Deleted member 132517 8.1.2018 #301 Danny D sanoi: Nostat päiväannoksen yhteensä kolmeen grammaan ja käytät pikkuhiljaa pois. Click to expand... Ok onko välii ottaako milloin tuon vai pitääkö nimenomaan jakaa 3krt pvä:ssä ?
Danny D sanoi: Nostat päiväannoksen yhteensä kolmeen grammaan ja käytät pikkuhiljaa pois. Click to expand... Ok onko välii ottaako milloin tuon vai pitääkö nimenomaan jakaa 3krt pvä:ssä ?
thebe Liittynyt 16.4.2016 Viestejä 466 8.1.2018 #302 Timiska sanoi: Ok onko välii ottaako milloin tuon vai pitääkö nimenomaan jakaa 3krt pvä:ssä ? Click to expand... Ei taida olla väliä. Treenin aikana olen itse tykänny ottaa isomman satsin, koska jo lämmitellessä pistely häviää. Jakaminen helpottaa/vähentää kihelmöintiä, koska kerta-annos jää pienemmäksi
Timiska sanoi: Ok onko välii ottaako milloin tuon vai pitääkö nimenomaan jakaa 3krt pvä:ssä ? Click to expand... Ei taida olla väliä. Treenin aikana olen itse tykänny ottaa isomman satsin, koska jo lämmitellessä pistely häviää. Jakaminen helpottaa/vähentää kihelmöintiä, koska kerta-annos jää pienemmäksi