Väitätkö muka ettet pysty olemaan lukematta noita spoilereita? Lukisko vai, lukisko vai ei...vittu, pakko katsoa!! ;)niin ettäs tiiätte :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väitätkö muka ettet pysty olemaan lukematta noita spoilereita? Lukisko vai, lukisko vai ei...vittu, pakko katsoa!! ;)niin ettäs tiiätte :D
Väitätkö muka ettet pysty olemaan lukematta noita spoilereita? Lukisko vai, lukisko vai ei...vittu, pakko katsoa!! ;)
Me ei olla ainoot tätä ketjua lukevat ;) Eiköhän aika moni muukin halua säilyttää jännityksen, en välttämättä kelaa asioita vain itseni puolesta, vaan ajattelen samalla kaikkia niitä ketkä haluavat katsoa ohjelmaa SubTv:n tarjonnan mukaan. Tämän threadin tulee olla sellainen jossa keskustellaan tv-lähetysten tahdissa, tuo toinen ketju sitten saa sisältää sitä 24/7-settiä ja paljastuksia keskusteluforumilta jne.
Tässä asiassa olen pari kertaa lukenut spoilerit kun olen tiennyt etten esim näe sarjaa tiettynä päivänä tms, mutta kyse ei olekaan siitä niiden lukemisesta, vaan pakosta/vapaaehtoisuudesta. On eri asia valita tietävänsä tiettyjä asioita etukäteen, kuin joutua pakotetuksi tietämään joitain asioita jotka olisi halunnut nähdä sitten sarjaa katsoessaan
Ei juma! On mahtanut bb-porukkaa naurattaa kun ovat tuon kirjoittaneet. :D Tai sitten niiltä on hävinnyt kaikki suhteellisuudentaju.
Näinkö mitä sattuu, vai yrittikö Hena lyödä Mankia kun se nosteli sitä sängyssä?
Hena taas ärsyttää lisää... Jätkä ei osaa käyttää edes viinaa. Ihan perseet olalla ja tyrät rytyssä taaskin, ei ees pysy omilla jaloillaan ja sammuu :prkl:
Mokaskohan Mira ton tehtävän?Se ei teititellyt Henaa siinä kun se alko hieromaan jalkoja,"ota housut pois" tai jotain sellasta.Mika kyykytti kyl hyvin Kakia
Toivottavasti Suomen BB:ssä keksitään samanlaisia virikkeitä kun Briteissä (erotetaan kaltereilla talo kahtia, erilaisia tehtäviä, teema iltoja ym.) Eihän kukaan jaksa katsoa ohjelmaa jos kilpailijoiden aika vaan käy pitkäksi. Lisää viinaa ja isompia palkintoja. Vois lähettää tuottajille ehdotuksia
Vittu toi Hena on oikeesti urpo jätkä. Kaikki asiat pitää vetää övereiks. Joo, jä mä tiedän et mielummin överit ku vajarit, mut joku järki silti.
Kaki veti taas mun pinnat himaan. Helvetin hienost suhtautu siihen joutu tonne ghetto puolelle.
Vittu toi Hena on oikeesti urpo jätkä. Kaikki asiat pitää vetää övereiks. Joo, jä mä tiedän et mielummin överit ku vajarit, mut joku järki silti.
Kaki veti taas mun pinnat himaan. Helvetin hienost suhtautu siihen joutu tonne ghetto puolelle.