Big Brother 2006

miss e. vaikka quottasin sun viestiä niin ei se kyllä sulle ollut tarkoitettu vaan täällä olleille jätkille:). naisethan nyt kateuksissaan voi haukkua kenet vain:). en kuitenkaan taaskaan tarkoita sua.

sinkkumiehelle ja pikkupöhnässä lähes kaikki naaraat on puoleensa vetäviä :). tuskin tämä "mies" tekee poikkeusta tässä asiassa. jotain hämärää tuossa nyt on. no voihan tilanteet vielä muuttua.

No ei se nyt ainakaan homo ole. Yks ilta haki jo kovasti kortsua, mutta ei löytänyt. Eipä olis Sari silti tainnut antaa...

Puolin ja toisin varmasti vaikuttaa tämä meidän tirkistely. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Viittisiksää puhaltaa mulle vähän kuplia tänne?" :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

E: Kauanko toi tommonen roolijako on ollu käynnissä ja kauanko se vielä kestää?

Heidi ainakin lähti tyylilleen uskollisena: "Niinku, en mä niinku tajunnu niinku että niinku.." Ei tule ikävä.

Noista talon naisista kaikki ovat ihan ok näköisiä elleivät suorastaan kauniita. Silti jos pitäisi järjestykseen laittaa, Sari jäisi joukon viimeiseksi tavallisine kasvoineen. Meikin kanssa ylitällätty ja ilman sitä täysin tavis.

Vittu mulla ois ainaki palanut kiinni jo monta kertaa ton Henan kans jos oisin tuol talos....:curs: Oisin vetäny varmuudella jo siltä legot pihalle.:wall: Ja vaikka marssinu sit itte ulos talosta...

Kohtuu rasittava kaveri toi hena... ei helvetti korville pitäs pistää tommosta urpoa...

Vittu mulla ois ainaki palanut kiinni jo monta kertaa ton Henan kans jos oisin tuol talos....:curs: Oisin vetäny varmuudella jo siltä legot pihalle.:wall: Ja vaikka marssinu sit itte ulos talosta...

Joo miekäkin ois tehnyt ton ihan ulos lähtemisen uhalla... vittu sen virinistyskin on niin vastenmielinen ettei mitään rajaa...

'Kai Monkey on mukana keitossa? Mä alan ainaki heti ottaa keittoa... Jos on mahdollisuus ottaa keittoa niin mä vedän ainakin niin paljon kuin mahdollista jne jne...'

Aamusta asti kännissä, ja todella ärsyttävä lussukka kun on pellit kii. Mä en pidä sen juopon eleistä kun silmät on puolitangossa ja luppaa kokoajan ja jätkän motoriikka ja puhe vitun hidasta. Huojuu seisoessaan ym... Ärsyttävä.

Alkoholin käyttö tuolla talossa luo kyllä hyviä tilanteita ym, mut jotenkin ton lapamadon humaltumista on ärsyttävä seurata. Niin epämiehekäs lässykkä ettei ole tosikaan ja toi känni vaan pehmentää sen dorkia puolia. En kestä kyl yhtään.

Eri asia jos on hassu ja oikeesti hauska kun humaltuu, mut toi ei oo... se vaan ottaa päähän ja ärsyttää, sitä ei ole kiva seurata, vitutuskynnys nousee kokoajan kun sen mammanpojan naaman näkee...

Toi housujen puettaminen oli super-raivostuttavaa. Jotenkin sen typerä naamataulu, aamupöhnässä huojuminen ja kulli esillä lotkottaminen oli semmosta et mä oisin oikein vittuillessanikin vetässy kivekset vetoketjun väliin.

:angst:

On tää sitten hyyyyyyyvä ohjelma :)

Edit: Jos joku ei tajunnut niin puhuin Henasta...

"Viittisiksää puhaltaa mulle vähän kuplia tänne?"

tossa vaiheessa mun huumori ois loppunu ja oisin hakannu sen paskaläjän sinne paljuun.

saletisti hena tippuu nyt. ääliö mikä älliö. ei osaa pelata peliä ollenkaan

Hyvä vaa, et Heidi lähti. Loppupeleissä oli helvetin tylsä kitisiä, puheineen ja hoomailasilmeineen... Vittu toi hena on kyl kaikkea mistä en ihmisissä pidä. Seuraavassa äänestyksessä ulos!

ps. Pieni aamuheijari Henal;)

tossa vaiheessa mun huumori ois loppunu ja oisin hakannu sen paskaläjän sinne paljuun.

...HUUTONAURUA... :lol2: :D :hyper: Ei stana. Hyvin sanottu. Ajattelin samaa mut unohdin vinettää tuosta aiheesta... liikaa valittamista niin jo jotkut unohtuu :)

Hyvin toimii silmä tol Hennal. Kaveri heittää tosissaa et kyl noi kaikki on messis täs hommas, et huumoril ne tän ottaa. Avais prkl silmäsä. Näytti äsken et Monkey ja Sariki oli aika kypsiä siihen. Onneks Henna putoaa sunnuntaina.

toivottavasti hena ei tipu...kyl se sen verta hyvin osaa kohua herättää. :D en ymmärrä miten niin moni täällä on sitä vastaan?? en usko että vaikka se joutuukin äänestykseen että tippuu.

Niinpä. Ei oikein Mankikaan innostunut siitä jatkuvasta dokaamisesta, vaan sanoi jotain et haluis nautiskella niistä herkuista ja pystyy treenaamaankin jne. Ottaa huomattavasti rauhallisemmin ja Sarista tuntuu ilmeisesti enemmän kurjalle toi tehtävä kuin hauskalle. Hena kyl nauttii täysillä... Mua ei sinänsä haittaa se että pompotetaan, se on tehtävän ideakin osittain, mut Henalla vaan menee yli.

Mietin tossa aiemmin että ihme jos joku ei käy siihen kiinni kännissä, ehkä se livenä on kyllä paininu baarissa useammankin kerran. Voin kuvitella kun se huojuu silmät lupaten jossain baaritiskillä ja alkaa heittää jotain mukahauskaa kummeliläppää väärille tyypeille ja menee kourimaan jonkun tyttöystävää tisseistä ja perseestä [sitä näyttää tekevän kokoajan] niin kyllä on varmaan useammankin kerran läski alkanut tummumaan. Ois kyl hyvä kun siel alkais kunnon tappelu, mitenköhän Isoveli siihen reagois kun jengi alkais mätkii toisiaan ihan tosissaan :D

Edittiä:

toivottavasti hena ei tipu...kyl se sen verta hyvin osaa kohua herättää. :D en ymmärrä miten niin moni täällä on sitä vastaan?? en usko että vaikka se joutuukin äänestykseen että tippuu.

Sano että sä vitsailet? Kyl nyt kai meidän kirjoituksista näkee ihan helvetin hyvin miksei Henasta pidetä. Nyhvä luuseri, mammanpoika, mitättömyys. Mukahauska lässykkä. Siinäpä ne omat pääasialliset yhteenvetoni kaverista. Muitakin varmaan voi lukea. Veikkaan että loogisempaa ois ihmetellä kuka vittu tota jätkää pitää hauskana? Varmaan vähemmistö nykyään, on sen verran PIIP...

:D

"Eihän Hena käytä koskaan kalsareita" wtf!?

Miettikää Henaa jossain useamman päivän festareilla. Varmaan hyvää seuraa. Siementää varmaan yhden jos toisenkin kännirähinän..

Hyvin toimii silmä tol Hennal. Kaveri heittää tosissaa et kyl noi kaikki on messis täs hommas, et huumoril ne tän ottaa. Avais prkl silmäsä. Näytti äsken et Monkey ja Sariki oli aika kypsiä siihen. Onneks Henna putoaa sunnuntaina.

Joo, varsinainen ihmistuntija...Eilisessä jaksossa vasta näköjään veryteltiin tän päivän jaksoa varten..Sari ja Mika näytti kyllä niin kypsiltä. Mikseiköhän ne sano Henalle suoraan, että lopettais nyt ton pelleilyn ajoissa. Juntti mikä juntti, ilmasta viinaa juotava, vaikka väkisin..

Jenni on ottanut ihanan palvelijan roolin..niin nöyrä..:)

Mietin tossa aiemmin että ihme jos joku ei käy siihen kiinni kännissä, ehkä se livenä on kyllä paininu baarissa useammankin kerran. Voin kuvitella kun se huojuu silmät lupaten jossain baaritiskillä ja alkaa heittää jotain mukahauskaa kummeliläppää väärille tyypeille ja menee kourimaan jonkun tyttöystävää tisseistä ja perseestä [sitä näyttää tekevän kokoajan] niin kyllä on varmaan useammankin kerran läski alkanut tummumaan. Ois kyl hyvä kun siel alkais kunnon tappelu, mitenköhän Isoveli siihen reagois kun jengi alkais mätkii toisiaan ihan tosissaan :D

:D

Jotenkin mulla on kanssa sama näky silmissä..Huojuva Hena silmät lupsuen tilaa aina vaan uutta juomaa välillä vähän viereistä pirkkoa ihanasti pepusta puristaen ..:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom