Kyllä vähän pistää raapimaan päätä, että jos tilanne oli yksinkertaisuudessaan kuvailemasi kaltainen, niin mikä ihme oli sitten perustelu noilla tyypeillä villiintyä, miksei voinut sanoa vaan että sori, tarjoanpa sulle kaljan tosta hyvästä..?
Mieleen tulee ihmistyyppi jotka kulkevat kaupungilla leveän näköisinä porukalla, mulkoillen ja huudellen törkeitä haukkuja kaikille, sitten kun joku sanoo sanankin takaisin tai tekee väärän eleen, mennään porukalla päälle ja riehutaan että mitäs sä meille vittuilet prkl jumalauta, nyt tuli kuonoon. Ei oikein mene mun kaaliin...
Eli toisinsanoen monesti aivan tarkoituksella jotkut ihmiset hakevat sitä tappelua, olevinaan vahingossa tehdään tai kuiskataan turhan kovalla äänellä jotain mistä keskivertoihminen menettää malttinsa, niin jopas saatiin hyvä syy näyttää miten miehiä me kavereitten kanssa ollaankaan.
Hohoo, tällaset tyypit ja kaikki muut asennevammaset on kyllä
x 100, piste.
* Tuleepa mieleen tapaus ammattikouluajalta kun jokin jätkä samalta luokalta - joka tykkäsi heilua tummaihoisten ystäviensä seurassa mukavassa ruohopöhnässä iltaisin - kehuskeli kuinka oli hakannut jonkun vanhemman miehen porukkansa kanssa sairaalakuntoon, kun miehellä ei ollut tupakkaa kun sitä pyydettiin... Hieman rupes sauhua pukkaamaan korvista, kehtaa vielä kertoa.. ja muut yhtä typerät vielä kuuntelee ihannoiden juttuja.
* Näitä kaiken maailman davideja on joskus sattunut olemaan omassa ryyppyporukassakin jos isommalla porukalla on juhlimassa, joku jonka sietäisi jättää ne pari ylimäärästä kaljaa ottamatta, rupeaa uhoamaan että nytpä on sellanen tunnelma että matsia tulossa tänään. Ei juma.. tuollaset joko pilaa koko porukan illan, tai sitten jäävät yksin roikkumaan kun muut eivät jaksa vouhotusta kuunnella - jälkimmäinen parempi.
Minä kartan väkivaltaa, ja olenhan mä sen verran kynäniskakin että väkivalta ei multa luonnistuiskaan
, mutta jos joidenkin sietäisi joskus saada kunnolla ympäri korviensa - niin ehdottomasti kaikkien niiden, joilla edes käy mielessä aiheuttaa riitaa huvikseen.
----
Kyllä musta vielä joskus iso mörkö kasvaa ja sittenkös mä puolustan heikompia jos näen tukalan, ei-itse-aiheutetun tilanteen jollakulla. Aggressiiviset narkkarit, raiskarit, uhoajat, tönijät, kyllä ne vielä maailmasta kitketään. *Kiillottelee tummanpuhuvaa lepakkoasuaan* :kippis1:
----