Big Brother 2006

Ollinkin viihdearvo laskenut huomattavasti kun se on alkanu nysväämään Hannen kanssa..

mua taas ärsyttää kun olli ite ei oo tehnyt mitään vaan alkaa jo pukkaan syytä hänen suhteensa katkeamisesta hannen niskaan niin kuin eilisessä jaksossa. läpällähän se muka sen heitti, mutta oli kyllä tosissaan. kaiken lisäksi miten se jätkä voi olla niin SAATANAN tyhmä että se nukkuu jonkun eukon vieressä siellä vaikka nimenomaan oma muijja on jo ennen ollin lähtöä puhunut kyseisestä asiasta ettei moista siedä. kaikkia ei voi pistää viinan piikkiin. 1 kerran voi, mutta ei kolmea kertaa. epätoivoisesti eilisessä jaksossa yritti sitäkin asiaa korjailla itsensä eduksi kun mallin vuoksi poistui hannen vierestä :david:, niin läpinäkyvää touhua. uskomaton torspo tuo olli välillä. ei voi muuta sanoa. siis hyvä tyyppi, mutta nuo muutamat asiat siinä tuppaa rasittamaan ainakin mua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mua taas ärsyttää kun olli ite ei oo tehnyt mitään vaan alkaa jo pukkaan syytä hänen suhteensa katkeamisesta hannen niskaan niin kuin eilisessä jaksossa. läpällähän se muka sen heitti, mutta oli kyllä tosissaan. kaiken lisäksi miten se jätkä voi olla niin SAATANAN tyhmä että se nukkuu jonkun eukon vieressä siellä vaikka nimenomaan oma muijja on jo ennen ollin lähtöä puhunut kyseisestä asiasta ettei moista siedä. kaikkia ei voi pistää viinan piikkiin. 1 kerran voi, mutta ei kolmea kertaa. epätoivoisesti eilisessä jaksossa yritti sitäkin asiaa korjailla itsensä eduksi kun mallin vuoksi poistui hannen vierestä :david:, niin läpinäkyvää touhua. uskomaton torspo tuo olli välillä. ei voi muuta sanoa. siis hyvä tyyppi, mutta nuo muutamat asiat siinä tuppaa rasittamaan ainakin mua.

Joo ei voi Olli syyttää kuin itseään jos/kun ei muija ota enää takasin BB:n jälkeen.

Hanne vs. Sari

Olen ihan samaa mieltä. Hanne on aidosti sen näköinen minkä on, meikeissä tai ilman niitä - ja siitä näyttääkö se hyvältä, saa olla jokainen mitä mieltä haluaa. Sarilla ulkonäkö vaihtelee rajusti, eikä kumpikaan ole mikään ideaali. Se EI tarkoita sitä että Sari olisi mielestäni ruma (vaan ihan tavallisen näköinen), mutta ei kyllä hyvänkään näköinen.

MEE:a voin kompata, ihan varmaan Sarille stailaus voisi tehdä ihmeitä, mutta Hannen ulkonäkö tuskin kovasti muuttuisi. (Pitää tätä sitten hyvänä tai huonona, ihan sama.) Mun mielestä joltakulta oli täysin asiaton/lapsellinen huomautus, että "ootte vaan Sarille kateellisia ja haluatte olla sen näköisiä" - en helvetissä halua, enkä halua olla Hannenkaan näköinen. Kyse oli muiden ihmisten ulkonäön arvostelussa, jossa kaksi normaalinnäköistä suomalaista nuorehkoa naista oli asetettu vastakkain. That's it.

Mitä tulee persoonaan, niin vaikka Hanne on mun mielestä kivempi, niin Sarille silti sen voiton soisin. Jotenkin se aitous ja muiden huomiointi rules... Eli toivottavasti Jani lähtee sunnuntaina kotiin!

Ois Ollin muijan pitänyt tajuta se, että siellä talossa sattuu ja tapahtuu varsinkin kun Ollilta näyttää lähtevän kännissä aika lailla kontrolli pois. Lisäksi se, että toinen on kuitenkin hyvin kaukana.

Vastaava tilanne jos toinen olisi esim vaihdossa. Sielläkin yhteydenpito olisi helpompaa. Tässä vielä kaikki julkisuus päälle. Jokainen joka ton jälkeen säilyttää parisuhteensa on onnekas.

Eilen rupes jo ärsyttämään kyllä tuo Ollin jatkuva "tiedän kaiken, näin tulee tapahtumaan, miljoona taalaa vetoa"-jauhanta.

Tässä kohtaa repesin pahasti (lainaukset muistista, joten sinnepäin):
Olli: Tää on ihan varmaan Sponge Bob palapeli.
Olli: Tässä on Sponge Bobin värimaailma, mä tunnen sen täysin.
Olli: Mä lyön miljoona taalaa vetoa teidän kanssa että tää on Sponge Bob palapeli!
Hanne/Sari (tms): Tässä on big brother logo.
(3-5 sekuntia hiljaisuutta)
Olli: Tää on Big Brother palapeli!

:hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Eilen rupes jo ärsyttämään kyllä tuo Ollin jatkuva "tiedän kaiken, näin tulee tapahtumaan, miljoona taalaa vetoa"-jauhanta.

Olli: Mä lyön miljoona taalaa vetoa teidän kanssa että tää on Sponge Bob palapeli!

toi oli hyvä :D

ite naureskelin ihan samaa. uskomaton apina!! toivottavasti lähtee pian pois tai ei ainakaan voita.

sillon viimeksi, kun se leijona tuli taloon hauskuuttamaan ni kaikki muut naureskeli sen touhua paitsi olli. olli vaikutti jotenkin vittuuntuneelta heti, kun jellona varasti shown. eikä se ollut mikään morkkis-päiväkään, koska sitä ennen olli oli ihan innostuneella tuulella. tuli vaan tällanen mieleen nyt kun on oikeen huomannut sen tarpeen olla se huomion keskipiste.

hanne sanoi että tässä on mun naama tjsp... ja olli meni ihan kuivaksi sen jälkeen. sitten se hoki tosiaan joo tää on bb palepeli. itekkin kyllä repeilin tolle :D

edit: on täällä näköjään muutkin repeillyt tolle :)

Olen ihan samaa mieltä. Hanne on aidosti sen näköinen minkä on, meikeissä tai ilman niitä - ja siitä näyttääkö se hyvältä, saa olla jokainen mitä mieltä haluaa. Sarilla ulkonäkö vaihtelee rajusti, eikä kumpikaan ole mikään ideaali. Se EI tarkoita sitä että Sari olisi mielestäni ruma (vaan ihan tavallisen näköinen), mutta ei kyllä hyvänkään näköinen.

Täsmälleen!!!!! Sarilla on kaks eri naamaa, Hannella vain se yksi :D Niinku Hanne itekin sanoi, se on ihan normaalin näköinen, ja normaaliudessaan ihan kaunis IMO.

Joo ja voi helkkari sitä Jania! Alusta asti yhtään mikään siinä vässykässä ei oo vedonnut muhun, ja nyt koko ajan kyllä alkaa ärsyttää enemmän ja enemmän! Oikee miespuolinen Heidi!!! 'siis niinku silleen niinku tiätsä ja tyyliin niinku tiätsä silleen niinku silleen silleen tyyliin niinku':wall: Eijjjaksa!! Lähe himaas!!!!

Hieman ärsyttää toi pätkä joka on tuohon Janin äänestykseen leikattu. Tyyppi yrjöö oikein vatsanpohjaa kouraisevalla tavalla niin että lotina vaan käy pönttöön. Hyi helvetti... Miks tommonenkin tohon on laitettu?

Meinaa itekin välillä puhalluttaa ja joutuu hieman iltapalaleipiä nieleskelemään kahteen kertaan... :urjo:

Täsmälleen!!!!! Sarilla on kaks eri naamaa, Hannella vain se yksi :D Niinku Hanne itekin sanoi, se on ihan normaalin näköinen, ja normaaliudessaan ihan kaunis IMO.

Pakko vielä jatkaa tätä ulkonäöistä naukumista. IMO Hannesta sais hemmetin hyvännäköisen stailauksella. Pitemmät hiukset, kaunis meikki ja naiselliset vaatteet. Vähän saisi mun mieleen vyötäröään kaventaa, mutta muuten, hyvältähän tuo näyttäisi jos ei tuollainen poikamainen olisi. Sari taas... se on sellainen tavallinen laihaläski. Eilen kauhistelin sen selkäläskejä :D Se on muuten oikeesti lihonut niistä alkuajoista, mutta kukapa tuolla ei olisi. Sen naama on aina kohtalaisen turvonneen näköinen. Pubiruusulta näyttää meikeillä ja ilman, enkä usko että stailauksellakaan siitä kovin "siistin" näköistä saisi. Jostain syystä vaan en pidä sen kasvonpiirteitä kauniina, sellaiset... possumaiset... Klassiset on IMO kauniimmat, mutta makuasioitahan nämä on...

Eilen illalla juttelua...
Hanne: Kauheeta ku mulla on kylmä
Olli: Pitäskö mun olla siellä sun vieressä?
Hanne: Ainahan sun pitäs...

Mutta mitäpäs uutta tuossa nyt oli...

Hmm... Miesten ja naisten ero: Miehet harvoin arvostelevat toisten miesten ulkonäköä pelkästään naisten, mutta naiset arvostelevat toisten naisten ja myös miesten ulkonäköä, mutta enimmäkseen toisten naisten. Mikä tarve teillä on omasta mielestä tähän? Tähän täytyy olla joku evoluutinen syy. :) Sanokaa mitä sanotte. ;)

-edit- Tuntuu, että naiset arvostelevat lisäksi yksityiskohtaisemmin kuin miehet.

Jep, naisilla myös on usein jonkinlainen "naismaku", mutta kukaan mies ei ainakaan tunnusta omaavansa "miesmakua". :D Mikä lie syynä tähän. Oikeastaan tulee enemmän arvosteltua naisten ulkonäköä, miehet nyt taas on yksinkertaisesti joko hyvännäköisiä/pantavia tai EVVK.

edit: En tiedä mikä tarve tuohon on. Sorge vaan.

Pakko vielä jatkaa tätä ulkonäöistä naukumista. IMO Hannesta sais hemmetin hyvännäköisen stailauksella. Pitemmät hiukset, kaunis meikki ja naiselliset vaatteet...

Mun mielestä se ON hyvännäköinen ihan nytkin, mitään stailauksia tarvi.. Hiukset on kivan erilaiset, persoonalliset ja silloin kun se meikkaa niin sehän ON hyvännäkönen! Osaa muuten meikata ihan hyvin, ja muuttuu jotenkin 'säteileväksi' meikin myötä. Mut mä nyt en olekaan kyllä varsinaisesti mikään ladylike-korkkari-hame-naisellis-tyylikkyyden suurin fani, tykkään enemmän rennosta tyttömäisestä hupparityttötyylistä :)

Taitaapi olla eka postaus tähän ketjuun minulta...

Aluksi pidin Ollia fiksuna huippujätkänä, mutta nykyään hippi vituttaa aika raskaasti. Mies on tietävinään kaikesta kaiken ja spekuloi vähintäänkin riittävän ahkerasti kaikkea mahdollista. Ollilla on mielestäni päässä järkeäkin, mutta onko sitä silti pakko yrittää kokoajan tuoda julki. Lisäksi miehen ulkomuoto pännii henkilökohtaisesti. Kuinka velttovalkoinenmakarooni voi olla?

Lisäksi merkittävin asia Ollin elämässä tuntuu oleven THE KEITTO. Kärjistettynä lähes kaikki Ollin puheet liittyvät joko alkoholiin, Hannen kanssa pelleilyyn tai tietäväiseen spekulaatioon.

Tähän tietenkin vaikuttaa tylsistyminen ja se ettei uusia virikkeitä liiemmin ole, mutta silti voisi yrittää keskittyä edes välillä johonkin muuhun.

Mua on yleisesti alkanut nyppiä bb sarjan jälkeen ainaki sanat "keitto" ja "virpominen".

Entäs sitten "puun takaa". Saa verenpaineen nousemaan heti.

^^varsinkin Hannen sanomana: huomaa heti, että ei ennen taloon tuloa ole koskaan sitä kuulut.
.. ja hitto se kikatus. IMO riittävä syy antaa hannelle potkut!

Samoin ärsyttää Ollin painotus sanassa himaan = "HI-maan". Muutenkin sen jutut on aina jonkun kiihkon siivittämiä.

Jani vaikuttaa ihan rennolta, mutta se jatkuva hokema "katsojat päättää, katsojat päättää" on jo niiin perseestä. Koittaa vaan beesailla sillä tietää että lähtö tulloo

Ärsyttävimmän sanonnan tittelin saa sana "über" liitettynä johonkin asiayhteyteen. Tämä vain sen takia, että Sari sanoo sen niin typerästi, eikä selvästikään ole käyttänyt sitä ennen BB:tä. Ollihan sitä on viljellyt, ja Sari siitä nokkelasti kopioinut sen.

Suositut

Back
Ylös Bottom