Baareissa haastavat

MerZi sanoi:
Huh huh!
Nyt kun mä tiedän kuka sun nickin takana on niin tollaiset kertomukset hätkähdyttää huomattavasti enemmän kuin jos kirjoittaja olisi joku "Tuomo Tuntematon".. (Törkeää joka tapauksessa, tapahtui kenelle tahansa.)
Tuo on kyllä jotain aivan uskomatonta, siis et tuntenut miestä ollenkaan? Hän hakeutui seuraasi itse ja käyttäytyi koko ajan aggressiivisesti? Tapahtuiko jossakin muualla kuin täällä kotipaikkakunnalla? Mitä helvetin syytä on jollakin tuntemattomalla äijällä tulla sinua huorittelemaan tai uhkailemaan, kyllä on jotakin pahasti vialla kun ei pyynnöistä huolimattakaan ymmärrä ettei seura kelpaa eikä älyä poistua! Kyllä pistää vihaks tuollaiset. Minkä ikäinen tämä tapaus oli, nuori vai joku iäkkäämpi henkilö? Sitä en epäile, ettetkö hankkisi miehelle asianmukaista rangaistusta, tyypillisellä sisullasi laitat nyt vaan hommat ojennukseen ja koitat itse parantua. :haart: Ei kai katkennu hampaita tms? Onneks et ollut yksin, sait pikaisesti apua ja luoja ties mitä olisi tapahtunut jos yksin olisit häntä lähtenyt pakenemaan! Kunnon korvauksethan tuollaisesta on saatava ja tuollaiset hullut vastuuseen! :curs: Missä sitä tämmöinen pieni nainen nykyään enää uskaltaa liikkua, ei näköjään tiedä milloin joku kako tulee kimppuun. Pitänee pikimmiten ilmoittautua itsepuolustuskurssille..

En todellakaan tuntenut äijää mitenkään, täysin tuntematon tapaus. Tuppautui röyhkeästi seuraan, siinä vaiheessa kun kävi käsiksi ruokaani,mulla meni hermot. Pyydettiin sitä poistumaan, siitäkös se mulkku suuttui ja siitä se sit alko riidan haastaminen ja vittuilu. Varkaudessa olimme iltaa viettämässä kamujen kanssa. Tämä kyseinen isäntä oli ehkä n. 25-vuotias, kalju sillä kyllä jo päälaella kiilti. Kaiken lisäksi selvisi että hän on aktiivinen punttailija, elikkä ei mikään puuhelmipoika ollut vaan iso köriläs. Nimikin on nyt tiedossa, äijä kyllä pannaan vastuuseen teoistaan.

Mitään ei multa kasvoista ihme kyllä murtunut, mitä nyt pari hammasta taitaa vähän heilua. Suu on melkoisen turvoksissa ja muussina, ruuan pureskeleminen sattuu niin maan vietävästi. Se äijä löi kuitenkin sen verran kovasti että lensin selälleni maahan, persiissä on kivat ruhjeet:(

Ei sitä silti meinaa vieläkään todeksi uskoa, koko ajan pyörii mielessä se tömähdys mikä kuului kun sen äijän nyrkki osui kasvoihini. :( Löi vielä täysin varoittamatta, en kerennyt yhtään väistää tai suojata itseäni.Mukava jos tästä jää nyt vielä jotkut kivat traumat mieleen, ei tule mitään..Viime yöstä lähtien olen kaikenlisäksi tärissyt kokoajan, eikä oikein vieläkään osaa rentoutua..
Kiitos huolenpidosta, kai tästä vielä selvitään.

Todellakin tuntuu ettei sitä uskalla enää mihinkään lähteä kun tuommosia hulluja pyörii vapaana..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harmillista kyllä joskus tulee puuhelmipuppelipojat vittuileen, mutta kyl mää niistä tilanteista pyrin pois lähtemään ihan puhumalla. Mutta jos joku kaataa kaljat niskaan edes vahingossa niin kyllä siinä meinaa käämit palaa ja tulee huomautettua asiasta vähemmän asiallisesti. Mikä siinä on ettei voi piettää niitä kaljoja siellä tuopissa vaikka ois kuinka kännissä.
Eikä se tappeleminen muutenkaan kannata. Siinähän menee kauan laitettu tukka ihan sekasin :)

Sori toi tekstin koko meni pieneksi, enkä mie nyyppä osaa enää palauttaa sitä.

Sinttu sanoi:
Minkähänlaisia korvauksia tuosta voi vaatia? :curs: Alustavat kuulustelut oli tänään..

Tuskin mitään, jos ei paikkoja mennyt hajalle. Jos tulee mustelmia, särkyä muuta tuommoista "pientä", niin korvaussummat oli muistaakseni 0-300 euroa. Tietenkin kaikki pakolliset kulut korvataan, mutta mitään kipukorvauksia voi olla turha odottaa. :(

edi:kyseiset tiedot sitten perustuivat jonkin asianajajatoimiston info-sivuun, missä oli lueteltu noita yleisimpiä korvaussummia eri tapauksista.

:offtopic: mä en kyllä ollenkaan ymmärtänyt ton Pehvanssin postauksen pointtia... tyhmäkö? :nolo:

sellane homma kans tuli itelle mieleen, tais olla viime kesänä ku tampereella ekoja kertoja olin kupilla parin kaverin kanssa, toinen 205cm/160kg, ja toinen 190/95 ja meikä sillo 175/90, siinä sitte pohjien jälkeen mentiin johonki niistä keskustan kuppiloista, oiskohan ollu mocca tms. ja tää isoin omista kavereista on hiukan rasisti. no siinä sitten tanssilattialla käytiin (kornin näköstä se on, voin kuvitella :) ) ja tää isoin kaveri tuuppaa "vahingossa" jotain tumma ihosta kaveria, no meikäläinen on siinä vieressä ja niin tää tumma kaveri hyökkää bacardi pullon kanssa meikän kimppuun ja olihan aika lähellä ettei tullu pullosta päähään.. ja ite olin ihan pihalla tapahtuneesta et mitäs nyt.. no jatkoin siinä erään daamin kanssa jutustelua ja hetken päästä sama savannien sankari on niskassa kiinni.. alko siinä sit menee hermot ja tokasin perinteisesti et "mitä vittua sä meinaat ja selitin et en se varmaan ollu mä kuka sua töni" no kaveri ei ymmärtäny suomee sanakaa ja kattelin ku siel baarin pimeimmässä nurkassa kiilu jo rivi hampaita ja aattelin et tähänkö se taas menee (ennenki tän oman kaverin kanssa ollu samoja ongelmia) meikä sano sit sille tummalle kaverille et ei paljo nappaa ja lähin pöytään istumaan ja meinas olla lähellä etten lyönny sitä omaa kaveriani.. meikäläisen kohdalla oli jo ilta pilalla ja aattelin et eiköhän se oo parempi lähteä himaan (oli hermot jonku verran kireellä) ja ei muutaku mittari auto alle hervantaan.. noh en oo viime kesän jälkeen sen kaverin kans ollu kupilla ku vituttaa ku se on aina meikä kuka saa sit vääntää, ku eihän sen kokosta kaveria kukaan ees saa mihinkään.. noh sattuuhan näitä kaikenlaisia, ja ennen ku oma luonne oli viel sellane et jos jossain oli jtn vääntöö niin sekaan vaan, enää ei jaksa olla baareissa eikä vääntää, ja hyvä niin :rock:

Jos hampaita heiluu niin kannattaa ennen oikeudenkäyntiä eli mahdollisimman pian käydä hammaslääkärissä hakemassa tästä lausunto. Vaikuttaa kummasti siihen korvaussummaan!

mxm sanoi:
Jos hampaita heiluu niin kannattaa ennen oikeudenkäyntiä eli mahdollisimman pian käydä hammaslääkärissä hakemassa tästä lausunto. Vaikuttaa kummasti siihen korvaussummaan!

On kyllä keljumaista jos hampaita särkyy, oli tapa mikä tahansa. Siinä ei paljon korvausrahat auta jos joutuu ikänsä elämään hampaista johtuvien ongelmien kanssa tai sitten jatkuvasti laitattamaan niitä.. Itselle on tehty suuria hammasremontteja kun penskana hajos onnettomuudessa tuota hammaskalustoa. Kivuliaita operaatioita, juoksemista hammaslääkärissä viikottain aikoinaan, väärin tehtyjä korjauksia ja korjauksien korjauksia, kaikesta tästä raparoinnista huolimatta usein kipuilua pureskellessa, haamukipua ym... Ei kivaa ollenkaan, sitten kun näitä mukavia ylläreitä saa viattomat ihmiset tuollaisilta kusipääkänniläisiltä! MuR!

mxm sanoi:

Säikähdyksellä selvittiin hampaiden osalta, toivottavasti. Ei taida heilua enää(?), mutta kipeät ovat kyllä. Kai se silti kannattaa käydä siel hampilääkärissäkin, varmuuden varalta? Huomenna on aika lääkäriin, saavat tutkia ettei varmasti käyny mitään pahempaa tälle leualle. Ikävän kipeä on:( Huuleen joudutaan vissiin laittamaan vähän tikkiä, jos se nyt enää huomenna onnistuu. No, joka tapauksessa, onneksi ei käyny pahemmin.

Kyllä viimeaikoina on ollut vähän pientä kärhämänpoikasen alkua ainakin baareissa. Ei siitä ole kauaakaan kun joku vaan hyppäs mun niskaan ja sitte olin turvallani nurkassa. Onneks yks kaveri repi sen äijän mun niskasta ja sitte piteli mua ku meinasin mennä päälle. En mä sitte menny ku en edes nähny loppupeleissä koko äijää niin en tienny että kelle kostais, ehkä ihan hyvä vaan.

Pilaa lahjakkaasti koko illan jos joku alkaa uhoilemaan baarissa, koko illan sen jälkeen adrenaliini jyllää ja tulee kurkittua selkään kokoajan.

No tulipa tännekkin rekisteröityä. Eli olin mukana tossa lauantaina ja homma oli kyllä niin outo kun olla ja voi. Iso äijä tulee haastamaan riitaa eikä usko mitään kun yrittää sanoa et mene pois eläkä pilaa toisten iltaa.

Harmittaa vaan nyt kun se äijä oli lyönyt Sinttua niin piti lyödä mun sen jälkeen sitä. Eli nyt se äijä on nostanut mua vastaan pahoinpitely syytteen kun puolustin ihan pelkästään itseäni ja pientä Sinttua.

Ja se äijä ei kyllä ollut ihan mikään Juha Mieto et kokoa ja massaa kyllä löyty..

Ei näytä kovin hyvältä kun vieressä on tyyppi joka painaa yli 100 kiloa ja lyö tuommosta pientä reilu 50 kilosta tyttöä suoraan naamaan. :eek:

Mistähän tommosia persereikiä sikiää? :curs:

Sinttu sanoi:
Säikähdyksellä selvittiin hampaiden osalta, toivottavasti. Ei taida heilua enää(?), mutta kipeät ovat kyllä. Kai se silti kannattaa käydä siel hampilääkärissäkin, varmuuden varalta? Huomenna on aika lääkäriin, saavat tutkia ettei varmasti käyny mitään pahempaa tälle leualle. Ikävän kipeä on:( Huuleen joudutaan vissiin laittamaan vähän tikkiä, jos se nyt enää huomenna onnistuu. No, joka tapauksessa, onneksi ei käyny pahemmin.

Kyllä siellä legolääkärillä kannattaa ihan varuuksi käydä, koska hammas saattaa ruveta myöhemmin heilumaan ja jos juuri on vahingoittunut niin tulee aika ilkeää jälkeä. Parempi nyt käydä kuin sitten myöhemmin tuskailla! Luonnollisesti tämä pahoinpitelijä korvaa hammaslääkärikulut.

mä en kyllä ollenkaan ymmärtänyt ton Pehvanssin postauksen pointtia... tyhmäkö?
Ei kai se tyhmyyttä ole, en vaan jaksanu alkaan juurta jaksaen selittään kommenttini syvimpiä tarkoituksia...kaipa niitä OT ja vastaavia kommentteja tulee välillä itse kullakin :)

mxm sanoi:
Kyllä siellä legolääkärillä kannattaa ihan varuuksi käydä, koska hammas saattaa ruveta myöhemmin heilumaan ja jos juuri on vahingoittunut niin tulee aika ilkeää jälkeä. Parempi nyt käydä kuin sitten myöhemmin tuskailla! Luonnollisesti tämä pahoinpitelijä korvaa hammaslääkärikulut.

..lisäksi noihin hampaisiin voi tulla "hiusmurtumia", jotka voivat sitten myöhemmin lohjeta. Kokemusta löytyy..
Elikkäs hammaslääkäriin mars-mars.

Enpä kaikkia postauksia jaksanut lukea, mutta kerronpa tällaisen jutun asiaa sivuten, että olen nähnyt ihan livenä :) kun eräs tuttuni (ent.kilpakehonrakentaja) seisoskeli yökerhossa kaikessa rauhassa baaritiskillä, kun joku maistissa ollut jannu tuli aukomaan päätään lihaksista ja bodareista yleensäki ja haastamaan riitaa tälle tutulleni. Eipä hermostunut kaveri vaan rauhassa alkoi jututtamaan tätä jannua ja osasi kääntää asian niin, että loppujen lopuksi tää riidanhaastaja kyseli into piukassa treenineuvoja ja tarjosi tuoppia kaverilleni. Kyllä oli meillä muilla naurussa pitelemistä.

Siinä oli malliesimerkki, kuinka voi fiksusti kääntää asian ihan toiseksi. Tosin, tämäkin vaatii taitoa ja vähän ihmistuntemusta. Tää tuttuni on kyllä ihan ekspertti tässä lajissa, ei vähästä hötkyile ja eipä ole kai koskaan tapellutkaan.

Asiaan voi ehkä vaikuttaa sekin, ettei kyseinen heppu oikeasti halunnut tapella reallife- mörön kanssa. Tarkoitus oli päteä, aihe vain muuttui. Alkuilta: Mä pystyn hakkaamaan kenet tahansa! Loppuilta: Mä tunnen oikean bodarin! :D

Jälkeenpäin ajatellen melko hauska tilanne sattui Thaimaassa n.klo.3 yöllä.

Kävelen melko jurrissa hotellille kun kaksi transua tulee iholle kiinni ja alkaa kädet käymään taskussa.
Hermostun siinä sitten ja pyynnöstä kun eivät poistuneet vaan kävivät aggressiivisimmaksi niin en nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin mennä fyysisen väkivallan puolelle.

Olin sitten lyömässä toista mutta puolessavälissä lyöntiä pysäytinkin käden ja ajattelin että toihan näyttää ihan naiselta, ei sitä voi lyödä :)
Tönäsin toisen sitten kumoon ja pakenin paikalta, oli jotenkin ristiriitainen olo kun ennen sammumista mietin sitä asiaa.

mxm sanoi:

Tarpeeksi paha isku saattaa murtaa helposti myös yläleuan.
Itseltäni meni kaksi ylä etuhammasta päreiksi ja siinä mukana leukaluu.
Pahimmassa tapauksessa hampaat "kuolee".

Implantit hoitoineen maksaa n. 2000-3000€ /kpl :(

Sinttu hommaa itelles oikeusavustaja oikeusaputoimistosta, jos varaa asianajajaan ei ole. Toivottavasti et joudu yhtä pahaan legoremonttiin
kun meikäläinen.

Sinttu sanoi:

Lääkäri, hammaslääkäri ->röntgen. Ei jää "piilomurtumia" eli hiusmurtumia minnekään. Korvaukset tuollaisesta kusipäisyydestä vaan jäävät Suomessa valitettavan pieneksi, muutama sata euroa parhaillaan, jos ei ole muuta vammaa kuin mustelmat ja henkiset kärsimykset. Ne kun eivät Suomen oikeuslaitosta heilauta :(

Kyllä sitä olisi kirveelle monesti töitä, varmaan katkeroitunut naisille se hullu, tai muuten vaan sekopää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom