Baareissa haastavat

[ Hyvästelin daamini ja kävelin kotiinpäin, ajattelin edellä tapahtunutta episodia ja silloin läkkyi yli... kävely tee hyvä esim. itsetunnolle. [/B][/QUOTE]

herrasmies olet. Ei niinkään siksi, ettet vedellyt jätkiä päin turpia, vaan siksi, ettet toisillakaan treffeillä ängennyt daamisi sänkyyn, vaan lampsit itteksesi kotioppäin...:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by jarre55

herrasmies olet. Ei niinkään siksi, ettet vedellyt jätkiä päin turpia, vaan siksi, ettet toisillakaan treffeillä ängennyt daamisi sänkyyn, vaan lampsit itteksesi kotioppäin...:thumbs:

Herrasmies laittaa daaminsa vonkaamaan ensin :D

Shamrockille pointsit kotiin tuollaisesta itsehillinnästä...tosin olis kyllä ollut oikeus ja kohtuus että oisit saanu piparia kaiken kestämäs jälkeen;)

Ite oon myös joutunu muutaman kerran tappelun rajamaille... Ja kaikilla kerroilla puhunut itteni ulos tilanteesta tai niellyt kunnian ja poistunut jopa juosten paikalta. Ja se kyllä syö miestä kun tietää että toinen lähtis kun markanmunkki jos vaan antais mennä.

itelläni on jonkin verran taustaa kamppailulajeista ja kyllä niistä saatu itsevarmuus auttaa huomattavasti, jos joku tulee haastamaan riitaa.

Shamrock: mitä sä hävisit sillä itsehillinnällä? Sähän olit varmaan neitokaisen mielestä se tosi uros kun hillitsit itsesi. Jos olisit rähinöinyt niin varmaan olisi pisteet tippuneet.
Johtaako se rähinä mihinkään joku aina voittaa ja joku häviää ja pahimmillaan siitä tulee kierre että häviäjä tulee kokeilemaan onneaan kaveriporukalla tai kovapäinen ääliö tulee uudestaan joku toinen kerta rähinöimään. Ja nykyään ei tiedä että vaikka 60 kiloinen haastaja kantaa moraa mukanaan tai asetta jne. Kaveri on kuollut siten että joutui sellaisen 60kg hörhön kanssa rähinään ja itse kaveri oli n.120kg mutta hörhö vetäs reukun esille ja ampui kaverin.
Jos taas muutaman rähinän voitat baareissa, niin kohta huhu kiertää että on kova jannu ja siitä riittää sit lisää haastajia.
Kyllä mulla tulee sellainen olo että kun hoidat asiat puhumalla tai poistumalla niin ei siinä häviä mitään ja kokemuksesta voin sanoa että saa paljon parempaa arvostusta niin daamilta kuin kavereiltakii.
Ja baareissa kannattaa hieman seurata ympäristöään, itse seuraan sitä porukkaa ja hieman niitä rähinöisijöitä kannattaa ennakoida.

Originally posted by japa
Shamrock: mitä sä hävisit sillä itsehillinnällä? Sähän olit varmaan neitokaisen mielestä se tosi uros kun hillitsit itsesi. Jos olisit rähinöinyt niin varmaan olisi pisteet tippuneet.
Johtaako se rähinä mihinkään joku aina voittaa ja joku häviää ja pahimmillaan siitä tulee kierre että häviäjä tulee kokeilemaan onneaan kaveriporukalla tai kovapäinen ääliö tulee uudestaan joku toinen kerta rähinöimään. Ja nykyään ei tiedä että vaikka 60 kiloinen haastaja kantaa moraa mukanaan tai asetta jne. Kaveri on kuollut siten että joutui sellaisen 60kg hörhön kanssa rähinään ja itse kaveri oli n.120kg mutta hörhö vetäs reukun esille ja ampui kaverin.
Jos taas muutaman rähinän voitat baareissa, niin kohta huhu kiertää että on kova jannu ja siitä riittää sit lisää haastajia.
Kyllä mulla tulee sellainen olo että kun hoidat asiat puhumalla tai poistumalla niin ei siinä häviä mitään ja kokemuksesta voin sanoa että saa paljon parempaa arvostusta niin daamilta kuin kavereiltakii.
Ja baareissa kannattaa hieman seurata ympäristöään, itse seuraan sitä porukkaa ja hieman niitä rähinöisijöitä kannattaa ennakoida.

Kuvitellaampa tälläinen mielikuvitustilanne, jossa sinä olisit vaikka rakkaan tyttöystäväsi kanssa ravintolassa hyvissä tunnelmissa, sitten kaksi räkänokkaa tulisi sanomaan että istutte heidän paikoillaan, siirtyisit paikalta pois daamisi kanssa herrasmies kun olet. Menisitte ravintolan toiselle puolelle istumaan, kohta nämä samat resuperseet tulisivat ilmoittamaan että istutte taas heidän paikoillaan. Herrasmiehenä tiedustelet että miten tämä voi olla mahdollista, heput vaan ylimielisesti jankkaisi että olette heidän paikallaan... nooh herrasmiehenä ja seurustelun vuosipäivänne kunniaksi et halua aiheuttaa ongelmia ja häiriötä vaan poistutte paikalta. Samat jampat seuraisi teitä ja samalla tekisivät rivoja eleitä ylimielisesti vaimokkeellesi ja ehkäpä vähän huorittelisivat häntä. Teillä alkaisi pikku hiljaa olla ilta pilalla. Olet jo aikaisemmin tajunnut, että nämä teitä riivaavat jampat provosoi sinua vain siksi että saisivat aikaan rähinän. Missä vaiheessa tulee raja jolloin sinua on nöyryytetty tarpeeksi? vai nieletkö edelleen kaiken? Kun painat yöllä pääsi tyynyyn, mietitkö tyytyväisenä että kyllä olin mies isolla M:llä kun en provosoitunut missään vaiheessa ja nielin kaiken mitä jouduin kokemaan. :)

Toi kertomani tilanne oli ensimmäinen kerta oikeastaan kun jouduin kunnolla punnitsemaan tapellako vaiko niellä ylpeyteni. Tässä tapauksessa painoi vaa-assa myös se, että ilta ja treffit olisi ollut täysin pilalla. Tämän jälkeen olen osannut kyllä luovia tilanteissa niin hyvin ettei ravintoloissa tapella ole tarvinnut (pari kertaa kyllä narkki käynyt päälle ja joutunut painimaan, mutta nämä olleet ihan keskellä kirkasta päivää ja varottamatta) .Kun baarissa tai öiseen aikaan osaa pitää vaan silmänsä auki, niin ei edes välttämättä joudu tilanteisiin joissa tarvitsee väkivaltaa. Itselläni on myös nekkailu ja itsepuolustus taustaa, joten se antaa myös hyvin varmuutta rähinätilanteisiin nykyään, mutta ei välttämättä auta noihin Japan mainitsemiin tilanteisiin joissa pikkumies kaivaa mutkan tai moran esiin.

p.s sorry mahdolliset kirjoitusvirheet, näppiksen kanssa vähän ongelmia.

Baareissa kukaan ei ole tullut uhomaan tai haastamaan mitään. Se on hyvä, sillä en pärjää kellekään missään.
Mutta pari kertaa olen joutunut tilanteeseen jossa jollakin on jotain asiaa. Mutta koskaan en ole turpaan saanut. Se on aina ollut joku kavereista :D Mut jotenki aina unohdetaan siihen viereen tai sitten mua ei huomata ollenkaan. Ehkä olen sitten niin neutraali, että ketään ei todellakaan kiinnosta ( missään mielessä). :rolleyes:

Shamrock:lle pisteet. Mä olisin valmis aina nielemään ylpeyteni jos vaan selviäisin tilanteesta ehjänä. Ainakin nyt musta tuntuu siltä.. En tiedä sitten kun joku tulee todella haastamaan. Päästetään ne sisäiset paineet ulos :evil:

Originally posted by Jarek
Heräsin tänään aamupäivällä siihen,kun haastemies pirautti ja pyysi käymään.
Edessä oikeudenistunto loppukesän baaritappelusta.

Paikallinen Hasselhof tuli silmille ja vietti lopulta yönsä putkassa,pään tilalla iso vadelma.

Tyhmää on se,että tuomari goatsettaa mulle sakot,vaikka tahtomattani tilanteeseen jouduin.
:down:

Saatiin sitten tästäkin asiasta päätös.

Oli muuten hauskan näköisiä lautamiehiä tällä kertaa.Yksi kaiveli nenäänsä avoimesti ja saakelin heppu,vieläpä pyöritteli löytöjä sormissaan.
Toisella miehellä oli tosi huono iho ja pää helotti tulipunaisena,oli varmaan ryypännyt juhannuksesta asti.

Baaritappelu,josta nyt oltiin tuomiolla,oli tapaus jossa D.Hasselhof(nimi muutettu)kävi samana iltana kahdesti päälleni nyrkein,toisella kerralla suutuin ja löin useamman kerran päähän.

Tuamio:

D.Hasselhofille pahoinpitelystä 70 päiväsakkoa+todistelukulut,yhteensä n.450€(opiskelija)

Ja mulle hätävarjelun liioitteluna tehdystä pahoinpitelystä 30 päiväsakkoa+todistelukulut,yhteensä 615€(töissä)

Tällanen loppukevennys tällä kertaa :arvi:

Joskus (lue aina) kannattaa hillitä itsensä mahdollisimman pitkään.

Tässä pari viikkoa sitten oltiin avovaimon kanssa baarissa tuopposella. Kello oli n. 17.00 perjantai iltapäivänä. Baari oli muutamaa syöjää lukuunottamatta tyhjä. Ja paikkahan oli Järvenpään Zapata.

No, hauskaa oli kunnes siihen pöytään änkes joku läski nahkatakki aivan saatanallisessa jurrissa. Se alotti sanomalla: "mullon kavereita venäjällä, joten jos sä haluut lähtee kokeilee..jnejne.."

Sanoin sille jotain epämääräistä, ja lisäsin että me nyt tässä istutaan ihan rauhassa, ja ollaan konserttiin lähdässä, enkä aio nyt lähtee mihinkää ja oot iso ja pelottava joo. Myötäilin aikani ja äijä lähti vetää. No meni muutama minsa ja se tuli siihen taas, entistä uhkaavampana yms. Sama leikki uudestaan se läimi mua olalle ylikovaa ja oli kaikinpuolin pelle muutenkin. Lähti kuitenkin vetämään taas.

Mulla rupes keittään kun henkilökunta ei reagoinu mitenkään ja ajattelin, et jos kusipää tulee vielä kerran, niin mä vien sen itte ulos. No imin siinä toista tuoppia, kun näin että tää nahkapena esittelee mutkaa jollekkin baariin tulleelle kaverilleen. ja ne kyyläs mua ja muijaani sieltä.

otin huikan tuopista ja lähettiin vittuun sieltä..

en tiedä olisinko saanu kuulan kalloon jos olisin ruvennu sille haastamaan. Sellasen sekopään olonen narkkihan se oli. Ei sitä koskaan tiedä mikä hullu tulee vastaan jos jokaisen vittuilijan kanssa rupeaa painimaan.

Tuli näistä "pitäisikö piestä vinkuheinä vai pitäisikö kävellä pois?"-pohdinnoista taas mieleen yksi tapaus apaut 5 vuotta sitten. Hesarissa oli juttu Helsinki Clubin edessä sattuneesta pahoinpitelystä. 3 kpl normaalikokoista/isompikokoista 25-30-vuotiasta miestä oli hakattu ja potkittu oikein kunnolla. Hakkaajina ja potkijoina oli 2 kpl pienempikokoisia/hoikkia n. 20-vuotiaita miehiä. Yksi pahoinpidelty kuoli. Hesari kertoi, että silminnäkijöiden mukaan kahakka sai alkunsa narikassa valomerkin aikaan, jolloin toinen pahoinpitelijöistä oli huikannut yhdelle pahoinpidellyistä: "mitä traktorimies!?".

Muistan myös ton Hannibalin kuvaaman tapauksen, sitä puitiin kyllä pitkään kaveripiirissä, että kuinka pienestä noi jutut alkaa ja kuinka huonosti sitten kuitenkin voi käydä.

Loppujen lopuksihan siinä meni elämä yhden kukkotappelurähinän takia aina monelta kerralla katolleen (ja yhdeltä vielä päättyi). :down:

Originally posted by vvarpa
.... No imin siinä toista tuoppia, kun näin että tää nahkapena esittelee mutkaa jollekkin baariin tulleelle kaverilleen. ja ne kyyläs mua ja muijaani sieltä.

otin huikan tuopista ja lähettiin vittuun sieltä..

en tiedä olisinko saanu kuulan kalloon jos olisin ruvennu sille haastamaan. Sellasen sekopään olonen narkkihan se oli. Ei sitä koskaan tiedä mikä hullu tulee vastaan jos jokaisen vittuilijan kanssa rupeaa painimaan.

Etkä tietenkään soittanut poliisille? Edes sen jälkeen kun lähdit baarista? Olisi vaan taas yksi sekopää ilman mutkaa, edes hetken ajan...

Originally posted by P.R.I.E.S.T
Mikään ei voi vituttaa enempää kun joku känninen leidi joka huutaa ja kirkuu viskin polttamalla äänellä... :curs: :curs:

Puhumattakaan kännisestä leidistä, joka huutaa ja kirkuu sperman polttamilla äänihuulilla...

[. Itse olin silloin 90kg hujakoilla, enkä usko että muutenkaan olin sen näköinen jolle kannattaa ensimmäiseksi tulla aukomaan päätään. [/B][/QUOTE]

Loistavaa itsehillintää:worship:

Mutta muistampa kun olimme kerran Joutsassa joutopäivillä kun 2kpl just tuollaisia 70kgvinkuheinä tyyppejä rupesi aukomaan päätään
yhdelle 140kg kuulajätille, lopputulos oli se että kuula jätti makoili maassa ja 3 hammasta köyhempänä, ja naama melko pahasti ruvella.

Kiviäkin kiinnostaa tuo baariuhoaminen ja kaikki siihen liittyvä. Taitaa kuitenkin olla niin, että puolet tähänkin threadiin vastanneista ihannoi jollain tavalla mahtavia väkivaltaisia tilanteita ja mutkan heiluttelua baareissa. Lapsellista.

Originally posted by Sumu
Taitaa kuitenkin olla niin, että puolet tähänkin threadiin vastanneista ihannoi jollain tavalla mahtavia väkivaltaisia tilanteita ja mutkan heiluttelua baareissa. Lapsellista.
Kovat miehet ei heiluttele mutkaa ravintoloissa. Kovat miehet vispaa mutkaa pururadan reunoilla kylpytakki päällä ja pääasiassa naislenkkeilijöille.:eek:

Kiviäkin kiinnostaa tuo baariuhoaminen ja kaikki siihen liittyvä. Taitaa kuitenkin olla niin, että puolet tähänkin threadiin vastanneista ihannoi jollain tavalla mahtavia väkivaltaisia tilanteita ja mutkan heiluttelua baareissa. Lapsellista.

Asiaa Sumu, mikään ei voi olla turhempaa kuin baareissa uhoaminen ja väkivalta. Kapakkaan lähdetään pitämään kivaa, ei ikävää!!

Originally posted by JohnnyB
Asiaa Sumu, mikään ei voi olla turhempaa kuin baareissa uhoaminen ja väkivalta. Kapakkaan lähdetään pitämään kivaa, ei ikävää!!

Niin juuri, hauskaahan sinne ollaan lähdetty pitämään. Onko sitten joidenkin mielestä riidan haastaminen hauskaa?!

Selaisin nopeasti threadin läpi, ja mielestäni väitteesi on aikamoista kärjistystä ja jeesustelua.

Originally posted by Shamrock
Selaisin nopeasti threadin läpi, ja mielestäni väitteesi on aikamoista kärjistystä ja jeesustelua.

Sinulla on täysi oikeus mielipiteeseesi. Kaikilla meillä on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom