Baareissa haastavat

Originally posted by WhiteExorcist
No voe äet ku oesin halunnunna kattoo tuonkin pirkili

Sorry, tommosia paskoja noi ilmaset nettisivut on. Täysin turhia sontakasoja jotka ei kestä muutamaa ihmistä. Tais olla niin että se antaa vain tietyn megamäärän, ja siihen loppu siltä kuulta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselleni sattui tuossa kesän lopussa mukava tapaus. Oltiin tulossa kavereiden kanssa kaupungilta ja meitä vastaan tuli kuusi virolaista poikaa. No pojat kysyivät röökiä mutta ja kaikki meistä (meitä oli neljä) vastasi: Ei oo! Muutama kavereista (omistani) poltti röökiä sanoessaan edellisen. Yksi virolaisista suuttui tästä ja tuli mun luo huutamaan että olin muka käskenyt hänen kaveriaan painumaan vittuun. Olin :eek: ! Sopertelin siihen että sanoin vain että mulla ei ole röökiä. Selitys ei kelvannut. Kielimuuri?! Tilanne muuttui uhkaavaksi. Yritin viellä sanoa :piis: kaverille, mikä ei onnistunut vaan tuli pakolliset takin riisumiset ja vittuilua siitä että äijä hakkais vaikka kymmenen suomalaista. Yritin viellä peruuntua mutta yllättäin huomasinkin olevani maassa silmäkulma auki ja rillit paskana. Koulussa tuli tietenkin jälkiviisailta juttua siitä että jos tilanne olisi sattunut niille niin ois kyllä tullut sellasta karatea taks että oksat pois. Hyvä olis varmaan pistää vastaan kun tulee puukosta perään.

Eipä ole tullut tapeltua, eikä kukaan ole koskaan edes haastanut riitaa, tosin asunkin pienehköllä paikkakunnalla jossa on tuttuja paljon,
aika harvoin siellä muutkaan tappelevat, tai no yleensä aina se yksi ja sama :david:

zart sanoi:
Yhdestä tilanteesta itse poistuin aika nopeasti ja suoraan ulos baarista. Tuo tilanne oli tosin täysin omaa tyhmyyttäni,eikä normaalisti kuulu omaan käytökseen.Mutta viinan sokasemana ja hirveessä jurrissa menin laukasemaan 3 liivitakkiselle kaverille et hei oottekos te Mc Bambinos vai sirkus finlandia. No 3 kaveria vaan hymyilee siinä eivät reagoi mitenkään ja naureskelivat kommentille. eivät olleet kumpaisiakaan vaan liiveissä luki hell's angels takana. Mutta Hangarounderi ei tuosta kommentista tykännyt pieni mies tuli suoraan eteen ja sanoi et vittu nyt tulee sulle lähtö. Käsi aseen perällä vyöllä ja hirvee huuto päällä siinä vaiheessa totesin et nyt ulos ja toivottavasti ei tuu selkään kutia. Siinä vaiheessa totesin että turha alkaa selittelemään mitään paras poistua. Omaa tyhmyyttänihän tuohon tilanteeseen jouduin, mutta voi pojat meni hyvä känni hukkaan kun selvis pää noin sekunnissa. Myöhemmin tuontui aika -->:david: , kun tuollainen provosointi ei normaalisti luonteeseeni kuulu.

Ei hittoku repesin :hyper: Tää menee jo osastolle, 'kuuluisia viimeisiä sanoja'. :worship:

Ei kyllä taida Vallelyn Mike mitään vapaaotteluita harrastaa... Jotain vapaapaini juttua se jossain videolla veti, mutta en ole ikinä mistään vapaaotteluista kuullut.

Eipä noita haasteita tule. Olen onneksi tarpeeksi läskin näköine ollut. Tulee mieleen yksi tapahtuma, jossa eräs erittäin tummaihoinne tyyppi vittuili jotakin isosta kaveriporukasta ja näytin kohteliaan ihmisenä hänelle paljasta persettä. :david:

No parin korttelin jälkeen pari tyyppiä rikkoi minun rystyseni hampaillaan. Olivat tehneet oikein ansan! Hitto tuota rasismia. Ei saisi olla kalju...

Juoksenko? Yksin kyllä, ainakin viimeksi kun narkkari hyppäs rinnuksiin apteekin edessä. Kädet irti ja menoksi.
Tyttöystävän tai puolustukyvyttömän kanssa tietenkin eriasia. Puukot ja aseet pelottavat.

Totta. Jos yksin joudun hyökkäyksen kohteeksi niin pingon karkuun, mitä turhaa yrittää mitään jos helpoin vaihtoehto on auki.

Eri asia on tosiaan, jos vaikkapa tyttöystävä on mukana ja joku hullu hyökkäisi hänen kimppuun.

On vaikea sanoin kuvailla tunnetta jos kuvitellaan tilanne jossa kesken hyväntuulisen illan jokin vittuuntunut narkkari hyökkäisi puukon kanssa tyttöystävän kimppuun, tai koittaisi raiskata, hakkaisi, mitä vaan.

Kyllä siinä vaiheessa kuka tahansa mies tekisi kaikkensa oman hengen uhalla estääkseen, tai pahimmassa tapauksessa kostaakseen.

Nyt eksyttiinkin sitten jo kokonaan aiheesta "baarissa haastavat", mutta kunhan kirjoittelin - olen usein miettinyt, että ei helpolla mieleen tule tilannetta missä voisi suurempaa vihan, pelon, vääryyden, kostonhalun, surun yhdistelmää olla, kuin että jokin omissa silmissäsi "elämänsä arvottomaksi pilannut", kenties vain osittain järjissään oleva tyyppi kävisi jonkin lähimmäisesi, esim. tyttöystäväsi kimppuun - pahimmassa tapauksessa jos tosiaan sitten kävisi ikävästi - olisi siinä varmasti itsellään jo suunta kohti lataamoa.

Lukematta threadia sen enempää, kuin the readin nimi..

En voi ymmärtää sitä, mikä siinä on niin ihanaa, kun yrittää saada se tappelus aikaiseksi. Olimme tänään päiväs aikaan parin kaverin kanssa "tuolla" ostoskeskuksessa käymässä ja alkossa. Kaverit halusi ottaa oluet ja mentiin pubiin, niin eipä aikaakaan,kun biljardipöydän läheisyydessä alkoi kuhina paikallisten isäntien puolesta, istuttiin siis siinä pöydän vieressä. Tuli keppiä selkään ja kaikkea.. no pientä vittuilua, ikään kuin puoli vahingossa..

Mikä mättää? Voivoi.. piti lähteä pois, ettei tullut suurempaa murhetta. Harmi, kun hätäset kaljat ja kaukaiset vieraat.

t:"ampere"-chicaco

turre101 sanoi:
On vaikea sanoin kuvailla tunnetta jos kuvitellaan tilanne jossa kesken hyväntuulisen illan jokin vittuuntunut narkkari hyökkäisi puukon kanssa tyttöystävän kimppuun, tai koittaisi raiskata, hakkaisi, mitä vaan.
Tuossa vaiheessa jokainen mies muuttuu viisisataakiloiseksi vihertäväksi möykyksi ja repii narkin palasiksi paljain käsin.

Itse olen säästynyt hyvin pitkälti kaikenlaisista kahakoista, luultavasti pienen kokoni vuoksi. Kukaanhan ei halua tulla kokeilemaan miten tällainen 60-kilonen puolen metrin mittainen kaveri heittelee satakiloista äijää ympäri baarin lattiaa :rolleyes: Enkä kyllä ole muitakaan haastamassa. Kavereiden kanssa tulee välillä pakonomainen tarve vääntää kättä, mutta ei sen enempää.

reino sanoi:
:offtopic:
Kauniit ja totuudenmukaiset sanasi tappeluksen filosofiasta tuovat mieleen sen, miten sääli onkaan, ettei Aittomäki enää pahemmin kirjoittele millään foorumilla.
Aittomäki osaa kirjoittaa todella hyvin, sääli että äijältä ei ole ilmestynyt kirjaa kamppailulajeista.

Itse en pidä väkivallasta ja yritän kartella sitä kuin ruttoa. Mutta jostain kumman syystä, harvoin kun käyn baarissa niin joku tulee haastamaan jonkimoista riitaa :( . En sitten tiedä mikä ulkomuodossa on niin häiritsevää että pitää tulla aukomaan päätään. En pidä itseäni kukkakeppinä mutta en minään hulkkinakaan ;) . Tilanteista olen aina lähtenyt pois mutta jos fyysisesti käydään käsiksi niin silloin todennäköisesti takaisin antaisin.. toivottavasti ei tarvitse koskaan ottaa selvää :piis:

Tuli käytyä "maalla" ostoskeskuksen baarissa. Ihmettelinkin jo loppuillasta ettei mitään sen kummempaa tapahtunut kunnes paikallinen keksi käyttää selkääni tuhkakuppina.. Komeasti kahden paidan läpi palojäljet (kuvat). Itsellä normaali reagointi tilanteeseen -WTF? Voisitko viedä röökis muualle? Nyt olisi anteeksipyyntö paikallaan.. Noo paikalliset alkuasukkaat villiintyivät täysin ja ilman pokeja olisi tullut täysi rähinä jo baarissa päälle. Omalla porukalla pihalle ja "yllätys yllätys" rähinäjengi odotti parkkipaikalla välienselvitystä. Jos olisin tappelija luonne niin mätkiä olisi saanu sydämen kyllyydestä. Tämänkin palstan provot on pieniä siihen verratuna mitä siellä huusivat päin naamaa. Pidin vaan pokkani enkä lähtenyt huuteluun / tönimiseen mukaan. Onneksi kaverit olivat senverran vakuuttavia ettei rähinäjengi uskaltanut käydä porukalla kimppuun.

Illan saldona kaksi paitaa pilalla, ei anteeksipyyntöä ja oman haavoittuvuuden huomaaminen. Hirvittää ajatella että olisin ollut yksin matkassa tai tyttöystävän kanssa. En varmaan olisi pystynyt puollustautumaan kunnolla. Pitänee aloittaa joku itsepuollustuslaji....

Liitteet

• polttama1.JPG
    polttama1.JPG
    61,3 KB · Katsottu: 631
  • polttama2.JPG
    polttama2.JPG
    16,9 KB · Katsottu: 653
Kyllä vähän pistää raapimaan päätä, että jos tilanne oli yksinkertaisuudessaan kuvailemasi kaltainen, niin mikä ihme oli sitten perustelu noilla tyypeillä villiintyä, miksei voinut sanoa vaan että sori, tarjoanpa sulle kaljan tosta hyvästä..?

Mieleen tulee ihmistyyppi jotka kulkevat kaupungilla leveän näköisinä porukalla, mulkoillen ja huudellen törkeitä haukkuja kaikille, sitten kun joku sanoo sanankin takaisin tai tekee väärän eleen, mennään porukalla päälle ja riehutaan että mitäs sä meille vittuilet prkl jumalauta, nyt tuli kuonoon. Ei oikein mene mun kaaliin...

Eli toisinsanoen monesti aivan tarkoituksella jotkut ihmiset hakevat sitä tappelua, olevinaan vahingossa tehdään tai kuiskataan turhan kovalla äänellä jotain mistä keskivertoihminen menettää malttinsa, niin jopas saatiin hyvä syy näyttää miten miehiä me kavereitten kanssa ollaankaan.

Hohoo, tällaset tyypit ja kaikki muut asennevammaset on kyllä :david: x 100, piste.

* Tuleepa mieleen tapaus ammattikouluajalta kun jokin jätkä samalta luokalta - joka tykkäsi heilua tummaihoisten ystäviensä seurassa mukavassa ruohopöhnässä iltaisin - kehuskeli kuinka oli hakannut jonkun vanhemman miehen porukkansa kanssa sairaalakuntoon, kun miehellä ei ollut tupakkaa kun sitä pyydettiin... Hieman rupes sauhua pukkaamaan korvista, kehtaa vielä kertoa.. ja muut yhtä typerät vielä kuuntelee ihannoiden juttuja.

* Näitä kaiken maailman davideja on joskus sattunut olemaan omassa ryyppyporukassakin jos isommalla porukalla on juhlimassa, joku jonka sietäisi jättää ne pari ylimäärästä kaljaa ottamatta, rupeaa uhoamaan että nytpä on sellanen tunnelma että matsia tulossa tänään. Ei juma.. tuollaset joko pilaa koko porukan illan, tai sitten jäävät yksin roikkumaan kun muut eivät jaksa vouhotusta kuunnella - jälkimmäinen parempi.

Minä kartan väkivaltaa, ja olenhan mä sen verran kynäniskakin että väkivalta ei multa luonnistuiskaan :rolleyes:, mutta jos joidenkin sietäisi joskus saada kunnolla ympäri korviensa - niin ehdottomasti kaikkien niiden, joilla edes käy mielessä aiheuttaa riitaa huvikseen.

----
Kyllä musta vielä joskus iso mörkö kasvaa ja sittenkös mä puolustan heikompia jos näen tukalan, ei-itse-aiheutetun tilanteen jollakulla. Aggressiiviset narkkarit, raiskarit, uhoajat, tönijät, kyllä ne vielä maailmasta kitketään. *Kiillottelee tummanpuhuvaa lepakkoasuaan* :kippis1:
----

Koskaan ei ole baarissa tultu riitaa haastamaan, jotain joskus joku känniääliö on huudellut, mutta pikkuasioista ei kannata stressata. :)
Hermot ei ole palaneet koskaan.

Joo, tulee kuvottavia muistoja mieleen kun lukee näitä tarinoita riidanhaastajista..

Mä inhoon väkivaltaa, en voi sietää sitä. Se oksettaa mua. Mutta joskus ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa turpiinsa tai antaa ruikulle verilöyly. Tässä yks esimerkki vuosien varrelta.

Oli juhannus -01, olin kävelemässä Hesperiankadulla, matkalla Hietsuun bailaamaan. No, siinä otin pohjia kaikessa rauhassa ja kävelin lauluja rallatellen. Tästä tulis hyvä ilta, kuvittelin. Mutta ei, vastaan tulee joku saatanan ruma somali josta näkee, että kohta alkaa veri lentää, multa nimittäin, jos en puolustaudu. Ja arvasin oikein. Näin se meni.

-Hei sori, tiiätkö sinä paljo kello on?
-Mitä vittua? Saatanan kierohuuli puhu suomee!
-Eiku.....Kello...???
-Vitun mutakuono saatana.. Sä et anna vaihtoehtoja..

Otin neekeriä kauluksista kiinni, vetäsin vasemman käden kyynärpäällä leukaan. naapuri tippui, mutta nousi ylös, yritti lyödä, löin eka. Sit mutakuono ryömi maassa, niin jotenkin vaistomaisesti stomppasin sitä selkärankaan. Niin, etpähän enää ahdistele rehellisiä suomalaisia.

Soitin poliisit, että häirikkö saatais paikkaan mistä se ei enää tee tihutöitään. Kun poliisit tuli, niin kaikki suju niinku pitikin.

-Tais juosta tota seinää päin?
-Joo.. Tai emmä tiedä.. Se vaan makas tos kun mä tulin paikalle.
-Asia on sillä selvä. Illanjatkoja.
-Kiitti, mä en voi sanoin sanoa, miten paljon mä arvostan teidän työtä. Millanen paikka tääkin olis, jos teitä ei olis olemassa.
-Me tehdään vaan työtä, mut kiitti.

Jooh, no ilta jatkui kuitenkin hyvin. Jäi vaan paha maku tosta, kun joillakin on tommonen tarve päteä ja aiheuttaa surua kanssaihmisille. Mä vaan haluisin olla rauhassa. Niinku ne jamaikalaiset.

Richard75 sanoi:
Koskaan ei ole baarissa tultu riitaa haastamaan, jotain joskus joku känniääliö on huudellut, mutta pikkuasioista ei kannata stressata. :)
Hermot ei ole palaneet koskaan.

Onko toi joku ihme, kun jannu on 2m pitkä ja säikeillä? ;)

Hohhoh...

Wtf? W0000t? :hyper: :hyper:

:jahas: Jaaha.

Tapellu en ole vielä baarissa, mutta eilen meinas alkaa tapahtua, jos kaveri ei olis tullu väliin. Joku semmonen pipopää jätkä, jolla oli puuhelmet kaulassa (siis oikeen kunnon puuhelmipoika) tuli valittaan, että olin ottanu sen tuopin, vaikka sillä oma tuoppinsa ja vielä kädessä. Siis siinä tiskillä justiinsa ku olin tilannu omani ja saanu otettua siitä eka hörppäyksen.

No mulla meni hermot täysin ja ehdin ottaa sitä jo oikeen kunnon otteen rinnuksista ennen kuin kaveri tuli väliin. En normaalisti tekis tuota mutta eilen oli oikeen kunnon vitutuspäivä ja ne samat saakelin pipopäät alkaa ottamaan päivä päivältä enemmän kaaliin. ja tämä sama saakelin pipopää oli provonnu meikää jo aiemmin.
Ilta vois olla paljon kivempi, jos tommoset jäisivät vaikka kotiinsa. Mä en muutenkaan pidä tappelusta ku kehässä. :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom