Big Brother 2006

Jess, näin se pitää mennä! Repeilyttävä tehtävä:worship: Mika ostaa kaikenlaista paskaa kaupasta, kyllä pokkaa ite olisin tehnyt samoin. Samoin henan teot: olisin tehnyt tosiaan samoin, Hena ei tosiaaan ole mikään paskempi jätkä! Laittoi Heidin kuivaa itteään, niin sitä pitää. Noi kolme vois pistää niin lössiksi nyt viikolla, mutta voi tulla kyllä aika pahaa puukkoa äänestyksessä ja se kai tän tehtävän tarkoitus on = Nostaa VIHAA hiiohei:0:

Jos tonne lähtee ja jos haluaa voittaa sen 50 000 euroa, niin noin ei käyttäydy, ellei oo yhtä urpo kuin Hena.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaki kyllä on hyvä kaveri, ottaa rennosti ja tajuaa ottaa tietyt asiat huumorilla.

Jos tonne lähtee ja jos haluaa voittaa sen 50 000 euroa, niin noin ei käyttäydy, ellei oo yhtä urpo kuin Hena.

Mä luulen että tässä on hieman sellainen ikäpolvien välinen kuilu :D Ainakin mitä on lueskellut noin yleensä mielipiteitä BB-kisaajista, niin yleensä nuoremmat pitävät Henasta ja Mikasta, ja kaikesta riekkumisesta/riehumisesta, känniääliöteoista+puheista jne. Ja mitä vanhempia sitten on niin alkaa arvostaa erilaista esiintymistä. Nuoremmille kenties hauskuus piilee sikailussa ja törttöilyssä, koska itsekin tavallaan elää vielä sitä vaihetta.

Voin olla väärässä, eikä tämä yleistys koske kaikkia ihmisiä eli poikkeuksiakin on, mutta noin yleensä se kenestä diggailee vastaa aika paljon sitä millainen itsekin on, tai millaisten ihmisten seurassa viihtyy. Loogista :)

Jepjep, kyllä toi Hena on aika urpo mulkku. Onneks on sen verran tyhmä ettei tajua ampuvansa itteänsä nilkkaan tolla kyrpäilyllään. Saattaa olla kunnon ääniharava kun niitä aletaan jakelemaan.

Mä luulen että kyllä suurin osa katsojista haluaa katsoa Henan kaltasta tyyppejä tv:stä ja haukkua sitä. Aina tarvitaan syntipukki. Joo ja varmaan kukaan muu ei ole örveltäny ja heittänyt huonoja vitsejä kännissä tai selvänä, tai kehunut panojaan.. Hena on vaan aika kärjistetty esimerkki vekkulista kaverista joka ei pahemmin välitä siitä, että aina löytyy marmattajia sen tekemisille. Suomalaista, oman morkkiksen piilottelua Henan dissaus, sanon minä

Huomioin saman ettei teititellyt, mut epäilen ettei ihan yhdestä napsahda. Varmaan katsotaan kokonaissuoritusta, innostusta tehtävään ym...

Luulen kanssa ettei, mutta eikös ne käynyt ruokaakin pöllimässä. Me varmaan nähtiiin aika kevyt versio tosta..järkkyä..kunpa roolit vaihdettais nopeasti toistepäin..

Jännä miten ne aluks ärsyttäneet henkilöt ei enää ärsytä..
Kakihan heittää tosi hyvää läppää..ja manselaisena hävettää Henan puolesta..

Mikahan väläytti pelimiehen taitojaan väläyttäessään viattoman vallattoman hymyn Sarille sohvalla. Mira tais osua oikeaan..mitäköhän haetaan kun Sari ja Mika ovat molemmat kroisoksia..;)

Mä luulen että kyllä suurin osa katsojista haluaa katsoa Henan kaltasta tyyppejä tv:stä ja haukkua sitä. Aina tarvitaan syntipukki. Joo ja varmaan kukaan muu ei ole örveltäny ja heittänyt huonoja vitsejä kännissä tai selvänä, tai kehunut panojaan.. Hena on vaan aika kärjistetty esimerkki vekkulista kaverista joka ei pahemmin välitä siitä, että aina löytyy marmattajia sen tekemisille. Suomalaista, oman morkkiksen piilottelua Henan dissaus, sanon minä

Since_1988, nimi kertoo kaiken...:D No hard feelings.:kippis1:

Edit; Ja mun mielestä toi Mika on ihan jees jätkä nykyään, kun verrataan Henaan.

Mä luulen että kyllä suurin osa katsojista haluaa katsoa Henan kaltasta tyyppejä tv:stä ja haukkua sitä.

Suomalaista, oman morkkiksen piilottelua Henan dissaus, sanon minä

Siinä olet oikeassa että Henan kaltaisia tyyppejä tavallaan ehkä tarvitaan, ainakin siinä mielessä että sen käytös herättää kiinnostusta, niin hyvässä kuin pahassa. Tässä asiassa kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta ja toki se on hyvä että talosta löytyy monenlaista väkeä, örveltäjistä tylsimyksiin koska se niitä mielenkiintoisia tilanteita herättää.

Mitä tulee siihen että Henan morkkaaminen olisi oman morkkiksen piilottelua, niin olen kyllä täysin toista mieltä. En ihan äkkiä keksi ainakaan mitään morkkiksia minkä vuoksi Henaa dissaisin, arvosteluni koskee ihan puhtaasti vain tuollaista ääliömäistä käytöstä jollaisesta en pidä.

Sittenhän se nähdään kun tulee äänestys.

Jännä miten ne aluks ärsyttäneet henkilöt ei enää ärsytä..
Kakihan heittää tosi hyvää läppää..ja manselaisena hävettää Henan puolesta..

Olen samaa mieltä. Kakia ensimmäistä kertaa katsoessa oli inhot päällä, ei näköjään pidä siihen luottaa että ensituntumalla ihmisestä ei selvää kuvaa saa.

Mikalla ja Sarilla on muuten jotain säpinää, ainakin tuntu siltä.

Mä luulen että tässä on hieman sellainen ikäpolvien välinen kuilu :D Ainakin mitä on lueskellut noin yleensä mielipiteitä BB-kisaajista, niin yleensä nuoremmat pitävät Henasta ja Mikasta, ja kaikesta riekkumisesta/riehumisesta, känniääliöteoista+puheista jne. Ja mitä vanhempia sitten on niin alkaa arvostaa erilaista esiintymistä. Nuoremmille kenties hauskuus piilee sikailussa ja törttöilyssä, koska itsekin tavallaan elää vielä sitä vaihetta.

Voin olla väärässä, eikä tämä yleistys koske kaikkia ihmisiä eli poikkeuksiakin on, mutta noin yleensä se kenestä diggailee vastaa aika paljon sitä millainen itsekin on, tai millaisten ihmisten seurassa viihtyy. Loogista :)

No joo, mut ei mun mielestä tosta porukasta saa oikein mitään muuta irti. Hena ja Mika herättää ainakin jotain keskustelua. Jos ne jäis pois tästä joukosta niin bb saattais muuttua aika tylsäksi. Niin kuin aiemmin oon todennut niin Jennillä on fiksuimmat jutut,mut ei se saa ainakaan mimmien puolelta hirveästi vastakaikua. Voihan olla,että muut näyttää kyntensä kun Hena ja Mika aikanaan hiljenee mut epäilen. Niin että tällä porukalla kattelen mielummin kundien hölmöilyä ja riekkumista, koska ei tossa talossa muutakaan ole tarjolla.

edit:No joo,te jo kerkesittekin jauhaa siitä...:)

aluks en pitäny henasta mutta nyt sen tempauksia on mukava kattoa...se on niinku kunno äijä, ei välitä muitten mielipiteistä ja omaa aina jonku mielipiteen eikä kyhnötä misää nurkassa! hyvä hena! mikaan olen pettynyt, aattelin aluksi että siinä on rento äijä, pelimies joka vonkaa ja heittää hyvää läppää koko ajan mutta tyyppi pysyttelee liikaa sivussa kun on selvinpäin. kännissä kaveri on hyvää viihdettä, lisää viinaa taloon! :thumbs:

Kyllähän toi loogiselta kuullostaa, mutta Henalla voi olla tässä mielessä paremmat mahkut jos suurin osa äänestäjistä on kuitenkin nuorempaa..

Toisaaltahan toi Hena on just parhaimmillaan tossa vittumaisen kroisoksen roolissa, luultavasti valittiin siihen koska tiedettiin että se vetää överiks. Kovasti tuntuu jo ärsyttävän slummilaisia, ainakin naisia.

aluks en pitäny henasta mutta nyt sen tempauksia on mukava kattoa...se on niinku kunno äijä,

Mun mielestä Hena ei oo äijää nähnytkään, jos tuolta pitäs joku äijä löytää ni mielummin sit vaikka Kaarlo tai Tatu. Mut viime vuotisista kisailijoista esim. Mika oli 100x enemmän äijä ku joku Hena. Hena on arrogantti ja narsistinen idiootti. IMO.:piis:

Mun mielestä Hena ei oo äijää nähnytkään, jos tuolta pitäs joku äijä löytää ni mielummin sit vaikka Kaarlo tai Tatu. Mut viime vuotisista kisailijoista esim. Mika oli 100x enemmän äijä ku joku Hena. Hena on arrogantti ja narsistinen idiootti. IMO.:piis:

oot vaa kade ku hena on käyny kiksauttaan 150-250 naista ja sil on viel naamaraja :D
mitä muuten naiset ootte mieltä henasta? luulis että hena on just sellanen kusipää mikä naisia ottaa pannuun :)

Mun mielestä Hena ei oo äijää nähnytkään

Hena on arrogantti ja narsistinen idiootti. IMO.:piis:

Hmm... no, itsekeskeinen kyllä jonkin verran ym asioita joita mainitsit... Mullekaan ei Henasta mikään ÄIJJJJÄ :rock: tuu mieleen ollenkaan, vaan tälleen naisena näen sen tossuna, vässykkänä, luuserina, epämiehenä. Musta se ei oo ollenkaan semmonen karski kundi, miehekäs mies, sellainen joka ansaitsis mitään 'äijä'-titteliä [äijä titteliä siis hyvässä], vaan jotenkin tosiaan semmonen narussa vedettävä tohveli, vaikka esittääkin kenties todellista naistenmiestä. Mulle se on jotenkin semmonen lussukka, pehmee ja vetelä tyyppi. Semmonen mille TOSIÄIJÄT varmaan vaan naureskelis :D

mitä muuten naiset ootte mieltä henasta? luulis että hena on just sellanen kusipää mikä naisia ottaa pannuun :)

Joo tosiaan siis mun mielestä se ei oo mikään 'naisia päähän ottava kusipää'. Ennemminkin sellaista miestyyppiä kelle naureskelen, pidän koirana, vässykkänä, semmosena, jotenkin... hmm... tohvelisankarina joka esittää todellista playeria. Semmonen kenestä tulee mieleen joku lurppasilmäinen hauveli vauveli. Vaikka panomäärällään kehuskeli, niin mulla on myös sellainen mielikuva Henasta ettei se olisi sängyssä multa jalat alta vievä todellinen raju ja karski machomies, vaan sellanen, laiska, leppoisa, hieman rutiininomainen perusjamppa joka jyystää tylsällä tavalla eikä edes osaa olla tosimies :D

Hehe, karua settiä... Soriii :D

Edittiä taas: Niin, sen kännikäyttäytyminen antaa paljon osviittaa siitä että se on surkee pano. Ehkä niitä naisia on oikeesti noin paljon, mut vain siksi että se ei saa nussittua samaa akkaa kahdesti kun kukaan ei innostu sen puoliveltosta kännimunasta, ja kun se sammuu kesken paneskelun rankan baari-illan päätteeksi [ainakin tosta juomisesta päätellen...]

Hohoo... :lol2::evil:

hena ei puhu paskaa! :D kaarlo on kyl ehkä sellanen mikä on nousemas meikän suosikiks. miks muuten se mika ei käy jo painamasa sitä saria sehän tuntuis nyt jo oleman sulaa vahaa, varsinki kännissä tuntuu tuo viina menevän sillä v*****n :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom