Heh. Tää Hanne on iso tyttö on hieman hupaisaa IMO. Mun mielestä Hanne on suht normi muija, joku 170+cm, ei varmaankaan yli 177cm [monet BB-tytöistä oli aika lyhyitä/siroja]. Hyvä kroppa, isommat bosat sais olla mut kelläpä ei mun mielestä. Hartioista en oo huomannu muuta ku makeen leveet, ei oo mikää kupinen pullonkaula :D
Mut kiva tietää et on romuluu ja pikkulikat pelkää sit muakin ;)
Muuten oon päivä päivä enemmän tehny huomioo et Hanne on tosi kaunis, kasvoista. Upee luusto, hampaat, silmät, nenä, suu. Makee lärvi. Ottaisin itelleni jos ois pakko vaihtaa. Tukka hieman erikoinen mut tosi tummana, lähes mustana se on aika roxor. Sitä kikatus ja nenän nykerrys-ilmettä mä en kyl diggaa :lol2:
Sarista oon ollu monesti järkyttyny, meikittömyys ja myös meikkien kanssa. Sen jälkeen kun joku sanoi sen Örkki-jutun niin huomaan aina ne piirteet
Ja sama se tukka, se homokampaaja tms heitti kyl hyvän kommentin pidennyksistä ja valkaisusta, ei kovin onnistunutta, mut on se Sari ihan jees näköinen kun oikein kovasti yrittää. Mirasta tykkäsin aika paljon, se oli ihan nätti mut makuasioitahan nää on... Jennikin oli usein hottis ku se laittoi itseään, ilman meikkiä jopa pulin näkönen :D
Noh, ei tää mikää ulkonäkökisa ole, kunhan nyt lämpimikseni jorisen.