Big Brother 2006

sari niinsanotusti korostaa enemmän "naisellisuutta" ja hanne enemmän poikatyttö....

Toikin varmaan pitää paikkaansa. Hanne sais mun puolesta kyllä olla enemmänkin naisellinen, se lyhyt tukka korostaa poikamaisuutta... Mut itsehän on semmoinen kuin haluaa.

Onhan Sarilla kauniit kasvot mutta meikkeineen näyttää tärkätyltä barbie-mussukalta. Tämän näkee jo oravakin, ohuen karvan peittämällä, otsallaan.

Kauhee sua Markus!!! :nolo::lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis eihän sillä ole mitään tekemistä minkään kanssa että onko äijät kännissä ruinaamassa pillua sarilta, totta helvetissä on koska sillä on ihan ookoo kroppa. Mutta tuo naama nyt vaan mun mielestä on ruma ja neutraalinkaan on turha viljellä noita totuuksia :D Neutraalin mielestä sari on kaunis mun mielestä ei ole.

Ja aika räikee vartaus toi että jos hanne ja sari istuis baarissa vierekkäin iin jokainen ottais sarin, voi ollaki mahdollista, mut tuota hannea nyt en pitäis mitenkään erinomaisena vastuksena siinä :D

Sama kuin pistäs matti nykäsen ja timo jutilan vierekkäin, kaikki ottais varmaan jutilan mut silläkään ei oo mitään tekemistä sen kanssa onko juti komia vai ei :D

Siis kyllä voisin sanoa että Sari on aivan eri liigassa kuin Hanne, ei mitään sanaa. Sirompi, kroppa sata kertaa parempi. Juttujensa perusteella sellainen, josta olisi kiva pitää huolta :haart:

Sama kuin pistäs matti nykäsen ja timo jutilan vierekkäin, kaikki ottais varmaan jutilan mut silläkään ei oo mitään tekemistä sen kanssa onko juti komia vai ei :D

eiköhän se olis toisinpäin. erikoinen toi sun ajatusmaailma;)

Eikö tää ohjelma vois jo loppua?

LOL :lol2:

Muistelen että sulta on pari kirjoitusta tähän threadiin ja ne kaikki taitaa olla saman toistoa ;)

'vittu mitä paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa' :whip:

Äläs nyt vinee, tää on ihan huippua! ;)

Toi oli vähän tyhmä veto... Itseasiassa, täysin idioottia kirjoittaa jtn henkkoht vittuilua minun ulkonäöstäni siksi jos Sarin ulkonäkö ei mua miellytä ja uskallan sen sanoa. Enkä edes ole ainoa joka näin on kommentoinut. Mut sitten kivitetään siksi että olen nainen? Mulla ei voi olla aitoja mielipiteitä, kaikki perustuu kateuteen tms? Aika levottoman vajaa-älyinen kommentti.

Jos tässä puolustelemaan pitää käydä niin kyllä mä enemmän pyrin toiseen suuntaan siinä ulkonäkö-asiassa. Jos haluisin olla kuin Sari, ajaisin kulmakarvani ja piirtäisin ne naamaani, meikkaisin samoin, ja blondaisin hiukseni vaaleiksi. Nää on valintoja, eiköhän jokainen pyri näyttämään aika paljon ihanteeltaan, ja mun ihanne edustaa ihan toisenlaista naista...

Sori. En tarkottanu kyllä nuin pahalla :nolo: .

Jos oot enempi Hannen näkönen ja se on susta ihana niin eikai se nyt nuin hirveä loukkaus voinu olla?

Ei kuitenkaan sunkaan nyt nuin kärkkäästi kannata toista kritisoida jos ite suutahdit viattomasta pienestä heitosta missä en sua haukkunu sen enempää. Sanoin vaan edellisessä postissa että Sari vie Hannea 100-0 ja toisessa epäilin että näytät enempi Hannelta ko et Sarista tykkää.

feikki edit: Joo ja mun on tosiaan helppo täältä huudella ko en oo yleisesti omia kuviani täällä mainostanu. Uskon että Kakille ja Ollille kuitenki pärjäisin ;)

Sori. En tarkottanu kyllä nuin pahalla :nolo: .

Jos oot enempi Hannen näkönen ja se on susta ihana niin eikai se nyt nuin hirveä loukkaus voinu olla?

Ei kuitenkaan sunkaan nyt nuin kärkkäästi kannata toista kritisoida jos ite suutahdit viattomasta pienestä heitosta missä en sua haukkunu sen enempää. Sanoin vaan edellisessä postissa että Sari vie Hannea 100-0 ja toisessa epäilin että näytät enempi Hannelta ko et Sarista tykkää.

feikki edit: Joo ja mun on tosiaan helppo täältä huudella ko en oo yleisesti omia kuviani täällä mainostanu. Uskon että Kakille ja Ollille kuitenki pärjäisin ;)

No ku en oooooooo sen Hannen näkönen :D Ainakaan omasta mielestäni. Enkä tiedä oletko mua nähnyt. Ei mua ärsyttäny se että siihen verrataan [voisin ottaa sen kohteliaisuutena ELLEI erikseen mainittaisi että se on niinku HUONO asia näyttää Hannelle ja et oon katkera ja mua vituttaa kun peilistä katsoo Hanne eikä Sari :lol2:, tajuatkohan?] Sehän on suoraa vittuilua :D 'Haluisit olla se ja se mut et oo kuin se ja se' :D Silleen: Thanks man! Ei se nyt lohduta et sanoo 'en haukkunu sua sen enempää', mut saat anteeksi ;)

Pääasiassa ärsytti se omituinen käsitys mitä etenkin äijät viljelee, eli: Kaikki kritisointi ja negatiivinen palaute mitä NAINEN antaa toisen naisen ulkonäöstä perustuu aina, vain ja ainoastaan kateudelle. Mä en tota tajua enkä itse elä sillä mentaliteetilla :) Sitä on tapahtunut täällä ennenkin ja mun mielestä se on kummallinen päätelmä olettaa että aina negatiivisuus johtuis siitä että on jtn hampaankolossa ja oma lehmä ojassa. Tolla periaatteellahan ei voisi ikinä aidosti sanoa mielipidettään kun se käännettäis just päinvastaiseksi. Mitä noi kuvitelmat tulee siihen että naiset olis tuollaisia niin se koskee ehkä teini-ikäisiä tyttöjä, ja joitain yksittäisiä ihmisiä keillä kateellisuus ajaa haukkumiseen.

Sori :offtopic:

LOL :lol2:

Muistelen että sulta on pari kirjoitusta tähän threadiin ja ne kaikki taitaa olla saman toistoa ;)

'vittu mitä paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa' :whip:

Äläs nyt vinee, tää on ihan huippua! ;)
Ei ne nyt ihan ole saman toistoa olleet, mutta muutaman paskaviestin olen tähän ketjuun ihan kokeilumielessä jättänyt ja ne on tänne jääneet, joten kukaan mode ei ilmeisesti tätä ketjua seuraa ;). No jatkakaahan vain, eiköhän tämä tredi tästä piakkoin häivy; ei se BB:kään ikuisuuksia kestä.

Olli on Art Director, ehkä se kuuluu vain sen imagoon :)
Mikä se sellanen on? Näitä art direktorejako me saadaan kiittää kaikista hyvistä mainoksista kuten plussapallotploplop, "Hmm, annatko minulle yhden rieseneistäsi?" ja kaikki vaippa ja naistenvaippamainokset?
No, kai tollaset art direktorit saa pimperoa paremmin ku me insinöörit. Onhan se komeempaa baaritiskillä kehua miten tekee töitä jonkun P-P Peteliuksen kanssa, kuin että meikäläinen alkaa selittää miten mä päivästä toiseen kahlaan öljyssä.

Mikä se sellanen on? Näitä art direktorejako me saadaan kiittää kaikista hyvistä mainoksista kuten plussapallotploplop, "Hmm, annatko minulle yhden rieseneistäsi?" ja kaikki vaippa ja naistenvaippamainokset?
No, kai tollaset art direktorit saa pimperoa paremmin ku me insinöörit. Onhan se komeempaa baaritiskillä kehua miten tekee töitä jonkun P-P Peteliuksen kanssa, kuin että meikäläinen alkaa selittää miten mä päivästä toiseen kahlaan öljyssä.

Emmä ton Ollin bisneksistä tarkemmin tiedä mut yleensähän noi AD:t on aika taiteellista ja omaperäistä väkeä... Mä kyllä antaisin piparia ennemmin sellaiselle öljyssä kahlaajalle.

Sari on kieltämättä sellanen vähän villin tytön olonen ulkosesti, mutta se on blondi ja hanne ei, Mun mielest sari on nätti, vaikka mia oli kyllä paaljon nätimpi. Hanne ei ole nätti ollenkaan mutta hanne taas on sinällään mukavan olonen ja oikealta paikkakunnalta:) eli jos pitäis valita kumpi ni asuinpaikan perusteella hanne. mutta sitte mieluiten kuitenki jani

Mutta sari nyt on nätimpi, vaikkaki mia oli paljo ihanampi

Sari on kieltämättä sellanen vähän villin tytön olonen ulkosesti, mutta se on blondi ja hanne ei, Mun mielest sari on nätti, vaikka mia oli kyllä paaljon nätimpi. Hanne ei ole nätti ollenkaan mutta hanne taas on sinällään mukavan olonen ja oikealta paikkakunnalta:) eli jos pitäis valita kumpi ni asuinpaikan perusteella hanne. mutta sitte mieluiten kuitenki jani

Mutta sari nyt on nätimpi, vaikkaki mia oli paljo ihanampi

oli muuten melkosen viiltävä analyysi.:hyper:

mialla oli hillitön nenä, oikeen peruna, ja se näytti likaiselta.

Mun puhelinumero on nollaneljänolla-seittemän kuus...Loput yv:llä:hyper: :kippis1: :love:

Mitäs vitun huijausherutusta toi on??? Ei sulle voi laittaa yv:tä ku et oo vippi! :itku: ;)

Joo-o, oli hieman kuivahko jakso... Ei siinä nyt kyllä kukaan päässy ulkonäöllä eikä jutuillakaan loistamaan. Palapelin kokoominen ei oo mtn järin mielenkiintoista seurattavaa... Plah.

miia kaunis?:urjo: nojoo kaikil on oma makunsa....:S kaki heitti ollille miasta aika osuvan kommentin vai oliks se toisinpäi..enyway:"mun mielest toi miia taitaa olla alkoholisti, ku sil on semmonen nenäki ja iho vähä karrella":D:D ja sit kaikki 3 sällii repes iha huolel :D:P jotenki noin se meni

miia kaunis?:urjo: nojoo kaikil on oma makunsa....:S kaki heitti ollille miasta aika osuvan kommentin vai oliks se toisinpäi..enyway:"mun mielest toi miia taitaa olla alkoholisti, ku sil on semmonen nenäki ja iho vähä karrella":D:D ja sit kaikki 3 sällii repes iha huolel :D:P jotenki noin se meni

Se sano jtn että on pienet kuluneet hampaat ja katkenneita verisuonia nenässä niinkuin usein pultsareilla on, tjsp... Muistelisin.

ettekö te kukaan ole katsonut esim siinä jäänsulatustehtävässä, että mia on vähäsen timmissä kunnossa.. sitäpaitsi se ol sellaa jännäl tavalla söpö. nenä nyt ihan kauhea, mutta se vaan lisää persoonallisuutta hänelle.. mut mut.. ei tarvi sellasenkaan kissan kauaa yksin olla

Ollinkin viihdearvo laskenut huomattavasti kun se on alkanu nysväämään Hannen kanssa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom