Baareissa haastavat

Originally posted by Jarek
Tästä huolimatta jokainen varmaan tuntee ainakin yhden tyypin joka pitäis piestä ihan saatanan pahasti.

Oi kyllä. Yhen lowlifeluuserin etin kymmenen vuoden sisällä käsiini ja se ei tule selviämään useilla mustelmilla. Aika on tässä tapauksessa merkityksetön.:evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä ei nyt liity baarihastamiseen, mutta kumminkin liittyy asiaan jotenkin :D

Nuorempana kun olimme viettämässä perjantai iltaa Joensuun keskustassa kavereitten kanssa (auto kyydillä) ja päätimme pysähtyä nuorison suosimalle parkkipaikalle jaloittelemaan.

Nousimme autosta ja hetken kuluttua vajaan kymmenen metrin päähän meistä pysäköi auto mistä nousee ylös 3 ISOA skinheadia ja kaksi tyttöä. Jatkoimme omia juttuja eli poltimme tupakat ja hörpimme vähän viiniä, kunnes nämä tytöt tulevat meidän autolle pummamaan juotavaa ja samalla vähän flirttailevatkin siinä sivussa (skinit katsoavat hymyssä suin meitä). Kaverini tietysti kovassa humalassa rupeaa tarjoamaan tytöille juomista, mutta me muut sanomme, että nyt Olli lähdetään jatkamaan matkaa. Nousimme pikaisesti autosta ja lähdimme.

Nämä tytöt menivät takaisin autolle millä tulivat ja kummatkin aloittivat nuolemisen poikaystäviensä kanssa eli kun he tulivat pummamaan meiltä juomista niin tarkoitus oli ilmeisesti, että meistä joku rupeasi flirttaamaan takaisin ja silloin olisi tullut turpaan ja kovasti. Aika sairasta pistää omat tyttöystävät iskemään toisia miehiä/poikia, että pääsisi sitten vetelemään turpaan.

Ei ollut baarissa haastamista, mutta sama idea eli päästä tappelemaan.

Vituttaa

Olen ite samaa tyyppiä kuin suurin osa muistakin..välttelen tappeluita viimeiseen saakka!Perseestä ruveta tappelemaan!!
Vääntää kyllä tykkään,harva vain lähtee vääntään,kaikissa tilanteissa on tapana tulla nyrkit ojossa:( Vääntämisellä voimia mitataan,kyllä kaikki nyrkkeijään osaa heiluttaa, mutta kuinka moni suostuu rehtiin vääntöön...?? -None-

Aina pari kertaa kuussa joutuu kuitenkin seuraamaan kähäköitä, kun muutamalla kaverilla tuppaa olla tapana aloitella tappeluita känässä...perseestä jos totta puhutaan!

---Sano EI tappeluille:piis:

Mikäköhän vittu minua vaivaa?

Olen kohtalaisen kauniin näköinen 183/115 ja minulle ei ole kukaan tullut vittuilemaan noin kymmeneen vuoteen....

Siis tässä on tullut pari pientä sanaharkkaa mitta ei sen enempää.

Onko minussa jotain vikaa?

Miksi kukaan ei tahdo tapella kanssani?

Kun joku valitsee väärän tyypin, jolle kertoa mielipiteensä ulkonäöstä, vaatetuksesta taikka harrastuksesta, tapahtuu näin ja se ei ole sen jälkeen kivaa.

http://airwaves.250free.com/Mike.AVI

Itse en turhia auo kenellekään, vaikka olisi kuinka paljon massaa paidan alla, koska juuri tommoinen tilanne noille vittuilijoille lopulta tulee.

No Mike (onko pakkiksen mike? ;D ) päätti hoitaa asian näin "omalla" tavallaan.

Originally posted by Terminator2
Kun joku valitsee väärän tyypin, jolle kertoa mielipiteensä ulkonäöstä, vaatetuksesta taikka harrastuksesta, tapahtuu näin ja se ei ole sen jälkeen kivaa.

Itse en turhia auo kenellekään, vaikka olisi kuinka paljon massaa paidan alla, koska juuri tommoinen tilanne noille vittuilijoille lopulta tulee.

:thumbs: Ei turhat kioskiottelut paljoa lämmitä, mutta tuossa on kyllä hyvä tilanne kun jannut heiluttelevat huuliaan väärälle ukolle ja saavat ihan ansiosta vähän kirpeää nenää palkaksi.

Tuskin tulee seuraavalla kerralla ihan äkkiä mieleen alkaa avautua tuntemattomille.

Jeps, vanhasta Camp Kill Yourself - video:sta pätkä. Ja toi kaljupää on Bam Margeran hyvä ystävä. :eek:

Hih,oikein mieltä lämmitti,lisää noita.Kannattaa mennä haukkumaan toista,viisas veto.:thumbs:

pikkuveli, joka on himoskeittari sanoi että tää mike vallely ois joku entinen vapaaottelija tai jotain sinne päin...varmaks en mene sanomaan, jotain kamppailutaustaa kumminkin on.

Vallely on proskeittari, mutta harrastaa omaksi huvikseen myös vapaaottelua, tavoitteena olla jonain päivänä ammattilainen. :D

Originally posted by gotto
Vallely on proskeittari, mutta harrastaa omaksi huvikseen myös vapaaottelua, tavoitteena olla jonain päivänä ammattilainen. :D

tosi ammattimaista käytöstäkin oli..luulis ettei tarvi itsellensä todistella hakkaamalla jotain kynäniskoja?asiahan olis eri jos kynikset oli käyny iholle ensimmäisenä

edit:oliko toi kännissä koska lyönnit näytti olevan aika huteria?

Originally posted by Jonny

Nousimme autosta ja hetken kuluttua vajaan kymmenen metrin päähän meistä pysäköi auto mistä nousee ylös 3 ISOA skinheadia ja kaksi tyttöä. Jatkoimme omia juttuja eli poltimme tupakat ja hörpimme vähän viiniä, kunnes nämä tytöt tulevat meidän autolle pummamaan juotavaa ja samalla vähän flirttailevatkin siinä sivussa (skinit katsoavat hymyssä suin meitä). .

oliko näillä vaan kaljut päät vai oliko ne myös pukeutuneet niinkuin skinarit?

Jep, "the world's toughest skateboarder" Mike Vallelyhan se siinä. Henk. koht. mielipide: Kaveri on aivan :david: , kun täytyy jostakin täysin turhasta syystä alkaa tappelemaan. Samoin kaikki, jotka ihailevat kaverin toimintaa, ovat :david: .

Korneinta tässä on se, että usein jätkät, jotka sanoo välttävänsä tappeluita, ovat aivan samanlaisia kuin tämä kaveri: turpaan vaan jostain sanallisesta ärsykkeestä. Säälittävää.

:arvi:

Originally posted by tenu
oliko näillä vaan kaljut päät vai oliko ne myös pukeutuneet niinkuin skinarit?

Kaljut päät, pilotit, maiharit, aikuisia miehiä eli kun me olimme n.15-17 niin ne olivat about 21-25. Jos eivät olleet skinejä niin olivat ainakin pukeutuneet kuin ne.

Originally posted by Jonny
Kaljut päät, pilotit, maiharit, aikuisia miehiä eli kun me olimme n.15-17 niin ne olivat about 21-25. Jos eivät olleet skinejä niin olivat ainakin pukeutuneet kuin ne.

ok,taas näitä isänmaallisia skinareita jotka haastavat suomalaisia tappeluun kun neekereitä ei näy:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom