Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Väitätkö muka ettet pysty olemaan lukematta noita spoilereita? Lukisko vai, lukisko vai ei...vittu, pakko katsoa!! ;)

en oo lukenu yhtään spoileria tässä tredissä, en edes jälkeenpäin. en viittis täällä mesota ja niitä vaatia jos ne samantien lukisinkin :).

Me ei olla ainoot tätä ketjua lukevat ;) Eiköhän aika moni muukin halua säilyttää jännityksen, en välttämättä kelaa asioita vain itseni puolesta, vaan ajattelen samalla kaikkia niitä ketkä haluavat katsoa ohjelmaa SubTv:n tarjonnan mukaan. Tämän threadin tulee olla sellainen jossa keskustellaan tv-lähetysten tahdissa, tuo toinen ketju sitten saa sisältää sitä 24/7-settiä ja paljastuksia keskusteluforumilta jne.

Tässä asiassa olen pari kertaa lukenut spoilerit kun olen tiennyt etten esim näe sarjaa tiettynä päivänä tms, mutta kyse ei olekaan siitä niiden lukemisesta, vaan pakosta/vapaaehtoisuudesta. On eri asia valita tietävänsä tiettyjä asioita etukäteen, kuin joutua pakotetuksi tietämään joitain asioita jotka olisi halunnut nähdä sitten sarjaa katsoessaan :)

Me ei olla ainoot tätä ketjua lukevat ;) Eiköhän aika moni muukin halua säilyttää jännityksen, en välttämättä kelaa asioita vain itseni puolesta, vaan ajattelen samalla kaikkia niitä ketkä haluavat katsoa ohjelmaa SubTv:n tarjonnan mukaan. Tämän threadin tulee olla sellainen jossa keskustellaan tv-lähetysten tahdissa, tuo toinen ketju sitten saa sisältää sitä 24/7-settiä ja paljastuksia keskusteluforumilta jne.

Tässä asiassa olen pari kertaa lukenut spoilerit kun olen tiennyt etten esim näe sarjaa tiettynä päivänä tms, mutta kyse ei olekaan siitä niiden lukemisesta, vaan pakosta/vapaaehtoisuudesta. On eri asia valita tietävänsä tiettyjä asioita etukäteen, kuin joutua pakotetuksi tietämään joitain asioita jotka olisi halunnut nähdä sitten sarjaa katsoessaan :)

Komppaan...

Ei juma! On mahtanut bb-porukkaa naurattaa kun ovat tuon kirjoittaneet. :D Tai sitten niiltä on hävinnyt kaikki suhteellisuudentaju.

Niin tai sit se on vaan hyvä esimerkki kaikille ettei sopimusta rikota. Periaattessa voisit kusettaa mitä tahansa jos siitä seuraisi vain pieni sanktio. Talossa selviäisikin et ei saatana tämä ole yhtään sama henkilö kenet me tänne halusimme. Löytyis perheet yms. Toisin kuin taas sopimuksessa lukisi.
Ihan oikea rangaistus IMO.

Hiukan kova tuomio mut minkäs teet. Toivottavasti tilalle tulee myös kauniimman sukupuolen edustaja, isotissinen ja mahd. pal ryyppäävä että saadaan kunnon viihdettä.

Voi LOLLO! Kakin 'Kalinka' ryssähyppely sai taas kunnon naurut meiksiltä. Muutenkin niin hupaisa jätkä että. Jotenkin siitä tykkään kun tuntuu ettei se yritä olla tollanen tahallaan, vaan se hauskuus tulee luonnostaan. Eleet, puhetyyli, läpät tosi hyviä, varsinkin jos se eläytyy esittämään jotain myös fyysisesti. :lol2:

Hena taas ärsyttää lisää... Jätkä ei osaa käyttää edes viinaa. Ihan perseet olalla ja tyrät rytyssä taaskin, ei ees pysy omilla jaloillaan ja sammuu ym. Mun mielestä tollanen käytös kuuluu ehkä joillekin ensikertojaan ryyppääville viistoistakesäisille, ei todellakaan aikuisille miehille. Luulis et ois jo oppinu dokaa kunnolla eikä ois ihan holtiton... :wall:

Näinkö mitä sattuu, vai yrittikö Hena lyödä Mankia kun se nosteli sitä sängyssä?

Löikin. Päähän osui. Ilmeisesti todella taju taskussa eikä tajunnut mitä tapahtuu. Ärsyttävä kännivässykkä.

Mokaskohan Mira ton tehtävän?Se ei teititellyt Henaa siinä kun se alko hieromaan jalkoja,"ota housut pois" tai jotain sellasta.Mika kyykytti kyl hyvin Kakia:hyper:

hena on todellakin iha vitun perseestä. Vetäskö se siinä sängyllä vetäs avarilla Mikaa takaraivoon? Ei näyttäny hirveen kaverilliselta lämäytykseltä. Sama siinä tuolilla ku ne kanto sitä vittuun Hena näytti siltä ku ois käymässä päälle jos pysyis pystyssä. Mulkku tyyppi+paskat jutut=ULOS!

Hena taas ärsyttää lisää... Jätkä ei osaa käyttää edes viinaa. Ihan perseet olalla ja tyrät rytyssä taaskin, ei ees pysy omilla jaloillaan ja sammuu :prkl:

En tiiä näinkö väärin, mutta tempasko Hena turpaan mikaa, kun raahasivat sen sänkyyn. Näytti ainakin siltä.

Mokaskohan Mira ton tehtävän?Se ei teititellyt Henaa siinä kun se alko hieromaan jalkoja,"ota housut pois" tai jotain sellasta.Mika kyykytti kyl hyvin Kakia:hyper:

Huomioin saman ettei teititellyt, mut epäilen ettei ihan yhdestä napsahda. Varmaan katsotaan kokonaissuoritusta, innostusta tehtävään ym...

EDIT: hehe, kaikki kirjottelee päällekäin samoja kysymyksiä ym :D Joo, Hena löi Mikaa, avarilla kaiketi, mut lisähti ja osui takaraivoon tai jonnekin.

Vittu toi Hena on oikeesti urpo jätkä. Kaikki asiat pitää vetää övereiks. Joo, jä mä tiedän et mielummin överit ku vajarit, mut joku järki silti.
Kaki veti taas mun pinnat himaan. Helvetin hienost suhtautu siihen joutu tonne ghetto puolelle.

Onkohan tol Henal ihan saatanan huono viinapää vai imeeks se vaan aina niin maksimit?Se on aina ihan makkurissa,vaik muut on viel suht hyväs kondiksessa...

Toivottavasti Suomen BB:ssä keksitään samanlaisia virikkeitä kun Briteissä (erotetaan kaltereilla talo kahtia, erilaisia tehtäviä, teema iltoja ym.) Eihän kukaan jaksa katsoa ohjelmaa jos kilpailijoiden aika vaan käy pitkäksi. Lisää viinaa ja isompia palkintoja. Vois lähettää tuottajille ehdotuksia

Jess, näin se pitää mennä! Repeilyttävä tehtävä:worship: Mika ostaa kaikenlaista paskaa kaupasta, kyllä pokkaa ite olisin tehnyt samoin. Samoin henan teot: olisin tehnyt tosiaan samoin, Hena ei tosiaaan ole mikään paskempi jätkä! Laittoi Heidin kuivaa itteään, niin sitä pitää. Noi kolme vois pistää niin lössiksi nyt viikolla, mutta voi tulla kyllä aika pahaa puukkoa äänestyksessä ja se kai tän tehtävän tarkoitus on = Nostaa VIHAA hiiohei:0:

Vittu toi Hena on oikeesti urpo jätkä. Kaikki asiat pitää vetää övereiks. Joo, jä mä tiedän et mielummin överit ku vajarit, mut joku järki silti.
Kaki veti taas mun pinnat himaan. Helvetin hienost suhtautu siihen joutu tonne ghetto puolelle.

Niinpä. Yli-kaikkea. Esittäminen, hauskuus, jutut, kännit. Vaikee uskoo että tolla jätkällä on 150-250 panoa ollut [tai no, kännipanoja kyllä varmaan tulee paljonkin jos vain joka vkoloppu baareissa päivystää ja huolii kenet vaan]... Jatkossa ehkä ei pillua irtoa kyllä enää niin helpolla kun puolet suomalaisista on nähneet sen känniörvellykset ja muka-hauskat yliväsyneet kummeliläpät.

Kakin suhtautuminen oli kyllä tosi rentoa. Se vaan on niin rento jätkä, ei stressaa turhista :worship:

Toi Kaki on kyl aika päällikkö, tosi hyvää läppää ja muutenkin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom