MerZi sanoi:Huh huh!
Nyt kun mä tiedän kuka sun nickin takana on niin tollaiset kertomukset hätkähdyttää huomattavasti enemmän kuin jos kirjoittaja olisi joku "Tuomo Tuntematon".. (Törkeää joka tapauksessa, tapahtui kenelle tahansa.)
Tuo on kyllä jotain aivan uskomatonta, siis et tuntenut miestä ollenkaan? Hän hakeutui seuraasi itse ja käyttäytyi koko ajan aggressiivisesti? Tapahtuiko jossakin muualla kuin täällä kotipaikkakunnalla? Mitä helvetin syytä on jollakin tuntemattomalla äijällä tulla sinua huorittelemaan tai uhkailemaan, kyllä on jotakin pahasti vialla kun ei pyynnöistä huolimattakaan ymmärrä ettei seura kelpaa eikä älyä poistua! Kyllä pistää vihaks tuollaiset. Minkä ikäinen tämä tapaus oli, nuori vai joku iäkkäämpi henkilö? Sitä en epäile, ettetkö hankkisi miehelle asianmukaista rangaistusta, tyypillisellä sisullasi laitat nyt vaan hommat ojennukseen ja koitat itse parantua. :haart: Ei kai katkennu hampaita tms? Onneks et ollut yksin, sait pikaisesti apua ja luoja ties mitä olisi tapahtunut jos yksin olisit häntä lähtenyt pakenemaan! Kunnon korvauksethan tuollaisesta on saatava ja tuollaiset hullut vastuuseen! :curs: Missä sitä tämmöinen pieni nainen nykyään enää uskaltaa liikkua, ei näköjään tiedä milloin joku kako tulee kimppuun. Pitänee pikimmiten ilmoittautua itsepuolustuskurssille..
En todellakaan tuntenut äijää mitenkään, täysin tuntematon tapaus. Tuppautui röyhkeästi seuraan, siinä vaiheessa kun kävi käsiksi ruokaani,mulla meni hermot. Pyydettiin sitä poistumaan, siitäkös se mulkku suuttui ja siitä se sit alko riidan haastaminen ja vittuilu. Varkaudessa olimme iltaa viettämässä kamujen kanssa. Tämä kyseinen isäntä oli ehkä n. 25-vuotias, kalju sillä kyllä jo päälaella kiilti. Kaiken lisäksi selvisi että hän on aktiivinen punttailija, elikkä ei mikään puuhelmipoika ollut vaan iso köriläs. Nimikin on nyt tiedossa, äijä kyllä pannaan vastuuseen teoistaan.
Mitään ei multa kasvoista ihme kyllä murtunut, mitä nyt pari hammasta taitaa vähän heilua. Suu on melkoisen turvoksissa ja muussina, ruuan pureskeleminen sattuu niin maan vietävästi. Se äijä löi kuitenkin sen verran kovasti että lensin selälleni maahan, persiissä on kivat ruhjeet:(
Ei sitä silti meinaa vieläkään todeksi uskoa, koko ajan pyörii mielessä se tömähdys mikä kuului kun sen äijän nyrkki osui kasvoihini. :( Löi vielä täysin varoittamatta, en kerennyt yhtään väistää tai suojata itseäni.Mukava jos tästä jää nyt vielä jotkut kivat traumat mieleen, ei tule mitään..Viime yöstä lähtien olen kaikenlisäksi tärissyt kokoajan, eikä oikein vieläkään osaa rentoutua..
Kiitos huolenpidosta, kai tästä vielä selvitään.
Todellakin tuntuu ettei sitä uskalla enää mihinkään lähteä kun tuommosia hulluja pyörii vapaana..