Big Brother 2006

jaa vai että nyt se sari on jo laihaläski:david:

huomenna se varmaan on jo aivan kauhee läski. vittu mitä vinkumista. sporttisen näköinen runkohan tuolla on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika nopeasti missä tahansa ryhmässä sanonnat ja puhetavat leviävät, se on vain yksi tapa vahvistaa ryhmän me-henkeä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Toi viikkotehtävän "lisäosa", eli jokaisen henkilökohtainen palapeli tuntui kyllä melko hätäriltä BB:n puolesta, varmaan arvioivat alkuperäisen tehtävän vaikeuden pahasti pieleen. Ihan aiheesta Olli avautui, varsinkin sen suhteen, että vedonlyönti% oli päätetty alkuperäisen tehtävän mukaan.

Se nimeämisien ilmoittaminen vasta sunnuntaina oli hyvä veto, tuleepa pikkuinen jännitys jokaiselle. Samaa linjaa voisi jatkaa tulevaisuudessakin.

Niinpä, vai että laihaläski. voi jeesus. mutta itse asiaan....Sarihan näyttää down-syndrooman omaavalta meikillä/meikittä. Siis kattokaa nyt. ja Hanne...ei siitä kyllä hyvännäköistä saa millään...perus säkki.

ps. en oo koskaa saanu pillua

Pakko vielä jatkaa tätä ulkonäöistä naukumista. IMO Hannesta sais hemmetin hyvännäköisen stailauksella. Pitemmät hiukset, kaunis meikki ja naiselliset vaatteet. Vähän saisi mun mieleen vyötäröään kaventaa, mutta muuten, hyvältähän tuo näyttäisi jos ei tuollainen poikamainen olisi. Sari taas... se on sellainen tavallinen laihaläski. Eilen kauhistelin sen selkäläskejä :D Se on muuten oikeesti lihonut niistä alkuajoista, mutta kukapa tuolla ei olisi. Sen naama on aina kohtalaisen turvonneen näköinen. Pubiruusulta näyttää meikeillä ja ilman, enkä usko että stailauksellakaan siitä kovin "siistin" näköistä saisi. Jostain syystä vaan en pidä sen kasvonpiirteitä kauniina, sellaiset... possumaiset... Klassiset on IMO kauniimmat, mutta makuasioitahan nämä on...

Eilen illalla juttelua...
Hanne: Kauheeta ku mulla on kylmä
Olli: Pitäskö mun olla siellä sun vieressä?
Hanne: Ainahan sun pitäs...

Mutta mitäpäs uutta tuossa nyt oli...

Eli kaikki jotka on Saria läskimpiä on jo kunnon ryhävalaita? Silloinhan myös Hanne ois ryhävalas.

Jep, jep, kyllähän Sarin kroppa tuossa kuvassa ja niissä aloituskuvissa näyttää ihan näpsäkälle, mutta eilisessä jaksossa näkyi kyllä aika eri näköinen tyttö. Mutta toisaalta, ei tuolla taida kovin kummoisia mahdollisuuksia olla harrastaa mitään liikunnallista...

Jep, jep, kyllähän Sarin kroppa tuossa kuvassa ja niissä aloituskuvissa näyttää ihan näpsäkälle, mutta eilisessä jaksossa näkyi kyllä aika eri näköinen tyttö. Mutta toisaalta, ei tuolla taida kovin kummoisia mahdollisuuksia olla harrastaa mitään liikunnallista...

Tossa on toi palapeli takana eli eipä oo kovin vanha kuva.

Toi "über" on selvästi Ollin sanonta jota kaikki nyt käyttää, mutta ei se ihme kyllähän puhe tarttuu...

no varmaan jokainen saadaan näyttään paskalta kun ollaan ihmeasennoissa yms.... tuo kuva on max 2päivää vanha ja tossa se on ilman vaatteita toisin kuin illan lähetyksissä eli eiköhän tuo ole se täys totuus siitä sarin kunnosta. nyt sulle on lyöty jo jauhot suuhun, älä enään yritä vängätä ettet aivan pelleä itsestäs tee:D;)

Eiks tuolla ole jossain vaiheessa pihdattu ruuan kanssa? Miten noi asukkaat voi lihoo jos viikkobudjetti on 1,30 euroa? Vai onko tässäkin kyseessä se kuuluisa elimistön "säästöliekille" meneminen, minkä varjolla kauhea mässäys on sallittu?

niin siis nyt tuon äskeisen kuvan perusteella sari on kaunis? siis onhan jees kroppa ja hyvät daisarit mutta edelleen tuo naama on aika hirveä :D

Aww toi Sarin laulu

Sen pitäis mennä johonki idolsiin :david:. Noh ainakin nolannut itsensä koko Suomen edessä tolla laulullaan. Mua itseäänki hävettää sen puolesta :hyper:

Aww toi Sarin laulu

Sen pitäis mennä johonki idolsiin :david:. Noh ainakin nolannut itsensä koko Suomen edessä tolla laulullaan. Mua itseäänki hävettää sen puolesta :hyper:
Joo, juuri meinasin kommentoida samaa... Pakko kääntää kanavaa kun alkaa tuo siansaksan mongertaminen.

Kyseisen leidin ulkonäköön en ota kantaa, mutta siitä ei voi kyllä kukaan olla eri mieltä etteikö Sarpan laulu olisi jotain ihan helv... hirveää :D

Heh, Sarin laulu on kyllä aika karseeta kuultavaa, samoin se englannin lausuminen... Mutta... Samalla aika hellyyttävää :D Vilpittömän oloinen typy!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom