Baareissa haastavat

Kyllä vaan sullakin hermo aika piukalla taitaa olla, mattibodari.. aina voi katos ensin kysyä että ootkos erehtynyt nyt tms.

Tai ainakin sanoa että:

"30 sekuntia ja matka tohon suuntaan niin pysyy ilta hauskana."

:jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
turre101 sanoi:
Kyllä vaan sullakin hermo aika piukalla taitaa olla, mattibodari.. aina voi katos ensin kysyä että ootkos erehtynyt nyt tms.

Tai ainakin sanoa että:

"30 sekuntia ja matka tohon suuntaan niin pysyy ilta hauskana."

:jahas:
No se jätkä kyllä sietäis jossaki vaiheessa saada turpaansa multakin sen verran kauan sen pelleilyä seurannu.

mitäs ootte mieltä agressiivisista kännisistä naisista? Viime viikonloppuna tapasin erään tällaisen, ja oonpa tavannu joskus ennenkin. Käsittämätöntä.

Siinä huudeltiin ja provoiltiin erään henkilön kanssa muina miehinä, ei ollut tappelusta tietoakaan eikä missään vaiheessa olisi tappelua edes tullutkaan, mutta sitten paikalle pölähti nähtävästi tämän miehen naisystävä. Tämä täti kävi SUORAAN päin, ja yritti lyödä naamaan, potkia jne. eihän siinä muua auttanut kun ottaa käsivarsista kiinni ja yrittää rauhoitella typsyä. virhe. täti huuti miesystävälleen että "kato kun tää hakkaa mua, miks sä hakkaat naista hei". Siitähän se sitten alkoi kunnon kännipaini kun tämä kaveri nähtävästi luuli että hänen naisystäväänsä hakataan tms. Huh huh.

Siitä seurasi kaikkea kivaa, mutta pähkinänkuoressa homma meni niin että minua pienempi ja heikompi sälli joutui pienen heittoliikkeen saattamana makuuasentoon minun alle jossa sitten pidin sälliä kiinni. kaverin tyttöystävä käytti tilanteen raukkamaisesti hyäväkseen ja potkaisi minua päähän. onneksi ei käynyt muuta kuin musta silmä, olisi voinut näkö lähteä jos potku olisi tullut maiharista tms. Tämän jälkeen katsoin parhaaksi poistua paikalta sillä heräsi jo epäilys että tämä parivaljakko oli huumeessa tms. sillä tämä minun alla maannut kaverikaan ei rauhoittunut millään vaan kävi vaan ärhäkämmin päälle aina kun sen pistin maihin.

Täytyy sanoa että siinämielessä oli kiva kokemus että ei tee mieli yhtään lähteä baariin enää. en nimittäin sanoisi tappelua "hauskanpidoksi", ja juuri hauskanpitoa itse lähden baarikeikalta hakemaan. noh, mökkikeikat rox :)

tärkeintä on kuitenkin se, että se jannu ei saanut yhtään iskua sisään, ja minä tajusin olla sen verran fiksu etten kertaakaan lyönyt tätä kaveria vaan ihan vain laitoin kenttään ja pidin siinä.

"kaverin tyttöystävä käytti tilanteen raukkamaisesti hyäväkseen ja potkaisi minua päähän."

oooh!kohtalotovereita :>

Tunnustakaa nyt, että jokainen teistä olisi kaikkein mieluiten se baarin kovin jätkä - vahva kuin Hulk, nopea kuin Bruce ja yhtä fakin cool kuin Blade. Haaveilen usein kuinka tyydyttävää henkisesti olisi, kun viskoisin porukkaa jedimäisen kevyillä liikkeillä baarin seinille ja nauttisin murtuvien luitten rutinasta ja muiden miesten pelonsekaisesta kunnioituksesta - ollen kuitenkin samalla todella rauhallinen ja mukava kaveri :) Naiset tietysti istuisivat koko illan helmet housuissa minun ollessa baarissa.

Ei siis tarvitsisi jahnata palstalla paskaa siitä, että oltiin taas henkisesti korkeammalla tasolla kun ei alettu lyömään, vaikka selvästi somalin ja suomalaisen puuhelmisäbääjäpipopään risteytyksen näköinen jätkä provosoi KOKO baarikeikan ajan, oksensi syliin, poltti tupakalla reiän silmään ja pani tyttöystävääsi vessassa - kahdesti.

Väkivallan ja omien mielihalujen toteuttaminen jo heti provosoitaessa on mielestäni pelkästään terveellisempää kuin yhden baarikierroksen miettiminen monen viikon ajan.

;)

Dragon sanoi:
Tunnustakaa nyt, että jokainen teistä olisi kaikkein mieluiten se baarin kovin jätkä.

Ai miten niin haluaisi olla, minä olen. Toi remuaminen olisi varmaan kivaa jos siitä ei olisi mitään jälkiseuraamuksia. Kaveria ei sattuisi ja kaikki unohtaisivat tilanteen heti.

Minä olen niin laimea kaveri, että kukaan ei tule käytännössä koskaan isottelemaan.

Kerran Baarissa istuskelin kaikessa rauhassa kaljaani juoden, kun yht äkkiä ja täysin varoittamatta yks mulle täysin tuntematon kusipää tuli takaapäin ja veti yläkoukulla poskipäähän, no mä käännyin ja silloin paukahti uudestaan. Koko toinen puoli lärvistä murusiksi ja ei muuta kun sairaalaan leikattavaksi ja titaania päähän et pysyy kasassa.
Silloin päätin että ei koskaan enää tuu käymään samalla lailla, Vaikka eihän sitä aina pysty selustaansa turvaamaan kun ei oo silmiä selässä, eli jos tunnen itseni uhatuksi väkivallalla niin varmasti paukautan turpaan sen verran kovin että lähtee kaverilta tappelu halut(Tiedän myös pystyväni siihen).
Että semmonen tapaus
ps. Joskus sekin kaveri joka raukkamaisesti kimppuun kävi tulee viellä pimeällä kadulla vastaan...mä oon saatanan pitkävihainen.

Mitä sitä lässytystä alkaa kuuntelee! Jos minuutin puhe ei tehoa niin ei muuta kuin kimppuun kuin yleinensyyttäjä. Sitä mieltä mä olen! En minä ainakaan pilaa iltaani kuuntelemalla kun joku vitun riuku vittuilee.

Aina välil sitä joutuu johonkin omituiseen tilanteeseen missä joku lähtee ongelmia. Aina on selvinny noista jutuista puhulla, baarissa sisällä ovat siis tapahtuneet. Toinen juttu on sit viimereissun nakkikioski, jossa itse kilahdin jostain syystä kun en saanu syödä rauhas kun porukka vaan kitisi jotain keskenään siinä. Asiaan tietty vaikutti se että olin t-paidassa pakkasessa ja kuunvalo tuli taittaen oikeelta. Noh siinäkin sit kättelin lopuks jotain kun en kuitenkaan tahtonu missään vaiheessa tapella, hermostuin vaan pahasti.

Nolottaa kyllä vieläkin se huutelu siinä :curs:

metalman sanoi:

Tarkotin tolla lähinnä että vika oli minussa vaikka kuinka paljon keksisinki tekosyitä miks sattu vituttaa niin pahasti
:itku:

Joo mulle kanssa kerran joku rupes baarissa uhoomaan, kun ulkoilutin rottweileriä ihan kaikessa rauhassa tanssilavan kulmassa. Se tuli siihen heti että vie toi siihuahuas helvettii ja mä oon joku "neivi siil". No totesin siihen kylmän rauhallisesti että vittu mitä sitten mä olenkin kaupungin mikrotukihenkilö ja mulle ei todellakaan kannata ruveta. No siinä tämä tanssilavojen permanentti kaivoi taskustaan hiusvappuväripullon "mikä on muuten kielletty Nigaraguassa". Yritti käydä sillä kimppuun, mutta mä olinkin nopeampi ja komensin samalla että "geronimo Pluto" näytä naistenmiehelle ketä täällä komentaa. No Pluto vei nätisti sukurutsauskalleuksista lilliputin parketille. Samalla repäisin paidan auki paljastaen teräksiseen rintaani painetun tekstin PLUTO ON ELÄIN. Poket tulivat ravintolamaailman minardeina paikalle ja muurasivat paikanpäällä lilliputin jalkoihin betonilla valetut ämpärit.
Loppuilta jatkui rauhallisesti. Pluto otti rommikolan ja mä kanssa. :jahas:

En oo ikinä baarissa joutunut tappelee. Toivottavasti en joudukkaan.

Eniten minua vituttaa ihmiset jotka vittuilevat kaikille ja sitten tulevat pyytämään apua kun meinaavat saada turpiinsa. En kyllä ymmärrä mitä apua minusta olisi... :(

Kerran oon ylä-asteella tapellut. Sälli nappas niskasta kiinni ja pisti ja piti maassa. Siin sit jonkin aikaa makailin maassa ja sälli lähti menee...

Baarissa ei oo ollu juurikaan mitään tilanteita, mutta kerran ravintola illan jälkeen sattu erityisen hauska tilanne nimettömässä McDonalsissa. Sellanen keski-ikänen 100kg läski päätti pikkujouluhöyryissä, että mun kaveri oli katellu sitä vihasesti. No ei hän siinä hyvin käyny sille äijälle, kun meitä oli kolme kaverusta siinä ja 100kg läski päätti tulla kysymään että onko mun kaverilla joku ongelma ja löi sitä muovitarjottimella päähän (sattu tosi paljon...). No eihän sellasta kukaan jää vain ihmettelemään ja lopulta se keski-ikänen "isäntä" istu maassa lasinsiruissa kun oli melkein mennyt läpi sellasesta 4m*2m ikkunaruudusta. No mehän ei jääty sitä selvittää...

metalman sanoi:
pienen heittoliikkeen saattamana makuuasentoon minun alle jossa sitten pidin sälliä kiinni. kaverin tyttöystävä käytti tilanteen raukkamaisesti hyäväkseen ja potkaisi minua päähän.

Klassinen virhe mennä maahan makaamaan kun on aivan varmaa että se narttu monottaa sua. Toivottavasti otit opiksesi, jotku eivät ole päässeet tuosta noin vähillä vammoilla.

Ei ole hyvä aina kaikille haastaa, vaan kummastelin tässä hiljattain myös toista ääripäätä. Seurasin hiljattain vierestä kun vahvassa sivumyötäisessä ollut tyyppi meni pummaamaan tulta hänelle etuudestaan tuntemattomien pyötään. Hetikohta ilman sen kummempaa varoitusta kopautti tämä tulen pummaaja pyödässä lähimpänä istunutta nyrkillä naamaan, ihan tuntuvasti. Pyödässä istuneista kukaan ei reagoinut tapahtuneeseen mitenkään, ei edes nyrkitetty. Muutaman minuutin päästä nyrkistä saanut huomasi silmälasiensa kadonneen päästä ja hän tuli minulta kyselemään josko olin nähnyt niitä. Jonkin ajan päästä tämä joka löi, toisti tekonsa. Siinä vaiheessa hänen kaverinsa otti aika vihaisen näköisenä känniääliötä rinnuksista. Edelleenkään uhri ja hänen pyötänsä ei reagoi tapahtuneeseen. Lujaa kännissähän se pyötäseurue oli ja vahvasti Bob Marleyltä muotivinkkejä ulkoasuunsa hakenut, vaan luulisi sitä jokaista kiinnostavan itsensä ja kaverinsa puolustaminen.

NHB sanoi:
Klassinen virhe mennä maahan makaamaan kun on aivan varmaa että se narttu monottaa sua. Toivottavasti otit opiksesi, jotku eivät ole päässeet tuosta noin vähillä vammoilla.

Otin sen verran opikseni, että seuraavan kerran kun joku tulee aukomaan päätään, en odota että hän myös tulee päälle, vaan lähden paikalta ennen sitä :)

Mutta juu kuten sanoin, kävi säkä ettei näkö lähtenyt tms.

NHB sanoi:
Hetikohta ilman sen kummempaa varoitusta kopautti tämä tulen pummaaja pyödässä lähimpänä istunutta nyrkillä naamaan, ihan tuntuvasti.

Rapsakkaa menoa siellä teilläpäin :jahas:

Onneksi voi itse valita illanviettopaikkansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom