Baareissa haastavat

Originally posted by farmiankka
...Tilanne sitten loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin kun vastapuoli päätti ilmeisesti, että nyt riitti ja meni takaisin autoonsa ja lähti jatkamaan matkaa. Edelleen äimän käkenä tilanteesta en muuta osannut tehdä kuin katsoa ukon menoa.

:D En tiedä miksi, mutta noin kertomanasi tuo tapahtumasarja sai aikaan ihan vitunmoisen naurukohtauksen. Ehkä se oli tuo loppukliimaksi, jossa ottelijat sanaakaan sanomatta eroavat, toisen jäädessä hölmistyneenä töllistelemään.

Joo ja vastustan ehdottomasti lentopallomailaotteluita salien ulkopuolella. Paitsi jos siitä saa hauskoja tarinoita tänne Pakkikselle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by pikkujussi
Kotipaikkakunnalla ei haasteta.
Stadissa alvariinsa, jostain kumman syystä.
Mun kokemukset päinvastaisia: kaikki nujakat käynyt pienemmällä paikkakunnalla, Stadissa ei kertaakaan. Pari kertaa joutunut puhumalla selvittelemään Stadissa kun vanhan kotikunnan jannut ovat olleet vierailemassa ja ongelmia aiheuttaneet. Ja jos sinnepäin itse eksyy, on jonkunnäköinen ongelmatilanne aivan varma jossain vaiheessa iltaa..

Originally posted by Phat
Mun kokemukset päinvastaisia: kaikki nujakat käynyt pienemmällä paikkakunnalla, Stadissa ei kertaakaan. Pari kertaa joutunut puhumalla selvittelemään Stadissa kun vanhan kotikunnan jannut ovat olleet vierailemassa ja ongelmia aiheuttaneet. Ja jos sinnepäin itse eksyy, on jonkunnäköinen ongelmatilanne aivan varma jossain vaiheessa iltaa..

Juu, se on kumma juttu että stadin yössä kun näkee tappelun niin sieltä kuuluu "perkeles, nyt lähtöö henkes!" tai "voe perkele, viännän niskas nurin"

Kyllä naisetkin osaa riitaa haastaa... tai en nyt tiedä mikä siinä ideana oli kun joskus baarissa kaljaa kittaillessani pöytään istui pari muijaa joista toinen erittäin kova äänisesti minusta ja kavereistani puhui paskaa ja haukkui huoraksi ja lehmäksi ja sen sellaista. Uhkasipa jopa että kun ulostaudumme baarista niin saisimme kaikki kuulemma kunnolla turpaan. Puoli tuntia kuunneltuani sitten alkoi keittää aika pahasti ja kun se muija sit sanoi et "Pitäiskö munkin laiduttaa 25 kg että olisin tollainen anorektikko ja meikata itteni huoran näköiseksi", mä aivan rauhallisesti sanoin sille "Suosittelisin". En mitään erikoisempaa ja eikun kaljat naamalle... En viitisnyt rueta tappelee joten kävin sanomassa henkilökunnalle ja se sai porttikiellon. Hah.

Originally posted by Dragon
Tuopin kaataminen taitaa olla suomalaisia todella paljon loukkaava tapahtuma.

Tuosta tulikin mieleen, kun aikoinaan menimme omista häistäni Grand Marinaan jatkoille. Vaimolla oli hääpuku, jonka helma tietysti oli jonkin verran normaalia leveämpi. No sattui sitten se helma pyyhkäisemään sen verran yhden venäläisen naikkosen lasia, että se kaatui pöydälle. Siitähän tämä "lady" innostui ja rupesi paasaamaan, että "jios oltassiin vjenäjällä, niin te sassitte turppaan".
Siis voi elämä, ei ollut tainnut rouvan bisnes sinä iltana oikein tuottaa, kun täytyy häävermeissä oleville ihmisille ruveta pätemään. Olin kuitenkin sen verran onnellisissa fiiliksissä, että totesin vain, että onneksi ei olla Venäjällä (mikä tietysti pätee muutenkin)

Mikään ei voi vituttaa enempää kun joku känninen leidi joka huutaa ja kirkuu viskin polttamalla äänellä... :curs: :curs:

Itse olen todennut hyväksi keinoksi päästä eroon kusipäistä jotka tulevat lyömään on se että huitaisee kerran kunnolla olkapäähän valtaosa lähtee tässä vaiheessa helvettiin ja äkkiä. Lisäksi mitään harvemmin menee rikki ja jos menee niin ei ko henkilöt kehtaa sitä tunnustaa että "Joku jota menin lyömään baarissa päähän löi mua olkapäähän ja se meni rikki"

Itse kanssa tulee ihmeteltyä, että mikä ihme ihmisiä vaivaa kun itse ollaan kokoa heinäseiväs ja sitten haetaan baarista isoin kaveri ja ruvetaan aukomaan päätään sille. Monta kertaa itsekin ollut tilanteessa, että täysin tuntematon tulee aukomaan päätään, kun esim hiukan hipaisee täydessä raflassa kaveria olkapäällä. Onneksi koskaan en ole joutunut tappelemaan ja tilanteet yleensä selvii puhumalla. Mun puolesta saavat päteä jos se jotenkin kohentaa kaverin itsetuntoa, ei paljoo toisten kommentit liikauta.

Yhdestä tilanteesta itse poistuin aika nopeasti ja suoraan ulos baarista. Tuo tilanne oli tosin täysin omaa tyhmyyttäni,eikä normaalisti kuulu omaan käytökseen.Mutta viinan sokasemana ja hirveessä jurrissa menin laukasemaan 3 liivitakkiselle kaverille et hei oottekos te Mc Bambinos vai sirkus finlandia. No 3 kaveria vaan hymyilee siinä eivät reagoi mitenkään ja naureskelivat kommentille. eivät olleet kumpaisiakaan vaan liiveissä luki hell's angels takana. Mutta Hangarounderi ei tuosta kommentista tykännyt pieni mies tuli suoraan eteen ja sanoi et vittu nyt tulee sulle lähtö. Käsi aseen perällä vyöllä ja hirvee huuto päällä siinä vaiheessa totesin et nyt ulos ja toivottavasti ei tuu selkään kutia. Siinä vaiheessa totesin että turha alkaa selittelemään mitään paras poistua. Omaa tyhmyyttänihän tuohon tilanteeseen jouduin, mutta voi pojat meni hyvä känni hukkaan kun selvis pää noin sekunnissa. Myöhemmin tuontui aika -->:david: , kun tuollainen provosointi ei normaalisti luonteeseeni kuulu.

:wanha: t hyvät ajat missä nuo sitten lienevät jolloin ei saanut mitään syytteitä painimisesta. En kuitenkaan ole mikään tappelujen kannattaja mutta kyllä mä takasin päin vähän tökkäsen jos muhun tai kaveriin käydään syyttä käsiksi.

Syyte jutut on aina vähän vaikeita koska jossain tapauksissa ne on ihan oikeutettuja ja jossain taas sitten ei.

Täälläkin nurkilla yks älypää kännissä sitten yksissä bileissä vaan yhtäkkiä tokaisi yhdelle tyypille että mikäs sä oikein luulet olevas. No siitä sitten alkoi kunnon käsirysy jossa tämä passiivinen osapuoli jäi voitolle. Parin päivän päästä tämä aktiivinen häviäjä osapuoli sitten haastoi tämän toisen kaverin oikeuteen. Uskomaton vatipää!!!:david: :david: :david: :5:

Originally posted by NHB
Pakkoko se on aina vetää nyrkillä täysiä päähän. Vähemmästäkin pääsee maksumieheksi. Torjuu ne "nakkikiskaheijarit" ja kataa loskaan sen raivotaudin vallassa olevan. Ja jos pitää taju saada karkaamaan niin avokämmen on paljon humaanimpi tapa kuin nyrkki. Oikeasti vaaralliset tilanteet on sitten asia erikseen.

Mikä on kun ei taidot riitä... Muutaman kerran olen mennyt "sisälle" mutta ei näillä taidoilla oikein painita. Eikä mennä edes sisälle, tulee varmaan noutaja jos alkaa kikkailemaan.

Jos pystyssä osaa edes jotakin ja maassa on nolla niin minun kannattaa pysyä loppuunasti pystyssä. Tai ainakin varmistaa että vain toinen menee maahan huonommassa kunnossa.

P.S. Voi niitä hyviä aikoja kun K.O. Aittomäki (vetää netin mukaan nykyään magaa Vaasassa.) heitti maailmanparasta taistelija läppää soturintie.comissa (sivu jo kuollut, kiitos Kukelle ja muille.)

Saa kyllä oikein hakemalla hakea, että muistaa tilanteen jossa minulle olisi tultu riitaa haastamaan baarissa. Epäilen sen johtuvan siitä, että en varmaankaan herätä huomiota. Kaiketi olen siellä baarissa sen näköisesti, että se ei houkuta ketään tulla haastamaan riitaa. Ei siksi, että olisin niin kovan näköinen ettei uskalleta, vaan en ilmeisesti herätä sellaisia haluja ihmisissä.

Edellisiä juttuja lukiessani täytyy ihmetellä että kuinka paljon on porukka joutunu kärhämiin.
Myönnön että joskus nuoruudessa tuli mentyä suinpäin joka rähinään ja jos joku tuntematon tuli jotain kysymään niin aina siitä tuli rähinä.
Nyt sitten olen rauhoittunut ja jo jotain 6-7 vuotta olen ollut ravintoloissa jne. ilman yhtään rähinää. Kaikki mahdolliset kysymykset penkistä, kovaan jätkään ja jopa homoksi ovat haukkuneet kun odotin emäntää vessasta on mennyt niin että kohtelias vastaus ja siirtyminen takavasemmalle. Olen jopa vastannut hieman piilovituilulla ja silti on tilanne on rauhoittunut. Olen joskus miettinyt sitä että onko sillä kohteliaalla/jämerällä vastauksella joku sellainen järkiinnyttävä vaikutus siihen haastajaan.

Eipä ole tarvinnut rafloissa painia tai tapella ja hyvä niin. Luulen, että lammasmainen olemus yhdistettynä pieneen kokoon ei herätä ihmisissä agressioita. Aika paljon pystyy joustaa tilanteissa niin saa tilanteet tappelematta hoidettua. Olen voimanostaja, en taistelija.

Originally posted by japa
Edellisiä juttuja lukiessani täytyy ihmetellä että kuinka paljon on porukka joutunu kärhämiin.
Myönnön että joskus nuoruudessa tuli mentyä suinpäin joka rähinään ja jos joku tuntematon tuli jotain kysymään niin aina siitä tuli rähinä.
Nyt sitten olen rauhoittunut ja jo jotain 6-7 vuotta olen ollut ravintoloissa jne. ilman yhtään rähinää. Kaikki mahdolliset kysymykset penkistä, kovaan jätkään ja jopa homoksi ovat haukkuneet kun odotin emäntää vessasta on mennyt niin että kohtelias vastaus ja siirtyminen takavasemmalle. Olen jopa vastannut hieman piilovituilulla ja silti on tilanne on rauhoittunut. Olen joskus miettinyt sitä että onko sillä kohteliaalla/jämerällä vastauksella joku sellainen järkiinnyttävä vaikutus siihen haastajaan.

Niinpä, itsekin joskus nuorempana olin aika ärhäkkä reagoimaan kaikkeen suunsoittoon tai sellaiseen. No ei kyllä koskaan tullut ketään kolhittua mitenkään pahasti, enkä kuiteskaan itsekään saanut koskaan mitään pahoja vaurioita. Siis ottaen huomioon mitä olisi voinut tapahtua.

Tähän liittyen erään tuttavani "motto" kun saat kunnolla turpaasi, sen jälkeen ei pieni vittuilu tunnu missään.

Pointti lienee siinä, että kannattaako jokaiselle ruikuttajalle ryhtyä ottamaan matsia, ja jos vielä satut saamaan selkääsi, oliko se sen arvoista? (pakkiksen kaverit ei tietysti häviä kellekään ) :lol2:

Ainakaan mulla ei oma ego ole syynä sille,että pitää tapella,jos päälle käydään.
Syynä tappeluihin on se,miten joku kehtaakin olla muita ihmisiä kohtaan niin röyhkeä,että vittuillaan päin naamaa ilman mitään syytä.Hihat palaa heti,ei voi mitään.

Hauskin(nautein siis joka hetkestä)tapaus oli Someron seurahuoneella reilu kuusi vuotta sitten.

Oli sulkemisaika ja väkeä parveili pihalla.Kuskimme odotteli autossa,kun me vielä sivummalla juttelimme ravintolassa tapaamiemme tuttujen miesten kanssa(8 äijää,25-45 vuotiaita).

Noh,kaksi paikallista kovanaamaa,tytöt mukana,painelivat kuskimme autolle,repivät oven auki ja huusivat naaman edessä tarvitsevansa kyytiä.
Toinen jätkistä suoritti näyttäviä potkuja autossa istuvan kuljettajan kasvojen eteen,toisen väännellessä antennia ja pyyhkijöitä.:D :D :D oikein kovia poikia...

Huomasimme hässäkän melko pian ja koko kymmenpäinen äijälauma syöksyi niiden kahden kyrvän kimppuun,tyttöjen ivanaurun muuttuessa hysteeriseksi kirkumiseksi.

Veripisarat vaan tirskui lumihangelle,kun aikamiehet veteli koviksia turpaan ja minä nauroin.
Jossain vaiheessa toinen jätkistä menetti tajun ja tappelu hiipui siihen.
Kohta mies pysyi taas tolpillaan ja nelikko lähti,naiset itkien ja miehet häpeästä vaikeroiden,pois.Kauempaa vielä näin ettei edes taksikuski ottanut heitä autoonsa.

Opetus:
Jos haluaa esittää naisille jotakin erinomaista,kannattaa olla varma,että onnistuu.:thumbs:

Originally posted by Jarek Huomasimme hässäkän melko pian ja koko kymmenpäinen äijälauma syöksyi niiden kahden kyrvän kimppuun,tyttöjen ivanaurun muuttuessa hysteeriseksi kirkumiseksi.

Veripisarat vaan tirskui lumihangelle,kun aikamiehet veteli koviksia turpaan ja minä nauroin.
Jossain vaiheessa toinen jätkistä menetti tajun ja tappelu hiipui siihen.

Bravo :kippis1:

Originally posted by Jarek
Ainakaan mulla ei oma ego ole syynä sille,että pitää tapella,jos päälle käydään.
Syynä tappeluihin on se,miten joku kehtaakin olla muita ihmisiä kohtaan niin röyhkeä,että vittuillaan päin naamaa ilman mitään syytä.Hihat palaa heti,ei voi mitään.
[/QUOTE/]

Röhkeys... sinä asia joka saa sapen kiehumaan. Muistan yhden tilanteen, jonka ajatteleminen saa vieläkin vihan päälle. Aikaa on jo kulunut viitisen vuotta tapahtuneesta: Olimme erään viehättävän näköisen neitokaisen kanssa toisilla treffeillä eräässä yökerhossa. Ilta oli mukava ja tunnelma hyvä. Istuimme tämän daamin kanssa vähän sivussa sohvilla ja turinoimme niitä näitä. Jossain vaiheessa joku heppu koputti selkään ja sanoi että meidän tupakointi häiritsee häntä ja hänen kaveriaan viereisessä pöydässä ja pyysi stumppaamaan savukkeen. Tiesin että treffiseurani oli äärimmäisen väkivaltavastainen ja inhosi ns. "machoilua", joten ilmotin tälle hepulle ystävällisesti että olemme muutenkin juuri menossa kiertelemään yökerhoa, joten asia ok. No lähdimme daamin kanssa kiertelemään ympäriinsä yökerhoa ja jossain vaiheessa menimme taas sohville istuskelemaan. Eikös tämä sama jamppa kaverinsa kanssa tule viereiseen pöytään istumaan virnuillen, kummatkin heistä on kohtalaisessa jurrissa ja yrittävät flirttailla avoimesti daamini kanssa. Tässä vaiheessa alkaa sisällä kiehua jo hieman enemmän, tosin jatkamme omia keskustelujamme ilman huomiota ks. jannuihin. Kuluu ehkä 10min, kun toinen jampoista tulee taas koputtamaan ja sanoo että meidän tupakointi häiritsee hänen kaveriaan. Katsahdan hänen kaveriaan, joka virnuillen vetelee omaa spadduaan viereisessä pöydässä. Tässä vaiheessa sappi kiehuu kun tajusin että yrittävät ainoastaan tahallaan röyhkeydellään ärsyttää tappeluun. Olin valmis repimään korvat irti kummaltakin sankarilta ja pyyhkiä pöytiä heidän naamoillaan. Mutta näen deittini ilmeestä että "please anna olla minun vuokseni". Hammasta purren annoin tilanteen olla ja vaihdoimme paikkaa. Tässä vaiheessa sisällä oli jo sellainen viha päällä, että vaivoin sain pidettyä sen sisällä (olin joutunut jo kaksi kertaa nöyrtymään saman illan aikana, ja ainoastaan siksi että deittini niin halusi). Valomerkki tuli ja lähdimme narikalle, jossa nämä kaksi vinkuheinää notkui virnuillen ja toinen yritti pummata multa vielä röyhkeästi tupakkaa. Sen ilme oli sellainen että selvästi toivoi että menisi tappeluksi, mutta koska eivät koskeneet muhun fyysisesti niin... purin huulta nappasin takkini ja daamia kädestä kiinni ja rivakkaa askelta pois ravintelistä. Hyvästelin daamini ja kävelin kotiinpäin, ajattelin edellä tapahtunutta episodia ja silloin läkkyi yli... karjuin kovaan ääneen ja olin aivan raivona. Mikä nöyryytys! Jouduin daamin pyynnöstä olemaan ihan "mikkihiiri" .

Vaatii todella paljon enemmän kävellä pois tilanteesta kuin ottaa voimakeinot käyttöön. Harvoin olen joutunut sen jälkeen tappeluihin, enkä ärsyynny helposti. Mutta jos joku yrittää vielä RÖYHKEÄSTI nöyryyttää, niin silloin näen heti punaista ja vastaan voimakeinoilla ja kovaa ihan oma-aloitteisesti. Saattaa kuullostaa ulkopuolisesta vähän yli-ampuvalta, mutta miehen pitää olla mies ja osata puolustaa kunniaansa (en tarkoita että pitäisi käydä aina päälle nyrkit pystyssä, kun joku esim. ravintolassa tai kadulla vähän tönäisee. Mutta ei se ainainen tilanteesta pois kävely tee hyvä esim. itsetunnolle.

Lukiessa juttuasi alkoi minuakin kiukuttamaan. Itse olen hyvin herkkä tuollaiselle provosoinnille. En missään nimessä haluaisi joutua tuollaiseen tilanteeseen. Minulla olisi voinut hyvinkin itse hillintä pettää.

Minkä kokoisia / ikäisiä nuo simpanssit olivat?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Originally posted by Jyväbroileri
Lukiessa juttuasi alkoi minuakin kiukuttamaan. Itse olen hyvin herkkä tuollaiselle provosoinnille. En missään nimessä haluaisi joutua tuollaiseen tilanteeseen. Minulla olisi voinut hyvinkin itse hillintä pettää.

Minkä kokoisia / ikäisiä nuo simpanssit olivat?

Kun kirjoitin tota, niin palasi elävästi ne fiilikset mieleen mitä silloin tunsin. Itse olin silloin 24v. hujakoilla ja nämä apinat olivat nuorempia ja pienempiä. Sellaisia aloittelevia 70 kg:sia "rinta-hauispellejä" ja ehkä olivat jollain "karaten-alkeiskurssilla" parhaillaan ja tätä kautta voimiensa tunnossa. Ihmettelen kyllä että mistä se röyhkeys kumpusi. Itse olin silloin 90kg hujakoilla, enkä usko että muutenkaan olin sen näköinen jolle kannattaa ensimmäiseksi tulla aukomaan päätään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom