Big Brother 2006

Saanko mäkin vielä sanoa sen, saanko äiti?

Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad :D

Jenni on mun suokka tällä hetkellä. Ainoa tuolla, jolla tuntuu päässä liikkuvan jotain.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad

Vissiin Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad.

Tsornobyl on tappanut ilon talosta säteilyllään!
Vitun Snorkkeli ku tuli ja sekotti kaiken. Manki oli ihan kingi talossa, ja sitten Sontakasa eliminoi sen.

Onko toi totta, että Sonni ja Mika on ollut Espoossa kuullusteluissa? Onks netissä mitään tietoo? Jos toi on totta, ni on kyllä niin tekopyhä lehmä toi kusipää! Alkaa itkee ku Manki lähti vaikka itse nostanut syytteet. Silti tuolla sanoo, ettei halua nostaa mitään. Ja sitten vielä näyttelee, ettei ole tiennyt asiasta. :curs: :wall:

Tällä hetkellä Kaarlo suosikki. Loistavaa settiä! "Mustaa paskaa", "saatanan huora" "vitun kusipää" ja se kranaattijuttu! :hyper: :hyper: Se räppiki oli niin kunkku!

Kaikki muutkin paitsi Sammakko ja Mira ihan hyviä tyyppejä.

Mikäköhän on maanantain yllätys!? :hyper:

Onko toi totta, että Sonni ja Mika on ollut Espoossa kuullusteluissa? Onks netissä mitään tietoo? Jos toi on totta, ni on kyllä niin tekopyhä lehmä toi kusipää! Alkaa itkee ku Manki lähti vaikka itse nostanut syytteet. Silti tuolla sanoo, ettei halua nostaa mitään. Ja sitten vielä näyttelee, ettei ole tiennyt asiasta. :curs: :wall:

Olihan katsossa vai missä lehdessä kuvia, kun sorsa vietiin autolla
kuulusteluihin sillon samana päivänä kun manki läks talosta.

Tsornobyl ja Snorkkeli:D !!!

Mira ei tajua kuinka suossa se on on omaa syytään. Kannattaisi vakavasti harkita siirtymistä jompaankumaan "leiriin" sillä Kaki on talon ainoa onnistunut interseksuaali, kaikkien ystävä. Sari myös

Pikkusen nauratti kun Mira yritti puhua itteensä pois pussista ja Kake raivos sille ihan naama punasena. Jos toi Mira ois äijä niin varmasti ois nähty matsi sen ja Kaken välillä aikoja sitten...

Kakille kyllä täytyy antaa pointsit koska heitti ilmoille ajatuksen että jospa se Porullan itkeminen ja raivoominen onkin vaan taktiikkaa. Puki meikäläisen ajatukset sanoiks eilisessä lähetyksessä. Ihme ettei sille Korollalle kukaan oo aikasemmin sanonu mitään siitä prkleen mököttämisestä. On vaan silitelty päätä. Itte jos joutus tommosta marinaa katteleen niin oisin varmasti käskeny sitä häipyyn muitten iloo pilaamasta. Taitaa toi Pörinän sukunimi (Johansson)selittää osittain sen minkä takia se jossain jaksossa sano että suomenruotsalaiset on sen mielestä niiiiiin sivistyneitä.

Vähänkö nauroin noille kahdelle brittikahelille. Siinä on sitä jotain. :D Tuota brittiversiota olisi voinut jopa katsoakin enemmän.

Nämä Suomen Big Brotherin kisaajat eivät ole mitään verrattuna brittien kisaajiin.

Tässä voittaja, jolla Touretten syndrooma:

http://www.youtube.com/watch?v=79AazCFtMpo

Ja tässä drama queen vailla vertaa:

http://www.youtube.com/watch?v=fPOrsE1_Yyk

Suomeen pitäisi myös saada vähän radikaalimpia kisaajia.

Katsoin tuon brittien 7. tuotantokauden, eikä tuo voittaja-Pete ole tuollainen koko ajan. Hermostuessaan laukoo tuota "wankersiä", toki huumeiden vetämisellä on osa syytä. :D Aika tylsä loppupeleissä tai ainakin yksiulotteinen. Luoja tosin on hyvittänyt kaveria 12 tuumaisella kypärällä. :D

Nikki puolestaan näytteli sen jälkeen kun tajusi yleisön pitävän hänen raivokohtauksistaan. Nikki muuten äänestettiin ulos ja palasi sitten myöhemmin taloon, kun entisiä kilpailijoita tuotiin viereiseen "house next dooriin", josta yksi eli Nikki tuli viimeiseksi viikoksi päätaloon.

Pete ja Nikki seurustelivat vähän aikaa myös talon ulkopuolella, mutta erosivat.

t: Demi-reading-BB-watching-soppy-little-wussie, Franco Begbie ;)

edit. Imogen ja Lea nimisiltä kilpailijoilta muuten löytyy jynkkymatskua P2P:stä :hyper:

Miten se nyt menee, eli näytetäänkö se Kaarlon kilahtaminen nyt tänään?

Sorella: "Mä en halua kommentoida noihin seksijuttuihin, etten vaan joudu lööppeihin. Mähän oon opettajakin." Voi jumalauta, lehmä oli viikon talossa ja joutui jo vierailemaan kyttikselläkin. :lol2:
Pieni reality-check voisi olla Sorballe paikallaan.

Siis miten ne KEHTAS jättää näyttämättä, ku Kaarlo laulaa Hard rock hallujan!?? Siis eisssakeli!!! Mä odotin koko jakson vesi kielellä, että tulis jotain hienoa ja sitte ne näyttää vaan tollasta...

Tää on niin TÄTÄ!

Nämä Suomen Big Brotherin kisaajat eivät ole mitään verrattuna brittien kisaajiin.

Tässä voittaja, jolla Touretten syndrooma:

http://www.youtube.com/watch?v=79AazCFtMpo

Ja tässä drama queen vailla vertaa:

http://www.youtube.com/watch?v=fPOrsE1_Yyk

Suomeen pitäisi myös saada vähän radikaalimpia kisaajia.

What a Fuck!!

En halua loukata tai olla mulkku, mutta gotta say, mitä ihmettä tollanen jätkä (voittaja) tekee talossa?? Luultavasti muilla kilpailijoilla herää myös kysymys vitusta, ei toi jätkä voi täällä olla, eihän tota viitti ees äänestää kun on vähä kukkuu..

"drama gueen " on :haart: :love:

Britti BB hakkaa Suomi BB:n 10-0, aina

voi vittu mä todellakin haluun ton muijan meille raivoomaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom