Big Brother 2006

Pahasti näyttää siltä että Hena lentää pihalle, mutta olisin mielelläni katsonut voiko se mennä tuosta enää ärsyttävämmäksi ja miten muut asukkaat kiipeilevät seinille sen juttuja seuratessa.

Parin seuraavan päivän ajan Henan ja Miran voisi sulkea kahdestaan pieneen koppiin ja katsoa miten käy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en pidä sen juopon eleistä kun silmät on puolitangossa ja luppaa kokoajan ja jätkän motoriikka ja puhe vitun hidasta. Huojuu seisoessaan ym... Ärsyttävä.

...

Musta tuntuu,et luettelit joka jannun kännissä käyttäytymisen tossa;)
Sä et taida vaan tykätä Henasta?:eek: :rolleyes:

Kundit ei niin pahasti äänestänyt Henaa,ei ainakaan antanut kahta pistettä. Niillä oli taas Mira maalitauluna. Kundeil taitaa kestää huumori vähän paremmin, vaik alkaa tekee niilläkin tiukkaa.

itse en Henasta pidä ollenkaan, mutta toivottavsti ei vielä tipahda, hauska nähä minkälaisia konflikteja se vielä aiheuttaa, kun kaikki on niin kyrpiintyneitä siihen..Uskon että Henan viikkotehtävän aikainen käytös, alentaa muitten esim. tatun kynnystä sanoa kaverille päin naamaa..

Musta tuntuu,et luettelit joka jannun kännissä käyttäytymisen tossa;)
Sä et taida vaan tykätä Henasta?:eek: :rolleyes:

Kundit ei niin pahasti äänestänyt Henaa,ei ainakaan antanut kahta pistettä. Niillä oli taas Mira maalitauluna. Kundeil taitaa kestää huumori vähän paremmin, vaik alkaa tekee niilläkin tiukkaa.

Heh, en sentis. 90% mun tuntemista miehistä on Henan vastakohtia. Ne ketkä on Henan kaltaisia ei kuulu mun elämään kyllä millään tavoin, joskus niitä näkee väkisinkin mutta onneksi ovat vähemmistöä... Mut joo, en kyllä tykkää Henasta. Hirvee jätkä :D

Mun mielestä ne anteli Henallekin pisteitä siinä missä Mirallekin? Molemmilta puolilta löytyy se ärsyttävin, niin Kroisoksista kuin köyhistäkin. Kyllähän siellä miehetkin mainitsi että yli meni jne...

Onko multa mennyt jotain ohi, vai miks Tatu ja Sari antoi toisilleen ääniä?
Tatu Sarille kaksi ja Sari Tatulle yhden. Muut äänet meni luonnollisesti Henrille.

edit:

Miehistä tosiaan vain Kari antoi Henrille kaksi pistettä, muut yhden. Naiset taas antoi kaikki Henrille kaksi pistettä.

Mun mielestä ne anteli Henallekin pisteitä siinä missä Mirallekin? Molemmilta puolilta löytyy se ärsyttävin, niin Kroisoksista kuin köyhistäkin. Kyllähän siellä miehetkin mainitsi että yli meni jne...

Joo,mut mä odotin et Hena olis äänestyksessä kerännyt koko potin tolla käyttäytymisellä...

Hienosti vetää kyl pokerinaamalla tota mulkun roolia. Se oli paras,missä ne ei avannut ovea sille sinne kauppaan niin jäi vaan kylmästi seisomaan kädet munissa ulkopuolelle. Jotkut vaan osaa "esittää" kyrpää tyyppiä niin hyvin.:)

Joo,mut mä odotin et Hena olis äänestyksessä kerännyt koko potin tolla käyttäytymisellä...

Hienosti vetää kyl pokerinaamalla tota mulkun roolia. Se oli paras,missä ne ei avannut ovea sille sinne kauppaan niin jäi vaan kylmästi seisomaan kädet munissa ulkopuolelle. Jotkut vaan osaa "esittää" kyrpää tyyppiä niin hyvin.:)

kyllä...hena vetää niin loistavasti tuon roolinsa että se ei vaan saa tippua. :kippis1: luulen että hena on kumminki äijien mieleen enempi, että naisilla on vaikeuksia sulattaa tuollaista kukkomaista ja ehkä hieman sovinnistista käytöstä. luultavasti hena saa miesäänestäjiltä plusääniä sen verran "äijäilystään" että mies ei tipu.

Kyllä sen Miran voisi tipauttaa pois. Nainen, joka on ulkonäöltään (varsinkin tämän päivän jaksossa) Wallu Valpion kaksoisolento, mutta verbaalisilta sisällöntuottamistaidoiltaan Kimi Räikkösen tasoa, ei ansaitse jatkaa olemistaan noinkin vivahteikkaassa laumassa mitä talossa on.

Nyt kun olette haukkuneet Henan paskaksi. Niin kattokaapa Tatun ja Wolwerine-Kaarlon touhua. Ei se Hena näköjään ole yhtään sen pahempi kuin muutkaan.... MIRA ULOS!

Mira vaan pois. Valittaa ja itkee joka asiasta koko ajan. Ei sillä, on se Henrikin todella rasittava ja pelle, mutta silti paljon mielenkiintoisempi "hahmo" kuin Mira.

Vitutti kyllä katsoa sitä sen "pompottamista" (Henan siis). Ihan turhanpäiväisiä nakkeja jakeli jatkuvasti.

Hähää, viinaa taloon niin jo tapahtuu! :D Viime vuoden BB oli tylsääkin tylsempää katseltavaa typerien sohvakeskutelujen ja lapsellisten leikkien takia. Ei sellanen kiinnosta.

Kyllä tuolla jollain vielä palaa käpy ja nyrkki heilahtaa. Luulen että tuolta lentää joku toinenkin ennen aikojaan pihalle käyttäytymisen takia. Asiaa, ja eikun uutta sekopäätä mukaan joukkoon. Tekevälle sattuu, näinhän se menee.

Eiköhän se Mira sieltä tipu. Ei niin mielenkiintoinen hahmo talossa.

Kuinka moni simputtaisi ja nolaisi toista tilaisuuden tullen, vaikka se simputus ei ole hauskaa kummallekaan osapuolelle ja vaarantaa oman tulevaisuuden talossa ja täten myös 50 000€:n palkinnon? Tästä voitte päätellä Henan kusipäisyyden ja omahyväisyyden asteen. Pitäisi edes sen verran olla pelisilmää, ettei veisi simputusta sille tasolle, että saa muut äänestämään itseään vastaan. Aika puusilmä toi Hena.

Jepjep. kattokaa tämän illan jakso ja kusipää voi saada uuden käänteen. Talossa on muitakin kuspäisiä ;)

En oo omin silmin nähny mitä siellä on tapahtunut, mutta täältä lukeneena ymmärrän kyllä Tatua ja sen toisen tyyppin kostoa. Ja enkä usko että ko käsittelyä olis Henalle tiedossa ellei itse olisi ollut k-pää ensiksi.

Eilisessä jaksossa jätkä ei edes tajunnu sitä että toiset suuttuu - nyt ilmeisesti tajuaa.

Sitä saa mitä tilaa.

Mä en tajua miksei ne voinu sopia ettei kroisoksina jua liikaa ja kuse viikkotehtävää... Varsinkin Henan viimeaikaiset toilailut, eikö se tajunnu et käyttäytymällä noin saa muiden kilpailijoiden ja katsojien vihat päälle. Odotan innolla Tatun ja Kaarlon tilien tasaamista... tais mennä kyllä vituiks koko homma :)

En oo omin silmin nähny mitä siellä on tapahtunut, mutta täältä lukeneena ymmärrän kyllä Tatua ja sen toisen tyyppin kostoa. Ja enkä usko että ko käsittelyä olis Henalle tiedossa ellei itse olisi ollut k-pää ensiksi.

Ensinäkin käytä spoilereita. Hyvähän se on jälkeenpäin selitellä ja perustella tuolla "kostamisella". Vitustako sitä tietää vaikka olisivat olleet samanlaisia "mulkkuja" kuin Hena.
Mun pisteet menee ainakin Henalle. Helvetin hyvää viihdettä. Kuka jaksais katsella esim. Mankin tyylistä käskyttelyä. Hyvä kun uskaltaa kaveri edes suunsa avata..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom