Baareissa haastavat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koskaan ei ole baarissa riitaa haastamaan, eikä ole sitä itsekkään tullu haastettua. Ammattikoulun aikana asuntolassa oli tosin eräs henkilö jolle ei viina sopinu, aina päälle tulossa ja kuristamassa tai jotain vastaavaa yrittämässä. (kuitenkin ~100 kiloinen jota sai tosissaan varoa) Ikinä en kuitenkaan turpaan lyönyt vaikka mieli teki,tyydyin selättämään sen maahan.

Jos joskus tulee sellainen tilanne jossa joutuu avovaimoa puolustamaan tilanteessa missä on tosi kyseessä ja mitä ei voi estää niin sitte tapellaan välittämättä siitä miten itselle käy, kunhan se parempi puolisko pysyy kunnossa :)

Minä olen baareissa haastava. Tai ainakin joskus olen. Nopeasti nautittu suuri viinamäärä muuttaa minut melko sietämättömäksi. Nuorempana olin kahinoissa kerran viikossa. Oikein kusipäämulkku. Selvinpäin kun ajattelee, niin monta kertaa olis ollu ihan oikein jos joku olis hapettanu tajuttomaks, riisunu vaatteet ja heittäny pää edellä päin pajatsoa.
Nuorempana piti vissiin todistella kaikille sitä olematonta kovuutta. Nyttemmin ei enää viitti huitasta vinapulloa puolessa tunissa naamaaan, kun tietää, että pinna pala liian herkästi ja mies muutuu oikein kaikkien paskiaisten kuninkaaksi. Naisia ja selvästi heikompia en onneksi ole koskaan alentunut muksimaan.
Olen siis ihan oikeasti joutunut ekemään töitä itteni kanssa tämän asian suhteen. Tarpeeksi kauan kun töppäilee, niin huomaa,että näin ei voi jatkua.

Jallis sanoi:
Minä olen baareissa haastava. Tai ainakin joskus olen. Nopeasti nautittu suuri viinamäärä muuttaa minut melko sietämättömäksi. Nuorempana olin kahinoissa kerran viikossa. Oikein kusipäämulkku. Selvinpäin kun ajattelee, niin monta kertaa olis ollu ihan oikein jos joku olis hapettanu tajuttomaks, riisunu vaatteet ja heittäny pää edellä päin pajatsoa.
Nuorempana piti vissiin todistella kaikille sitä olematonta kovuutta. Nyttemmin ei enää viitti huitasta vinapulloa puolessa tunissa naamaaan, kun tietää, että pinna pala liian herkästi ja mies muutuu oikein kaikkien paskiaisten kuninkaaksi. Naisia ja selvästi heikompia en onneksi ole koskaan alentunut muksimaan.
Olen siis ihan oikeasti joutunut ekemään töitä itteni kanssa tämän asian suhteen. Tarpeeksi kauan kun töppäilee, niin huomaa,että näin ei voi jatkua.

Hienoa jos olet asian itse huomannut. Tsemppiä hermojen ja itsesi voittamiseen :thumbs:

Valitettavan usein todelliset känniääliöt ja mulkut eivät huomaa omaa käytöstään, vika on aina muissa :(

hmm itse en selvinpäi/kännis tappele koskaa, mitää järkee tommoses pilata itsensä ja toisten iltaa/päivää/yötä. eikä mullekkaa onneks tulla ainakaa kovi useesti aukoo päätä mut jos oisin 30kg pienempi tuskin tultais näinkää paljoo :rolleyes: vaikka onni se on tääki, isona on mukava olla :thumbs:

aah.. nyt kun on herätty voi kertoa eilisiä tapahtumia.
Baarin ulkopuolella odottelen neitokaista ja lähettelen tekstiviestä, kun paikalle saapuu yksi hopparia, ikä 18 ja kolme hevaria 18-20v. siinä sitten hoppari alkaa ilmottaan että laitappa kännykkä pois, kännykän laitoin taskuun niin heti tulee headbutt. mitäs vittua.. yksi askel kohti hopparia niin, nyrkkiä takaraivoon. siinä sitten muutaman sekunnin ihmettelin ja valmistuin urheilemaan. Ei pojista sitten ollu enää mihinkään kun ei tippunu kohde ensinmäisellä lyönneillä, eikä kukaan halunnut jäädä selvittämään asiaa.
Varmaan vaikutti myös se kun baarista tuli sitten kolme omaa kaveriakin ulos jotka näki tilanteen. Hoppari kyllä lähti ku hauki rannasta ja hevarit jäi vähäksi aikaa..

Tän olis melkein voinu laittaa tonne Mistä noita sikiää-threadiin. uskomatonta touhua.. :david:

Jallis sanoi:
Lueskelin threadia ja ajattelin, että pistän omista kokemuksista loppuun. Mutta sä olit ehtinyt ensin. Täysin mun tarinaa. Mulla sattu sit pari isompaa töppiä (ei onneksi mitään todella vakavaa) ja siinä vaiheessa emäntä sanoi, että nyt loppuu tai sit loppuu. Aloin siinä ittekkin miettimään ja huomasin, että järkeä ei juuri hommasta löydy. Juon edelleen silloin tällöin, mutta en tinttaa naulaa päähän alta kolmen minuutin ja sillä on hanska pysynyt kädessä. Väitän jopa olevani oikein miellyttävää seuraa pienessä sievässä.

Mr.Referee sanoi:
Baarin ulkopuolella odottelen neitokaista ja lähettelen tekstiviestä, kun paikalle saapuu yksi hopparia, ikä 18 ja kolme hevaria 18-20v. siinä sitten hoppari alkaa ilmottaan että laitappa kännykkä pois, kännykän laitoin taskuun niin heti tulee headbutt. mitäs vittua.. yksi askel kohti hopparia niin, nyrkkiä takaraivoon. siinä sitten muutaman sekunnin ihmettelin ja valmistuin urheilemaan. Ei pojista sitten ollu enää mihinkään kun ei tippunu kohde ensinmäisellä lyönneillä, eikä kukaan halunnut jäädä selvittämään asiaa.
Varmaan vaikutti myös se kun baarista tuli sitten kolme omaa kaveriakin ulos jotka näki tilanteen. Hoppari kyllä lähti ku hauki rannasta ja hevarit jäi vähäksi aikaa..

Tän olis melkein voinu laittaa tonne Mistä noita sikiää-threadiin. uskomatonta touhua.. :david:

Ei jumalaut... Eihän tässä kohta uskalla lähteä enää mihinkään. :eek:

josku3 sanoi:
*REPS* :hyper: Siitä vaan sitte ittees puolustamaan

WTF?!! On taas niin hienoja kuittailuja että enhän mä ymmärräkään.. Mitä ne kurssit nyt sitten onkaan nimeltään, joissa opetetaan sellaisia perusjuttuja, joilla pystyy puolustautumaan... Mun mielestä täälläkin joku taho on järjestänyt kursseja nimellä "Naisten itsepuolustuskurssi" tms, tiedä sitten. En mä nyt just ole tuollaiseen menossa mutta ei kai se pahaa tekisi jotakin osata? Että reps x2 vaan itelles.

Ja Sintulle, jos vielä lueskelet tätä ketjua.. Kuluneena viikonloppuna kuulin tuosta tapahtumasta ja nyt mäkin tiedän tekijän.. "Vedä käteen, älä suoneen"-lausetta tunnarinaan kantava tapaus on tainnut kuitenkin jotain muuta vedellä kun ei näytä aivan täysillä käyvän.. Paikalliset kertoivat ja niinhän siinä on taas käynyt, että juttu on jalostunut suuntaan jos toiseen.

MerZi sanoi:
.. Paikalliset kertoivat ja niinhän siinä on taas käynyt, että juttu on jalostunut suuntaan jos toiseen.

Minkä vitun takia teille maalaisille on niin vaikeaa pysyä totuudessa? Muuttakaa Helsinkiin, täällä on metro.

On niitä haastajia muutaman kerran tullut baarissa nähtyä, mutta kyllä niistä yleensä selviää puhumalla tai sitten ihan vaan poistumalla paikalta. Ei se oikeasti ole lainkaan vaarallista, jos jättää lähtemättä siihen tappeluun ja seuraavana päivänä ei taatusti harmita jos niin on tullut toimittua.

Kerran olen baarissa lähtenyt tappeluun mukaan (tai oikeastaan aloittanut sen), mutta siinä oli sellainen juttu takana, että eräs ääliö yritti vähän turhan innokkaasti tehdä tuttavuutta tyttöystävääni (ehdottelua, lähentelyä, kopelointia) eikä suostunut uskomaan ystävällistä puhetta.

ringside sanoi:
Minkä vitun takia teille maalaisille on niin vaikeaa pysyä totuudessa? Muuttakaa Helsinkiin, täällä on metro.

Joopa joo.. En muuta Helsinkiin, tuo kalakukkojen kaupunki kelpaa mulle vallan mainiosti!

Henk.koht. minulle ei totuudessa pysyminen tuota vaikeuksia, olen rehellinen kaikin puolin niin itselleni kuin kanssaeläjilleni. Sintulle lähinnä tuota postia osoitin, tapahtumakaupungissa asuvalta henkilöltä kuulemani versio tuosta ikävästä tapauksesta ei nimittäin vastannut ihan sitä, mitä Sinttu kertoi ja sen verran Sinttua vuosien takaa tunnen että pystyn sanomaan, ettei tämä totuudessa pysyminen ole vaikeaa hänellekään. Että kyllä "me maalaiset" (eli minä ja Sinttu ainakin) ollaan ihan rehtiä porukkaa, se ei miksikään muutu sillä ajellaanko metrolla vaiko peräti lentävällä kalakukolla.

Toisilla vaan tuntuu olevan vilkkaampi mielikuvitus, se tuskin on sidonnaista asuinpaikkaan tai mihinkään muuhunkaan. Mutta tuo postisi, Ringside, olikin varmaan lähinnä sitä helsinkiläistä huumoria, jota minä maalainen en tajunnut, joten no hard feelings! :haart:

MerZi sanoi:
Ja Sintulle, jos vielä lueskelet tätä ketjua.. Kuluneena viikonloppuna kuulin tuosta tapahtumasta ja nyt mäkin tiedän tekijän.. "Vedä käteen, älä suoneen"-lausetta tunnarinaan kantava tapaus on tainnut kuitenkin jotain muuta vedellä kun ei näytä aivan täysillä käyvän.. Paikalliset kertoivat ja niinhän siinä on taas käynyt, että juttu on jalostunut suuntaan jos toiseen.
Jaahans, olisi ihan kiva kuulla mitä paskaa kyseisestä tapahtumasta on puhuttu.. No, arvaahan tuon että kohta on miljoona versiota liikkeellä siitä mitä "oikeasti" sinä iltana tapahtui. Kiva vaan kun oma maine menee samalla lokaan, vaikka mä nyt siinä tapahtumassa olin kyllä vähiten syytön:( Mua on turha siihen kaupunkiin yrittää saada lähtemään enää koskaan, sen verran pahat traumat kyllä jäi. Irkistäkin tuttu oli löytänyt kyseisen hepun kuvat, voi että voi olla "älykkään" näköinen tapaus, vaikkei nyt tietysti ulkonäön perusteella ihmisiä saisi arvostellakkaan. Se vaan vahvisti mielikuvaa ihmisestä, jolla ei voi olla kaikki kotona.. Kaljapullokin taisi olla melkein jokaisessa kuvassa kädessä..

Voi että kävi nyt suututtamaan ja suruttamaan lisää!!! :(

MerZi sanoi:
. Mutta tuo postisi, Ringside, olikin varmaan lähinnä sitä helsinkiläistä huumoria, jota minä maalainen en tajunnut, joten no hard feelings! :haart:

Se oli kato sitä, kun meistä hesalaisista aina sanotaan, että me ollaan ylimielisiä kusnupäitä :D Muuten ihan oikeasti sanoisin sulle ja Sintulle, että liittykää nyt jo vipeiksi ja hoitakaa toi keskinäinen dialoginne mainion privamailipalvelun kautta. Pääsette samalla katselemaan upeita puolialastomia pakkispoikien kroppia tonne kuvaosiolle.

ringside sanoi:
Muuten ihan oikeasti sanoisin sulle ja Sintulle, että liittykää nyt jo vipeiksi ja hoitakaa toi keskinäinen dialoginne mainion privamailipalvelun kautta. Pääsette samalla katselemaan upeita puolialastomia pakkispoikien kroppia tonne kuvaosiolle.

Voi kuule, meille ei ne puolialastomat vielä riitä;)

ringside sanoi:
Muuten ihan oikeasti sanoisin sulle ja Sintulle, että liittykää nyt jo vipeiksi ja hoitakaa toi keskinäinen dialoginne mainion privamailipalvelun kautta.

Harmi kun jo ennen sun ohjeitasi ehdin maksaa vippimaksun mut ei oo vielä tullut voimaan. Kiitos vaan hyvistä vinkeistä. Sintulla ei oo vippiä mut taidanpa ottaa häneen ihan muuten yhteyttä niin ei ketään ala täällä häiritsemään.

MerZi sanoi:
WTF?!! On taas niin hienoja kuittailuja että enhän mä ymmärräkään.. Mitä ne kurssit nyt sitten onkaan nimeltään, joissa opetetaan sellaisia perusjuttuja, joilla pystyy puolustautumaan... Mun mielestä täälläkin joku taho on järjestänyt kursseja nimellä "Naisten itsepuolustuskurssi" tms, tiedä sitten. En mä nyt just ole tuollaiseen menossa mutta ei kai se pahaa tekisi jotakin osata? Että reps x2 vaan itelles.
Nää on aina niin hauskoja.

Korkeintaan nostat mahdollisuuksiasi saada turpaan,kun tuommoisen kurssin käyt.

Mr.Referee sanoi:

kai soitit kytille tai kävit hakemassa lääkärin lausunnon jäljistä? tollasista pitää aina koittaa saada kusipäiltä rahat pois

tenu sanoi:
kai soitit kytille tai kävit hakemassa lääkärin lausunnon jäljistä? tollasista pitää aina koittaa saada kusipäiltä rahat pois

Sehän tässä on hauskaa, ei niistä hipaisuista jäänyt jälkiä... Ja eikä viitti tollasen takia alkaa poliiseja vaivaamaan. Tai olishan sitä voinu kytätkin soittaa mut se ensinmäinen "sankari" häippäs ku hauki rannasta...

Referee: Ne on varmaan kuullu, että olet alunperin Raumalta. Nimim. Itsekin porilaistunut Raumalainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom