Peptopro on paras intrajuomaan, aika kallista vaan ja Suomesta ei taida saada kuin Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-Shopista...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peptopro on paras intrajuomaan, aika kallista vaan ja Suomesta ei taida saada kuin Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-Shopista...
Mikä siitä tekee parasta?
mahdollistaa isomman aminohappojen käytön esim intrassa(moni käyttää liikaa muutenkin).
Mulla on jotenkin tullut taas fiilis, että kun nuo ammattilaiset puhuu mm. lisäravinteista, niin ne kovat jätkät juuri ei ylistä jotain tiettyä. Vaan sanoo että "Tämä on minun tapani, ei ole ainoa ja paras, kaikille on oma. Itse käytän tätä koska toimii."Siinä on kaikki 20 aminohappoa ja ne imeytyy kohtuullisen hyvin. Juttelin tästä mm. Peterin kanssa, ku oli puhe intrajuomasta.
Mikä on liikaa?
Mulla on vielä vähän jäljellä myproteiinin EAA jauhetta maustamattomana, mut ei taida olla enää valikoimissa.......
Heitin vähän raflaavasti, ainakin 30g on liikaa jos ajatellaan että sille määrälle ei löydy vatsasta kuljettajaproteiineja viemään suoleen. En siis muista mikä oli tarkka määrä sille missä kohtaa ylittävä määrä aminohappoja jäisi mahaan venailemaan, + pienet henk.kohtaset erot. Di-tripeptidit taas ohittaa suoraan vatsalaukun ja voi toimia kuljettajana tälle ylimääräiselle aminohappomäärälle.
En ole kuullutkaan, että vatsaan jäisi mikään venailemaan, jos vaan suoleen vatsalaukusta tavaraa mahtuu? Vasta ohutsuolessa peptidaasit pilkkovat aminohappojen välisiä peptidiseoksia (siinä missä proteiineja pilkkoo pepsiini ja niiden kohdalla päästään tähän prosessiin, mutta sitähän tässä ei tarvita). Peptidit pääsevät verenkiertoon myöskin ohutsuolen epiteelin kautta H+ ionien ja PepT1 kantajan avulla.
Aihe ei ole mun vahvinta alaani, mutta siis mä olin siinä käsityksessä että mm. juuri pepsiiniä/pepsinogeeniä erittyy vatsassa, ja tässä kohtaa voi tulla ongelma jos vetää tyyliin 50g aminoita treenin aikana, eli pepsiiniä ei erity riittävissä määrin. Tässä kohtaa sitten mm. pepro pron isompi peptidimäärä voi auttaa?
Toisinsanoen tietyn määrän ylitävä aminohappoannos ei imeydy enään yhtä nopeasti kuin pienempi annos (imeydy = koko prosessi mahasta lopullisiin prosesseihin).
Kun maustamattomasta EAA:sta oli takaperin puhetta niin facebookissa tuli vastaan että myös Vatasen sponssi oli omaan mallistoonsa sellaisen teettänyt.
Ei taida hirveän monilla Suomalaisilla firmoilla olla maustamatonta?? Pakko ottaa kokeiluun, varmaan hyvä lisä kun tekee hiilarikombon jossa makua ja sit toi eaa maustamattomana messiin