Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Me varmaan nähtiiin aika kevyt versio tosta..järkkyä..kunpa roolit vaihdettais nopeasti toistepäin..
on muuten melko saletti että hena saa rangaistuksen siitä kun löi mikaa siinä sängyssä. silloin kun ne sarin kanssa alkoivat sitä tuolista kantamaan niin katoin että kohta heilahtaa nyrkki . oli siinä vaiheessa jo sellainen ilme päällä.
Toi oli ehkä paskin kooste koko tällä kaudella, ainakin tähän mennessä. Kuten tossa jo mainittiin, annettiin Henasta ja Mikasta ihan väärä kuva. Myöskin jätettiin pois Heidin ja Miran valittamiset tehtävän alussa. Jostain syystä tuotannon mielestä oli tärkeää näyttää esim. Karin kärpästouhuja 5 minuuttia.Joo-o, nyrkki pystyssähän se siinä möhnötti. Onpa muuten jännä miten eri kuvan saa tapahtumista kun vertaa tuota tunnin koostetta ja liveä. Tuossa koosteessa ei näytetty mielestäni pahimpia paloja miten Henée kyykytti menemään.
Jostain syystä tuotannon mielestä oli tärkeää näyttää esim. Karin kärpästouhuja 5 minuuttia.
Kakilla on todellakin asenne kohdallaan! harva pystyy ottamaan noinkin paskan homman huumorilla..
Mun mielestä Kaki on vähän niinkun Teräsbetoni:
alkujärkytyksen jälkeen sehän on ihan ok... oikeestaan se on koko ohjelman ydin...
voi paska, oon miettiny koko tän bb:n ajan mikä tosta sarista tuele mieleen, nyt mä hokasin. se kun hymyilee niin näyttää ihan uruk hai soturilta :D lord of the ringsissä siis ne yhet örkit.
Mulle taas tulee Sartsasta mieleen yksi ei-miellyttävä-henkilö tosielämästä, siksi rassaa sitä naamaa ja niitä juttuja katsella/kuunnella joka ilta...voi paska, oon miettiny koko tän bb:n ajan mikä tosta sarista tuele mieleen, nyt mä hokasin. se kun hymyilee niin näyttää ihan uruk hai soturilta :D lord of the ringsissä siis ne yhet örkit.