Beta-Alaniini ja sivuoireet (ihon kihelmöinti)

Niin onko se kutinaa, kirvelyä, kihelmöintiä vai miten luonnehtisitte BA:sta johtuvaa tunnetta? Ja mitä mieltä olette kannattaako kokeilla tätä Beta-alaniinia, kun on muutenkin herkkä iho?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin onko se kutinaa, kirvelyä, kihelmöintiä vai miten luonnehtisitte BA:sta johtuvaa tunnetta? Ja mitä mieltä olette kannattaako kokeilla tätä Beta-alaniinia, kun on muutenkin herkkä iho?

Kannattaa kokeilla pienillä annoksilla. Itse vedin vahingossa ruokalusikallisen ensimmäisellä kerralla kun en lukenut annostusohjetta :)

Kutsuisin sitä kihelmöinniksi.. Enkä tiedä vaikuttaako se varsinaisesti millainen iho on, eiköhän se kutise kaikilla paksusta tai ohuesta, kuivasta tai kosteasta ihosta riippumatta.

Itellä toi kihelmöinti on voimakkainta jos ei ole tullut syötyä kahteen tuntiin ennen ottamista. Korvat muuttuu tulipunaiseksi ja tekee mieli hieroo silmiä, kyllä se sitte salilla hävii ku alkulämpöi ottaa juoksumatolla. Nykyyän kun tietää kihelmöinnin alkavan beeta-alaniinista, niin heti kun purkin saa auki niin ilmestyy kylmätväreet pelkästä hajusta. :D

Niin otatteko beetaa palkkarissa ja välipäivinä? Omassa purkissa lukee et 2kertaa päivässä, siis välipäivinäkin protkujuomassa voi vetästä annoksen? Näin olen tehny jo aika kauan mut onko menny harakoille?

Ittel ei jostain syystä ole BA ikinä aiheuttanut kihelmöintiä, vaikka sen koko teelusikallisenkin vetäis. Ekalla kerralla ehkä vähän, mut saatto olla ihan placebo-efekti kans. Eka pelkäsin että josko tää ois huonolaatusta mut eipä kai kuitenkaan. Mistä lie johtuu että kaikilla ei rupee kutisemaan.

BA:ta voi ja varmaan kannattaakin vetää myös välipäivinä. Ite yritän vetää treenipäivinä sen 2x3g (aamu ja treeniä ennen) ja 3g sit välipäivinä.

Itse huomasin vaikutuksen varsinkin ensimmäisellä kerralla, tosin kihelmöintiä ei ollut. Potki kyllä ihan kivasti, suosittelen.

Fastin beta-alaniinia itsellä käytössä ja lisäksi treenibuusterissa on sitä(Brutal FX)ja kyllä kihelmöi molemmat, huulissa heti ekana kun juo veteen sekoitettuna. Tuntuisi kyllä että hapoille ei mene niin helposti.. Mitään testiä en ole tehnyt kylläkään. Otan sellaset 3-5g/päivä oli treenipäivä tai ei(treenaan 3-4 krt./vko punttia), samalla periaatteella kuin kreatiinia ylläpitovaiheessa. Beta-alaniinilla en tee mitään latausjaksoa. Nyt tosin 10 päivän tauko, koska pakollinen treenitauko menossa.

Loppuuko kutina ajan myötä? (En jaksa etsiä ketjusta...) Tänää otin 4g ekaa kertaa ennen treeniä ja kyllä 110kg kehos tuntui,lähinnä ottassa.

Itsellä ei esiinny minkäänlaista kihelmöintiä.. Kavereilla kyllä tuntuu.

Ohjeistuksena on 3g/pv ja jostain luin, että näkyviä tuloksia on saatu 5g/pv annostuksella, niin missä vaiheessa päivää kannattaa aina vetästä liemen kurkusta alas? Ajattelin pistää aamulla 2,5g ja sitten ennen reeniä/illalla toiset 2,5g? Kreatiinia menee nyt 3 x 5g/pv sen viikon ajan mitä latausjakso kestää.. Pitäneekö tuota B-A:ta ottaa joka päivä vai pelkästään treeni päivinä?

Joku kerta kihelmöi ja toinen kerta ei. Jos vetää tyhjään mahaan niin ihme on jos ei kihise. Ite otan aamulla ja iltapäivällä ennen treeniä. Lepopäivänä myös samat määrät.

Safkan jälkeen otan ite ja huomattavasti pienempia annoksia kuin aikasemmin. Luultavasto placebo efektiä tai sitte se on toi krea mutta tuntuu että jaksaa paremmin nyt kun olen miinus kaloreilla kun jaksoin plussalla ilman boostereita.

Eli 2-3h ennen treeniä pari ruisleipää hillari lähteiksi, kreatiini, hitusen BA:ta ja 30min ennen treeniä vihreätee kapseleita. Erityisesti toi hiilari ajotus on hyvä kyllä tossa. Tippunu paino 2kg/viikko(ja 2 viikkoa diettiä) (alotin laskemaan siitä lähtien kun olin ollut dietillä kolmepäivää että sais vähän nesteitä pois ja lasku tulos olisi realistisempi)

Ilman treeniä en pääse yli 0.5kg/vko

mie ainakin otan jokapäivä. varastot täyteen nääs.

e. karnosiinitasojen nousu lihaksissa kestää useamman viikon, joten suurimmat vaikutukset saadaan vasta beeta-alaniinin muutaman viikon käytön jälkeen.

mie ainakin otan jokapäivä. varastot täyteen nääs.

e. karnosiinitasojen nousu lihaksissa kestää useamman viikon, joten suurimmat vaikutukset saadaan vasta beeta-alaniinin muutaman viikon käytön jälkeen.

Ok. Miksiköhän purkin kyljessä mitä mulla nyt on niin lukee sit vaan et 15min ennen reeniä eikä mitään muuta? Jossai purkissa tais joskus lukee et 2 kertaa päivässä. Nyt en ole käyttäny betaa vähään aikaan ollenkaan, sitä ennen vedin sitä joka päivä protskujuomassa ja palkkarissa varmaa parin vuoden ajan, tuli vaa mieleen että onkohan ihan järkevää vetää sitä aina. Eilen huomas hyvi mite äkkiä hauikset meni hapoille kun pysty niitä vähän edes tekee, pitää näköjään aloittaa ottaa tuota betaa. Onkohan hyvä jos ottaa tehonlisääjän kanssa ennen treeniä? Onko jotai määrää paljonko kerralla ja kuinka usein?

Ok. Miksiköhän purkin kyljessä mitä mulla nyt on niin lukee sit vaan et 15min ennen reeniä eikä mitään muuta?

Siksi että käyttäjä saisi placebo-treeni-boostin,.. jos siinä sanottaisiin että ota kerran pari päivässä sillon kun muistat ja että vaikutus tulee viikon-parin-kolmen päästä niin sehän olisi ihan huono, 90% porukasta lopettas sen käytön kun eivät huomaisi mitään noin pitkään aikaan.. nykyaikana kun pitää naquadah-nuke-räjäyttää-lihakset-eksponentiaaliseen-kasvuun pillerillä tai pulverilla joka nautitaan 2.35 minuuttia ennen treeniä :) (tai ainakin mainostaa että noin käy)

Suositut

Back
Ylös Bottom