Juu makuasioitahan nuo on. Sarin ja Hannen ero on aika pitkälle se että Hanne on siistin ja kauniin, freshin näköinen, ja tätä myös ilman meikkiä eli hänen ulkonäkönsä ei radikaalisti muutu ehostamisen myötä, on siis luonnostaankin aika lähelle sitä mitä laitettuna.
Sari taas... Niin no. Eiköhän aika moni ole jo hyvät kommentit siitä tässä heittänyt: Uruk-Hai meikattuna, ilman meikkejä turvonneen ja pöhöttyneen näköinen kasvoista, todella raju ero ilman meikkiä ja meikittä. Mitäs se Kakikin jtn vittuili että Sarin kannattaisi olla kokoajan meikeissä tms?
Mun mielestä kummankaan kasvoissa ei oikeasti ole mitään vikaa, eli sinänsä esim Saria ei voisi sanoa rumaksi. Kysymys on enemmän valinnoista mitä ulkonäkönsä eteen on tehnyt. Sellainen pubiruusumainen homssuisuus, tukka lattana päältä ja jatkeet liian kiharat [eron huomaa aidon ja feikkihiuksen välillä hyvin], sekä esim kulmakarvojen ajelu/väärin piirtäminen huonontavat lopputulosta. Mä voin kuvitella Sarin ihan eri näköiseksi jos sen ulkonäköä hieman stailattaisiin...
Hannella on makeet hampaat, erittäin suora rivistö ja hyvin vaalea hammasluu. Ja KYLLÄ :D Ne näyttävät tekareilta koska ovat niin 'virheettömät' ja Hanne kikatellessaan vetää koko huulen pois etuhampaiden päältä niin että ikenet paistaa, se näyttää hieman oudolle :lol2:
Mitä voittajasuosikkeihin tulee niin Kakin en enää halua voittavan, liian limainen rasvis nykyään. Olli on superhauska, mutta on sillekin alkanut aikalailla tuota miinusta ropisemaan erinäisen selkärangattomuuden ansiosta. Sari vois mun mielestä voittaa ihan hyvin, mukava ja jotenkin niin 'luonnon lapsen' oloinen
Hannen voitto vois olla omasta mielestäni jopa paras vaihtoehto, oon jotenki ihastunut siihen tässä, ja se on aina vähemmän ja vähemmän ärsyttänyt mua. Etenkin Jennin poislähtö toi sen 'oman minän' esiin. Jenni oli aika dominoiva ystävä, ja Hanne pikkuisen liian väritön varpunen siinä vieressä. Nyt menee niinkuin pitääkin!
Edit: Jahas tällä välin kun kirjoitin niin tuli luonnonkauneudesta täysin eri mielipiteitä, mut niin sen vaan huomaa, toiset tykkää enemmän playboy-hutsahtava-halpa-panisinperseeseen ulkonäöstä [jota mun mielestä Sari edustaa] ja toiset taas luonnollisemmasta, tummasta, kenties jopa 'eleganteista' piirteistä joita Hannessa on. Ei siinä mitään, kyllä Megamasakin Saria kuulemma nussis perseeseen, just kysyin :D Perinteisen pubihuoran näkönen, mut Hanne vie Saria 6-0 ja itse sekä omakin ukko sen baarista vois kolmanneksi napata HOHOOO ;) [Ja tää siksi että piti saada miehen mielipide, etten mä vaan vänkää tääl yksin vastaan, heh!]