Big Brother 2006

Sari on IMO todella nätti, mutta harvassa on blondit jotka ei olisi, yhen olen koskaan tavannut. Hanne on iha jees, Kaki on maailman karmivin ihminen, ihan sieltä! en tykkää yhtää, en kyllä menisi sanomaa ettei se piparii ole nähny, kyl mä luulen et noin vanhan miehen on pakko olla, ainaki kaupan piparia, mutta mä en kattelis minuuttiakaan noin ällöttävää sovinistia jos ei mikää pakko olisi. Sari on söpö, ja veikkaan että se vetää roolia, ja Jani on niin mukavan ja aidon olonen että toivon että se voittaisi, se on sellanen kaveri jonka kaveri mä voisin olla. ihan mukavan olonen

olli unohtui, musta se on kaksinaismoralistinen kaveri jolla on IHAN törkeä itsekorostuksen tarve. älyttömän itsekeskeinen ja leuhka kuseskelija.. toivon että se ei voita. toivotaan että joko jani tai sari, miksei hannekin.. jani on ykkössuosikki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse veikkaan loppuun myös kakia, hannea ja saria. eli ainoastaan alkup asukkaat.

Komppaan pikku kaimaa täysin.
Ollin osakkeet on romahtaneet ainakin mun silmissäni, sitä jeesustelua ja ainaista morkkis valitusta ei vaan jaksa enää kuunnella :curs: .

Olli on itse talon suurin peluri vaikka muuta väittääkin.

Tosta on pakko olla kyllä erimieltä, että Hanne on Kaunis, ihanat hampaat yms, mun mielestä ei todellaakaan ole, näyttää ihanku olis proteesit suussa!

samaa olen itsekin katsonut. toinen vaihtoehto on, että silä on tosi paha ientulehdus :D

noita sari on hirviö puheita en kyllä tajua. hanne ja sari vierekkäin baariin istuun niin on aivan selvää kummalla olis enemmän vientiä. aivan sama mitä täällä sanotte, mutta tietäähän tuon sanomattakin.

noita sari on hirviö puheita en kyllä tajua. hanne ja sari vierekkäin baariin istuun niin on aivan selvää kummalla olis enemmän vientiä. aivan sama mitä täällä sanotte, mutta tietäähän tuon sanomattakin.

En ole yhtään samaa mieltä! Tietysti kyse on makuasioista, joten sinällään jokaisen mielipide on yhtä oikea. En vaan jaksa uskoa että Sarilla olis baarissa enemmän vientiä, ellei sitten äijiät mieli helpon piparin toivossa yrittää... (siinä tosin ulkonäkö saattaa johtaa harhaan, hahhaaa! :D ) Kyllä Hanne on paljon paljon paremman näköinen, niin meikit päässä kuin niitä ilman.

En ole yhtään samaa mieltä! Tietysti kyse on makuasioista, joten sinällään jokaisen mielipide on yhtä oikea. En vaan jaksa uskoa että Sarilla olis baarissa enemmän vientiä, ellei sitten äijiät mieli helpon piparin toivossa yrittää... (siinä tosin ulkonäkö saattaa johtaa harhaan, hahhaaa! :D ) Kyllä Hanne on paljon paljon paremman näköinen, niin meikit päässä kuin niitä ilman.

Kyllä Sari nyt Hannea vie 100-0 vaikka ei mikään prinsessa olekkaan.

juu vaikkei sari mikää helmi ookkaa ni on se nyt saletti et enemmän vientii sillä ois tottakai kun hannella.... väittäkööt muut mitä haluu mutta niin se vaa on

No siis onhan Sari nyt huomattavasti vetävämmän näköinen kun Hanne, ilman meikkejä tai meikkien kanssa. Kroppa on yks aika iso tekijä, Hanne on mahoton korsto ja Sari taas sopivan siro. Mielipidejuttuja toki kaikki tyynni.

Juu makuasioitahan nuo on. Sarin ja Hannen ero on aika pitkälle se että Hanne on siistin ja kauniin, freshin näköinen, ja tätä myös ilman meikkiä eli hänen ulkonäkönsä ei radikaalisti muutu ehostamisen myötä, on siis luonnostaankin aika lähelle sitä mitä laitettuna.

Sari taas... Niin no. Eiköhän aika moni ole jo hyvät kommentit siitä tässä heittänyt: Uruk-Hai meikattuna, ilman meikkejä turvonneen ja pöhöttyneen näköinen kasvoista, todella raju ero ilman meikkiä ja meikittä. Mitäs se Kakikin jtn vittuili että Sarin kannattaisi olla kokoajan meikeissä tms?

Mun mielestä kummankaan kasvoissa ei oikeasti ole mitään vikaa, eli sinänsä esim Saria ei voisi sanoa rumaksi. Kysymys on enemmän valinnoista mitä ulkonäkönsä eteen on tehnyt. Sellainen pubiruusumainen homssuisuus, tukka lattana päältä ja jatkeet liian kiharat [eron huomaa aidon ja feikkihiuksen välillä hyvin], sekä esim kulmakarvojen ajelu/väärin piirtäminen huonontavat lopputulosta. Mä voin kuvitella Sarin ihan eri näköiseksi jos sen ulkonäköä hieman stailattaisiin...

Hannella on makeet hampaat, erittäin suora rivistö ja hyvin vaalea hammasluu. Ja KYLLÄ :D Ne näyttävät tekareilta koska ovat niin 'virheettömät' ja Hanne kikatellessaan vetää koko huulen pois etuhampaiden päältä niin että ikenet paistaa, se näyttää hieman oudolle :lol2:

Mitä voittajasuosikkeihin tulee niin Kakin en enää halua voittavan, liian limainen rasvis nykyään. Olli on superhauska, mutta on sillekin alkanut aikalailla tuota miinusta ropisemaan erinäisen selkärangattomuuden ansiosta. Sari vois mun mielestä voittaa ihan hyvin, mukava ja jotenkin niin 'luonnon lapsen' oloinen :) Hannen voitto vois olla omasta mielestäni jopa paras vaihtoehto, oon jotenki ihastunut siihen tässä, ja se on aina vähemmän ja vähemmän ärsyttänyt mua. Etenkin Jennin poislähtö toi sen 'oman minän' esiin. Jenni oli aika dominoiva ystävä, ja Hanne pikkuisen liian väritön varpunen siinä vieressä. Nyt menee niinkuin pitääkin!

Edit: Jahas tällä välin kun kirjoitin niin tuli luonnonkauneudesta täysin eri mielipiteitä, mut niin sen vaan huomaa, toiset tykkää enemmän playboy-hutsahtava-halpa-panisinperseeseen ulkonäöstä [jota mun mielestä Sari edustaa] ja toiset taas luonnollisemmasta, tummasta, kenties jopa 'eleganteista' piirteistä joita Hannessa on. Ei siinä mitään, kyllä Megamasakin Saria kuulemma nussis perseeseen, just kysyin :D Perinteisen pubihuoran näkönen, mut Hanne vie Saria 6-0 ja itse sekä omakin ukko sen baarista vois kolmanneksi napata HOHOOO ;) [Ja tää siksi että piti saada miehen mielipide, etten mä vaan vänkää tääl yksin vastaan, heh!]

Sari taas... Niin no. Eiköhän aika moni ole jo hyvät kommentit siitä tässä heittänyt: Uruk-Hai meikattuna, ilman meikkejä turvonneen ja pöhöttyneen näköinen kasvoista, todella raju ero ilman meikkiä ja meikittä.

...toiset tykkää enemmän playboy-hutsahtava-halpa-panisinperseeseen ulkonäöstä [jota mun mielestä Sari edustaa] ja toiset taas luonnollisemmasta, tummasta, kenties jopa 'eleganteista' piirteistä joita Hannessa on. Perinteisen pubihuoran näkönen, mut Hanne vie Saria 6-0 ja itse sekä omakin ukko sen baarista vois kolmanneksi napata HOHOOO ;)

No ohhoh mitä arvostelua... :david:

Sari on mielestäni kaunis ja aito ihminen, jolla nyt vaan sattuu olemaan hm... kokkolalaisen habitus, mutta tää "playboy-hutsahtava-halpa-panisinperseeseen-ulkonäkö"-kommentti on jo mielestäni vähän mauton...

Ja Hanne elegantti? :urjo:

No ohhoh mitä arvostelua... :david:

Sari on mielestäni kaunis ja aito ihminen, jolla nyt vaan sattuu olemaan hm... kokkolalaisen habitus, mutta tää "playboy-hutsahtava-halpa-panisinperseeseen-ulkonäkö"-kommentti on jo mielestäni vähän mauton...

Ja Hanne elegantti? :urjo:

Äläs nyt vedä herneitä noksuliin ;) Kuten sanoin, Sari ei todellakaan ole ruma, mielestäni vain halvan/huorahtavan näköinen, ja valikoinut väärin. Ei tää nyt mun mielipide yksin ole, aika pitkälle näkynyt myös tässä ketjussa muidenkin sanomana, sekä tietty televisiossa/BB-sivuilla jne. Sarin kasvoissa ja piirteissä ei noin yleisesti ole mielestäni mitään vikaa, sellaista en alkaisi arvostelemaan laisinkaan, mutta täähän on makuasia, siinä missä Hannen 'proteesit suussa' jne ;) Ja kuten myöskin sanoin, Sari vaikuttaa symppikselle, aidolle, ja mukavalle ihmisille, ei kovinkaan pinnalliselle vaikkakin itse edustaa hieman sellaista stereotypiaa 'pissisblondista'.

Elegantilla tarkoitin ns klassista kauneutta. Eli jos heistä ottaisi kuvat jossa vain kasvot näkyy, iho, kulmakarvojen+kulmaluun, silmien, nenän, huulten jne asettelu kasvoissa, eikä esim kroppaa/hiuksia tai muuta yleisolemusta, niin Hannella on tietyt piirteet joita ihmiset pitävät selkeästi 'kauniina', Sarin ulkonäkö taas perustuu enemmänkin siihen että hän on 'babe', hottis, seksikäs ja tekee sillä itsestään kuuman pakkauksen.

Sari on itse valinnut tuon linjan ja uskon että on erittäin tyytyväinen ulkonäköönsä, hän on sellainen blondibimbo-tyyppinen, ja saletisti myös haluaa olla :)

Jokainen tyylillään :thumbs: Eikä mitään :david: -naamoja näihin mielipiteen ilmaisuihin, varsinkin jos ja kun ne esitetään asiallisesti.

Tässähän nyt tapahtuu naisille perinteinen juttu. Ku Evil kattoo peiliin niin sieltä näkyy lähes Hanne mutta ei sinnepäinkään ko Sari.. ja sehän se vituttaa :hyper:

Tässähän nyt tapahtuu naisille perinteinen juttu. Ku Evil kattoo peiliin niin sieltä näkyy lähes Hanne mutta ei sinnepäinkään ko Sari.. ja sehän se vituttaa :hyper:

Toi oli vähän tyhmä veto... Itseasiassa, täysin idioottia kirjoittaa jtn henkkoht vittuilua minun ulkonäöstäni siksi jos Sarin ulkonäkö ei mua miellytä ja uskallan sen sanoa. Enkä edes ole ainoa joka näin on kommentoinut. Mut sitten kivitetään siksi että olen nainen? Mulla ei voi olla aitoja mielipiteitä, kaikki perustuu kateuteen tms? Aika levottoman vajaa-älyinen kommentti.

Jos tässä puolustelemaan pitää käydä niin kyllä mä enemmän pyrin toiseen suuntaan siinä ulkonäkö-asiassa. Jos haluisin olla kuin Sari, ajaisin kulmakarvani ja piirtäisin ne naamaani, meikkaisin samoin, ja blondaisin hiukseni vaaleiksi. Nää on valintoja, eiköhän jokainen pyri näyttämään aika paljon ihanteeltaan, ja mun ihanne edustaa ihan toisenlaista naista...

vittu se on aivan sama onko aidosti kaunis vai ei ku barissa istutaan eli sarilla ois vientiä enemmän piste. pamela anderssonillakaan ei olis isot tissit jos ne ois aidot :jahas::david:. täällähän voi ukotkin sanoa mitä tahansa, haukkua vaikka miksi saria. totuus on että ne mollaajatkin pikku hiprakassa olis kulli ojossa ruinaamassa pillua sarilta. ei jaksa ees vängätä näin päivän selvästä asiasta. joo ja en tarkoita että se sari mikään super misu on. kyllä niitä ukkoja pyöris hannenkin ympärillä, mutta sariin verrattuna tollanen kolhoosi sais istua iltansa suht rauhassa.

Eikä mitään :david: -naamoja näihin mielipiteen ilmaisuihin, varsinkin jos ja kun ne esitetään asiallisesti.

Jaa, no mun mielestä "playboy-hutsahtava-halpa-panisinperseeseen-ulkonäkö" ei oo kovin asiallinen kommentti..

Itseasiassa, täysin idioottia kirjoittaa jtn henkkoht vittuilua minun ulkonäöstäni siksi jos Sarin ulkonäkö ei mua miellytä ja uskallan sen sanoa.

Eli sinä saat arvostella muiden ulkonäköä kuten tykkäät mutta itse et huumoria ymmärrä? :rolleyes:

Jaa, no mun mielestä "playboy-hutsahtava-halpa-panisinperseeseen-ulkonäkö" ei oo kovin asiallinen kommentti..

Eli sinä saat arvostella muiden ulkonäköä kuten tykkäät mutta itse et huumoria ymmärrä? :rolleyes:

Mun mielestä se oli avoin ja rehellinen ilmaisu, ei mikään hyi vittu yööök mikä hirviööööööö :urjo: Näyttää olevan näkemysero.

Ja jokainen täällä saa arvostella BB-kilpailijoita, mutta en itse näe mtn humoristista siinä että aletaan arvostella toisia keskustelijoita heidän mielipiteidensä takia, jotka kaiken lisäksi koskevat BB-kisaajia eikä toisiamme. Enhän mäkään ala poraamaan että no niin, se kuka sanoi Saria Uruk-Haiksi on vaan kateellinen sille sen kauneudesta ja valehtelee että se näyttää LOTRin örkille, ei se oikeesti oo sitä mieltä!!!111yks

Tai että se kuka dissasi Hannen hampaita omaa oikeesti ihan vitun paskat hampaat ja on vaan kade niistä Hannen suorista tekareista!!!!1111 yks

Haloo hei, nää on makuasioita :D En tajua tota ajatusta mikä joidenkin päässä vallitsee että silloin kun ollaan kateellisia niin silloin haukutaan? Itse en ainakaan toimi niin, jos mä oon kateellinen niin annan aina aiheesta rispektiä, sanon että vihreänä tässä olen ja pyrin itse samaan tulokseen, oli se sitten ulkonäkö, urheilu-, tai työmenestys tai mikä tahansa.

Ja neutraali-mussukka. Ei tästä pitäiskään vääntää. Kunhan nyt vastasin kun tuli tästä ulkonäöstä keskustelua. Oon tässä hetken kivitettävänä suorapuheisuuteni johdosta mut kestän sen kuin NAINEN :D Siinä oot ihan oikeassa että moni sitä panisi, kyllä täällä meillä kotonakin saisi Sari kyytiä jos tulisi itseään tarjoamaan. Aika harvassa on sellaisia joille se ei kelpaisi, toki niitäkin varmaan löytyy, makuasioita kun on. Niistä on sinänsä ihan turha kinata koska täällä on sellaisiakin keiden mielestä Miakin oli upee ja hehkee ja toiset piti sitä ihan oksennuspussina suoraan sanottuna. Aika kovaa palautetta on tullut puolin jo toisin yhdestä sun toisesta kilpailijasta.

Mitä v*ttuu työ horisetta??+? Mää oon samaa mieltä ku Eve, paitsi että minun näkökulmasta mua parikytä senttii pitemmät ja puolet leveämmät naiset näyttää pelottavilta ;) Ja minä tuollaisten mielestä pikkutytöltä... Makuasioita ja näkemyseroja.
(Peilistä ei näy kumpikaan, ei Hanne eikä Sari...)

Mitä v*ttuu työ horisetta??+? Mää oon samaa mieltä ku Eve, paitsi että minun näkökulmasta mua parikytä senttii pitemmät ja puolet leveämmät naiset näyttää pelottavilta ;) Ja minä tuollaisten mielestä pikkutytöltä... Makuasioita ja näkemyseroja.
(Peilistä ei näy kumpikaan, ei Hanne eikä Sari...)

Jos Sari ja Hanne tekisivät lapsen siitä tulisi Missukka [photoshoppaa Conan O'Brien tapaan] Tumma ja tulinen, ei hutsahtava, mutta sitten sellainen lyhyempi versio ja vähän vähemmän harteikas? :D

No joo, paskaakos tosta. Meitä on niin hemmetin moneen junaan sen suhteen että kuka kestäkin diggailee, turha tässä millee tukkanuottasille on alkaa. Silti luulen että yhdessä ulkonäköasiassa lähes kaikki on samaa mieltä ja se on Ollin epäsiisteys... BB-Extrassakin nolosti vähän sanoi se yksi haastateltava [olikohan se se julkkishomo] että Olli varmaan haiseekin hielle, onneksi telkassa ei oo hajutoimintoa... Ja että tukassa kasvaa ties mitä? Olli on Art Director, ehkä se kuuluu vain sen imagoon :)

Onhan Sarilla kauniit kasvot mutta meikkeineen näyttää lähinnä tärkätyltä barbie-mussukalta. Tämän näkee jo oravakin, ohuen karvan peittämällä, otsallaan.

Edit: Sari tosiaan korostaa teinix barbimaisuutta. Itse hirveästi ole syttynyt vielä tähän "barbie rotuun".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom