Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, naisilla myös on usein jonkinlainen "naismaku", mutta kukaan mies ei ainakaan tunnusta omaavansa "miesmakua". :D
Pakko vielä jatkaa tätä ulkonäöistä naukumista. IMO Hannesta sais hemmetin hyvännäköisen stailauksella. Pitemmät hiukset, kaunis meikki ja naiselliset vaatteet. Vähän saisi mun mieleen vyötäröään kaventaa, mutta muuten, hyvältähän tuo näyttäisi jos ei tuollainen poikamainen olisi. Sari taas... se on sellainen tavallinen laihaläski. Eilen kauhistelin sen selkäläskejä :D Se on muuten oikeesti lihonut niistä alkuajoista, mutta kukapa tuolla ei olisi. Sen naama on aina kohtalaisen turvonneen näköinen. Pubiruusulta näyttää meikeillä ja ilman, enkä usko että stailauksellakaan siitä kovin "siistin" näköistä saisi. Jostain syystä vaan en pidä sen kasvonpiirteitä kauniina, sellaiset... possumaiset... Klassiset on IMO kauniimmat, mutta makuasioitahan nämä on...
Eilen illalla juttelua...
Hanne: Kauheeta ku mulla on kylmä
Olli: Pitäskö mun olla siellä sun vieressä?
Hanne: Ainahan sun pitäs...
Mutta mitäpäs uutta tuossa nyt oli...
Siinä teille "läski-Sari". Juu, ihan hirmu ruma...
http://img162.imagevenue.com/img.php?image=01150_Sari14_123_564lo.jpg
Jep, jep, kyllähän Sarin kroppa tuossa kuvassa ja niissä aloituskuvissa näyttää ihan näpsäkälle, mutta eilisessä jaksossa näkyi kyllä aika eri näköinen tyttö. Mutta toisaalta, ei tuolla taida kovin kummoisia mahdollisuuksia olla harrastaa mitään liikunnallista...
Tossa on toi palapeli takana eli eipä oo kovin vanha kuva.
Toi "über" on selvästi Ollin sanonta jota kaikki nyt käyttää, mutta ei se ihme kyllähän puhe tarttuu...
Jep, jep, kyllähän Sarin kroppa tuossa kuvassa ja niissä aloituskuvissa näyttää ihan näpsäkälle, mutta eilisessä jaksossa näkyi kyllä aika eri näköinen tyttö. Mutta toisaalta, ei tuolla taida kovin kummoisia mahdollisuuksia olla harrastaa mitään liikunnallista...
niin siis nyt tuon äskeisen kuvan perusteella sari on kaunis? siis onhan jees kroppa ja hyvät daisarit mutta edelleen tuo naama on aika hirveä :D
niin siis nyt tuon äskeisen kuvan perusteella sari on kaunis? siis onhan jees kroppa ja hyvät daisarit mutta edelleen tuo naama on aika hirveä :D
Joo, juuri meinasin kommentoida samaa... Pakko kääntää kanavaa kun alkaa tuo siansaksan mongertaminen.Aww toi Sarin laulu
Sen pitäis mennä johonki idolsiin . Noh ainakin nolannut itsensä koko Suomen edessä tolla laulullaan. Mua itseäänki hävettää sen puolesta