Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
voi paska, oon miettiny koko tän bb:n ajan mikä tosta sarista tuele mieleen, nyt mä hokasin. se kun hymyilee niin näyttää ihan uruk hai soturilta :D lord of the ringsissä siis ne yhet örkit.
Kertokaa vähän 24/7 kattojat, että mitä kaikkea Hena teki ja mitä ehdotti silloin ku mika ampu alas?
Ihme spekulointia siitä, miksi Mika ei vonkaa enempää kun olisi pesää tarjottimella.."varmasti hinttari tai muuten vain luuseri". Eiköhän aika simppeli syy ole siinä, että kovinkaan moni ei tuolla halua alkaa säätämään satojen tuhansien katselijoiden edessä..Uskon, että Mika lähti Sarin makuuhuoneesta, kun huomas ettei mitään tuu irtoo ainakaan helpolla. Se jätkä ei tosiaankaan vonkaa tuolla. Vähän se meinas siinä sohvalla mutta ei kuitenkaan.
voi paska, oon miettiny koko tän bb:n ajan mikä tosta sarista tuele mieleen, nyt mä hokasin. se kun hymyilee niin näyttää ihan uruk hai soturilta :D lord of the ringsissä siis ne yhet örkit.
Ihme spekulointia siitä, miksi Mika ei vonkaa enempää kun olisi pesää tarjottimella.."varmasti hinttari tai muuten vain luuseri". Eiköhän aika simppeli syy ole siinä, että kovinkaan moni ei tuolla halua alkaa säätämään satojen tuhansien katselijoiden edessä..
Hallo16
Seuraavaks Mira pois, sitten Henahomo, sitten Ari... Hena vituttaa eniten. Vi*** ku kokoajan pitää hiplaa niit muijia. Kakikin menee välillä vähän pakolla aika pitkälle, mutta se tosiaan vaikuttaa aina leikiltä. Kake ja Tatu pitää näppinsä kurissa. Muijat lähestyy eniten tosissaan Mikaa mut jätkä on aina aika tyyni eikä ala esim. tarttuu rintoihin tilaisuuden tullessa kuten hena...
Kaki on oiva esimerkki ihmisten ennakkoluuloista. Tuomitaan ulkoisen olemuksen perusteella.
Kakille soisin voiton, se on hauska ja hyväsydämminen hemmo.
Ihme spekulointia siitä, miksi Mika ei vonkaa enempää kun olisi pesää tarjottimella.."varmasti hinttari tai muuten vain luuseri". Eiköhän aika simppeli syy ole siinä, että kovinkaan moni ei tuolla halua alkaa säätämään satojen tuhansien katselijoiden edessä..
se joka sanoo että sari on ruma puhuu paskaa niin paljon kuin kerkeää. mm tämä neiti haukuttiin pakkiksella rumaksi http://www.martinaaitolehti.fi/. vittu täällä on kyllä niin porukka ettei mitään järkee. siis voi olla ettei jostain pidä mutta ei saatana noita rumiksi voi kukaan täyspäinen tosissaan sanoa.Heh. Mun mielestä se näyttää kyllä aika normaalilta naiselta [paitsi ne kulmat!!!], mutta kai miehet näkee siinä sit joko sexybeiben tai hirviön, se on jokotai :D
:
Kertokaa vähän 24/7 kattojat, että mitä kaikkea Hena teki ja mitä ehdotti silloin ku mika ampu alas? Mitä kaikkee Sari teki?
Mistä Mika ja Sari puhu sohvalla?
HYVÄ TEHTÄVÄ! :kippis1:
Ei saatana tuota Henaa. Täältä heruu ainakin plussat!
ei varmasti oo. viinaa,sinkku ja ihan ok:n näkönen nainen vonkaa ja yks ei ala millekään niin selvä homohan se on. ei epäilystä.
se joka sanoo että sari on ruma puhuu paskaa niin paljon kuin kerkeää. mm tämä neiti haukuttiin pakkiksella rumaksi http://www.martinaaitolehti.fi/. vittu täällä on kyllä niin porukka ettei mitään järkee. siis voi olla ettei jostain pidä mutta ei saatana noita rumiksi voi kukaan täyspäinen tosissaan sanoa.
Ja noi kaikki naiset talosssa on hyvännäkösiä, puusilmät
Mitä Mikan homouteen tulee niin epäilen :D Ehkä se ei pidä Saria kovin puoleensavetävänä?
Ja mitä tuohon Sarin ulkonäköön tulee niin ilman meikkiä sanoisin sitä jopa rumaksi. Ei sillä että mulla olisi varaa paljoa arvostella muita, mutta ei miellytä omaa silmää kyllä ollenkaan.