. On sen verran harvinainen nimi, ettei nuita Suomesta montaa löydy.

Ai mikä kuva?

Neuvostoliitto voisi kyllä harrastaa jonkinasteista liennytyspolitiikkaa ja poistaa peruukkiin sonnustautuneen Woody Harrelsonin avataristaan. :D

Originally Posted by Dobermann
Noi eläinhahmot on varmaan tippuneita kilpailijoita!
jos näin olisi, niin kyllä niistä ois alkanu paljastumaan henan ja tatun piirteitä..

No, se Susihan riehui siellä paljussa ja lähenteli naisia saunassa. Leijona puolestaan hamusi kioskireissulla siideriä. Se Ari-panda nyt oli muuten vaan säälittävä. ;)

Sanoiko tosiaan näin? Jos olen ymmärtänyt oikein, noista nimeämisistä ei saisi talossa lainkaan puhua? Carloksellehan pitäisi tuosta seurata siinä tapauksessa sanktioita.

Kyllä sanoi, mutta ilmeisesti BB katsoo sormien läpi, koska tällä hetkellä on aika paljon muutakin paskaa lautasella. :)

:D Voi olla että Zorella saattaa olla pieniä ongelmia kun pääsee bb-talosta ulos. Neitokaisen saavuttama "julkisuus" seuraa varmasti mukana pitkään. Vittu mulla ei tod pidä pokka jos törmään siihen joskus yössä! Kaikki nauraa sulle Zorella..Kaikki häpeää sua..Muahhaahahaaaa!!!!:D

Tuntuu ettei se Turella keksi mitään muuta kuin vanhojen asioiden märehtimisen ja säälin kerjäämisen muilta. Siinä meillä on oikeen neiti itsenäinen, joka ei tarvitse muiden apua ja on ollut suurinpiirtein jo tarhasta lähtien omillaan. Ottaa pannuun se jatkuva huokailu ja itku.:curs:

Kale lähtee varmaan pariks viikoks lepositeisiin jäähdytteleen ton ohjelman jälkeen kun tuntuu hieman käyvän kuumana...:D

Sorella:
mun isä ei rakasta mua

mä oon aina henkisesti yksin

mä oon aina se joka on helvetin vahva ja tuen muita

vittu mikä akka stna
"Sainko pisteen?" "Sainko pisteen?" Jos olisin ollut talossa siinä vaiheessa niin olisin varmaan vetässy avarilla sitä ämmää. Naisia en lyö, mutta tommonen lehmä on asia erikseen. :curs: :curs:

Zorpahkof ,niinkuin jonkun maan bosse, eversti Gorpatzof (mikälie..)

Neuvostoliitto voisi kyllä harrastaa jonkinasteista liennytyspolitiikkaa ja poistaa peruukkiin sonnustautuneen Woody Harrelsonin avataristaan. :D

No, se Susihan riehui siellä paljussa ja lähenteli naisia saunassa. Leijona puolestaan hamusi kioskireissulla siideriä. Se Ari-panda nyt oli muuten vaan säälittävä. ;)

Tatu= muistuttaa sutta
Hena= ehkä jonkun mielestä leijonaa
Ari= Pandaa

-edit- Sorellan on pakko olla näyttelijä, koska ketään noin pihalla olevaa ei voi päästää taloon. Niillähän on se BB-psykologi joka varmaan arvioi ne. Tosin eihän noi psykopaattilogitkaan välttämättä tiedä mistään mitään :)

Sorella vituttaa ihan äärettömästi. Eilen kun muut yritti ees vähän hymyillä ni pistää pommia toisen perään. Sitten juoksee itkien pois. Tommoset ihmiset tuo kaikki muutkin henkisesti ihan maahan ku valittaa 24/7.

Mun mielest noist nimeämist puhumisest vois rankasta aika isol kädel, ku menee tosi iso osa jännityksest jos jengi suunnittelee kuppikunnissaan ketä seuraavaks äänestää tai sillei.. Mitä oon ymmärtäny, ni aika suoraan on noista siellä puhuttu.

Mun mielest noist nimeämist puhumisest vois rankasta aika isol kädel, ku menee tosi iso osa jännityksest jos jengi suunnittelee kuppikunnissaan ketä seuraavaks äänestää tai sillei.. Mitä oon ymmärtäny, ni aika suoraan on noista siellä puhuttu.

luulen että noista tullaankin rankaisemaan, koska nehän on säännöissä selkeästi kielletty.

Sonera on töissä espoonkeskuksessa olevassa koulussa.
Eli ei ole näyttelijä eikä vastaava.
Ja tykkää olla huomion keskipisteenä myös talon ulkopuolella.

Mitä tossa on? Kuka on Catarina Johansson?
Toi näköjään linkittää tonne hakutuloksiin vähän perseisesti. Siinä oli siis:

Tietokanta: Joensuun yliopiston kirjasto
Tekijä(t): Johansson,Sorella
Nimeke: Opettajien käsityksiä ja kokemuksia terveen itsetunnon tukemisesta ala-asteella [Mikrotallenne] / Sorella Johansson
Julkaistu: Joensuu : Joensuun yliopisto , 2001

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom