Beta-Alaniini ja sivuoireet (ihon kihelmöinti)

Beta-Alaniinilla ei ainakaan tämän threadin postauksien tietojen perusteella ole palauttavaa vaikutusta? Eli palkkarissa ei ole muuten järkeä ottaa BA:a, paitsi sitten noiden hiilarien takia (?). Mites, jos ottais aamulla heti herättyään puolisen tl BA:a, ehkä vähän reilu 0,5tl ja 30min ennen treeniä toisen mokoman? ja välipäivinä tuo treeniä edeltävä annos 4-5 aikoihin esim. omenamehun kanssa? Ja v armistuksena vielä, kuten joku jo täällä totesi, kun ikää tulee tänä vuonna 17v niin voi jo käyttää BA:a? BA:sta ei varmaankaan tarvitse pitää taukoa, koska keho ei tuota sitä itse ja site lisä BA ei vaikuta sen saamiseen tulevaisuudessa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle ei ainakaan oo parin viikon käytön aikana tullut mitään kummempia sivuoireita, tota kihelmöintiä on hiukan esiintynyt mut ei mitenkään häiritsevästi

Itse olen ymmärtänyt ettei beeta-alaniinin otto ajankohdalla ole juurikaan merkitystä, koska se toimii vähän samalla periaatteella kun kreatiini, eli nostaa ajan kuluessa tasoja elimistössä. (beeta-alaniini nostaa lihasten karnosiinitasoja ja kreatiini nostaa lihasten kreatiinifosfaattitasoja)

sneez;2939469 begin_of_the_skype_highlighting**************2939469******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Saakos tätä BA:ta ostettua normaaleista kivijalka terveyskaupoista?

Omani ostin muistaakseni ihan asematunnelin K-kaupasta, Fast-merkkistä ja ostin sen koska oli lähimmistä kaupoista halvinta kilohinnaltaan (yllättäen kyllä), koska silloin oli mullehetikaikkinyt-fiilis. Muuten tilaisin suosiolla jostain nettikaupasta isomman pönikän vielä halvemmalla kilohinnalla.

Btw, vähän aiheen vierestä: olen huomannu, että beta-alaniini on loistava treenimotivaattori. Kun otan sitä välipäivinäkin niin kun se kihelmöinti alkaa niin sitten tulee melkein aina olo, että pakko päästä treenaamaan ja useinhan sitä tulee lähdettyä vähintään lenkille tai säkkiä hakkaamaan -> palauttavaa harjoittelua. :rock:

Itellä oli niin, että ensimmäiset 2vko meni läpi ilman minkäänlaista kihelmöintiä... Mutta auta armias kun se iski - niinku salama kirkkaalta taivaalta. Oli meinaan "hieman" epämukavaa ajaa kevarilla salille, ku joka paikas pisteli

mikä beta-alaniini on teiden mielestä parasta ja onko tuo UFS L-arginine tehokkaampaa kun BA.
iällä ei varmaan oo mitään merkitystä muuta kun kihelmöintiä:down:

Tuli nyt sitten haettua eilen postista paketti.. tuli ostettua heran ohella jauheena tuota beeta-alaniinia ja ajattelin alkaa käyttämään sitä ensi kuussa kuna loitan samalla myös kreatiinin käytön taas uudestaan, saas nähä raavinko itteni hengiltä :D

Itsellä beeta-alaniini aiheuttaa melkein huomaamatonta kutiamista ja se kestää vain ihan lyhyeen hetken. Käytän 3-5 grammaa kerralla ennen treeniä tyhjään mahaan.

Mites nyt kun käyttää tätä BA: ta ja kreatiinia samaan aikaan, niin kun on puhuttu että nuo toimivat hyvin yhdessä, niin kannattaako kreatiini annos puolittaa että toisen vetää vaikka ennen treeniä BA: n kanssa ja treenin jälkeen vielä palkkarissa hera+ malto ja toinen puolikas annos kreatiinia? Vai miten te olette tehneet ? Kertokaas nyt kokemuksia..

Mites nyt kun käyttää tätä BA: ta ja kreatiinia samaan aikaan, niin kun on puhuttu että nuo toimivat hyvin yhdessä, niin kannattaako kreatiini annos puolittaa että toisen vetää vaikka ennen treeniä BA: n kanssa ja treenin jälkeen vielä palkkarissa hera+ malto ja toinen puolikas annos kreatiinia? Vai miten te olette tehneet ? Kertokaas nyt kokemuksia..

Niin ja otetaanko tuo beta-alaniini tyhjään mahaan?

Ei perkele otin nyt jo yhen satsin vaikka piti huomenna aloittaa ja ny alko kirveltää iha kivasti joka paikkaan :D

Meikäläisellä beta-alaniini kihelmöi todella lievästi käsivarsissa ensimmäisen satsin otettuani. Sen jälkeen ei ole kutissut perseessä eikä muuallakaan, mutta muuten kyllä tehoja on tuntunut olleen aiempaa enemmän.

Nuo kihelmöinnit hävisi ainakin iteltä muutaman kuukauden käytön jälkeen, varmaan aika yksilöllistä
miten kenellekkin vaikuttaa.

Virkistävästi kihelmöi :) ainoo vaan että tulee kevyesti huono olo jos ottaa enemmän kuin sen pari grammaa kerralla ennen treenejä :jahas: muuten ottaisin kyllä päivän toisen BA annoksen ennen treenejä tuon pistelyn takia. Raportoin tänne kuukauden parin päästä kun on jonkinlainen omakohtainen kokemus tän tehosta

Mä oon käyttäny nyt kuukauden kreatiinin kanssa ja onhan tosta nyt varmaan ollut apua, mutta en tiedä onko BA: n ansiota. Iho kihelmöi vieläkin, vaikka jo näin pitkään käyttäny.. täytyy kyllä tilata BA:ta ja kreatiinia kohta lisää. :)

Taidanpa ottaa minäkin kokeiluun beta-alaniinin. Satuin lukaisemaan netistä, että kasvissyöjille urheilijoille olisi suositeltavaa, koska karnosiinia saa enimmäkseen siipikarja -ja lihasafkasta. Jospa siitä ei ihan mitään hirveää syyhyä tule, vois alusta alkaen ottaa päiväannoksen useampaan satsiin jaettuna :D

Suositut

Back
Ylös Bottom