*REPS* Siitä vaan sitte ittees puolustamaanMerZi sanoi:Pitänee pikimmiten ilmoittautua itsepuolustuskurssille..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
*REPS* Siitä vaan sitte ittees puolustamaanMerZi sanoi:Pitänee pikimmiten ilmoittautua itsepuolustuskurssille..
Jallis sanoi:Minä olen baareissa haastava. Tai ainakin joskus olen. Nopeasti nautittu suuri viinamäärä muuttaa minut melko sietämättömäksi. Nuorempana olin kahinoissa kerran viikossa. Oikein kusipäämulkku. Selvinpäin kun ajattelee, niin monta kertaa olis ollu ihan oikein jos joku olis hapettanu tajuttomaks, riisunu vaatteet ja heittäny pää edellä päin pajatsoa.
Nuorempana piti vissiin todistella kaikille sitä olematonta kovuutta. Nyttemmin ei enää viitti huitasta vinapulloa puolessa tunissa naamaaan, kun tietää, että pinna pala liian herkästi ja mies muutuu oikein kaikkien paskiaisten kuninkaaksi. Naisia ja selvästi heikompia en onneksi ole koskaan alentunut muksimaan.
Olen siis ihan oikeasti joutunut ekemään töitä itteni kanssa tämän asian suhteen. Tarpeeksi kauan kun töppäilee, niin huomaa,että näin ei voi jatkua.
Lueskelin threadia ja ajattelin, että pistän omista kokemuksista loppuun. Mutta sä olit ehtinyt ensin. Täysin mun tarinaa. Mulla sattu sit pari isompaa töppiä (ei onneksi mitään todella vakavaa) ja siinä vaiheessa emäntä sanoi, että nyt loppuu tai sit loppuu. Aloin siinä ittekkin miettimään ja huomasin, että järkeä ei juuri hommasta löydy. Juon edelleen silloin tällöin, mutta en tinttaa naulaa päähän alta kolmen minuutin ja sillä on hanska pysynyt kädessä. Väitän jopa olevani oikein miellyttävää seuraa pienessä sievässä.Jallis sanoi:Minä olen baareissa haastava. Tai ainakin joskus olen. Nopeasti nautittu suuri viinamäärä muuttaa minut melko sietämättömäksi. Nuorempana olin kahinoissa kerran viikossa. Oikein kusipäämulkku. Selvinpäin kun ajattelee, niin monta kertaa olis ollu ihan oikein jos joku olis hapettanu tajuttomaks, riisunu vaatteet ja heittäny pää edellä päin pajatsoa.
Nuorempana piti vissiin todistella kaikille sitä olematonta kovuutta. Nyttemmin ei enää viitti huitasta vinapulloa puolessa tunissa naamaaan, kun tietää, että pinna pala liian herkästi ja mies muutuu oikein kaikkien paskiaisten kuninkaaksi. Naisia ja selvästi heikompia en onneksi ole koskaan alentunut muksimaan.
Olen siis ihan oikeasti joutunut ekemään töitä itteni kanssa tämän asian suhteen. Tarpeeksi kauan kun töppäilee, niin huomaa,että näin ei voi jatkua.
Mr.Referee sanoi:aah.. nyt kun on herätty voi kertoa eilisiä tapahtumia.
Baarin ulkopuolella odottelen neitokaista ja lähettelen tekstiviestä, kun paikalle saapuu yksi hopparia, ikä 18 ja kolme hevaria 18-20v. siinä sitten hoppari alkaa ilmottaan että laitappa kännykkä pois, kännykän laitoin taskuun niin heti tulee headbutt. mitäs vittua.. yksi askel kohti hopparia niin, nyrkkiä takaraivoon. siinä sitten muutaman sekunnin ihmettelin ja valmistuin urheilemaan. Ei pojista sitten ollu enää mihinkään kun ei tippunu kohde ensinmäisellä lyönneillä, eikä kukaan halunnut jäädä selvittämään asiaa.
Varmaan vaikutti myös se kun baarista tuli sitten kolme omaa kaveriakin ulos jotka näki tilanteen. Hoppari kyllä lähti ku hauki rannasta ja hevarit jäi vähäksi aikaa..
Tän olis melkein voinu laittaa tonne Mistä noita sikiää-threadiin. uskomatonta touhua..
josku3 sanoi:*REPS* Siitä vaan sitte ittees puolustamaan
MerZi sanoi:.. Paikalliset kertoivat ja niinhän siinä on taas käynyt, että juttu on jalostunut suuntaan jos toiseen.
ringside sanoi:Minkä vitun takia teille maalaisille on niin vaikeaa pysyä totuudessa? Muuttakaa Helsinkiin, täällä on metro.
Jaahans, olisi ihan kiva kuulla mitä paskaa kyseisestä tapahtumasta on puhuttu.. No, arvaahan tuon että kohta on miljoona versiota liikkeellä siitä mitä "oikeasti" sinä iltana tapahtui. Kiva vaan kun oma maine menee samalla lokaan, vaikka mä nyt siinä tapahtumassa olin kyllä vähiten syytön:( Mua on turha siihen kaupunkiin yrittää saada lähtemään enää koskaan, sen verran pahat traumat kyllä jäi. Irkistäkin tuttu oli löytänyt kyseisen hepun kuvat, voi että voi olla "älykkään" näköinen tapaus, vaikkei nyt tietysti ulkonäön perusteella ihmisiä saisi arvostellakkaan. Se vaan vahvisti mielikuvaa ihmisestä, jolla ei voi olla kaikki kotona.. Kaljapullokin taisi olla melkein jokaisessa kuvassa kädessä..MerZi sanoi:Ja Sintulle, jos vielä lueskelet tätä ketjua.. Kuluneena viikonloppuna kuulin tuosta tapahtumasta ja nyt mäkin tiedän tekijän.. "Vedä käteen, älä suoneen"-lausetta tunnarinaan kantava tapaus on tainnut kuitenkin jotain muuta vedellä kun ei näytä aivan täysillä käyvän.. Paikalliset kertoivat ja niinhän siinä on taas käynyt, että juttu on jalostunut suuntaan jos toiseen.
MerZi sanoi:. Mutta tuo postisi, Ringside, olikin varmaan lähinnä sitä helsinkiläistä huumoria, jota minä maalainen en tajunnut, joten no hard feelings! :haart:
ringside sanoi:Muuten ihan oikeasti sanoisin sulle ja Sintulle, että liittykää nyt jo vipeiksi ja hoitakaa toi keskinäinen dialoginne mainion privamailipalvelun kautta. Pääsette samalla katselemaan upeita puolialastomia pakkispoikien kroppia tonne kuvaosiolle.
ringside sanoi:Muuten ihan oikeasti sanoisin sulle ja Sintulle, että liittykää nyt jo vipeiksi ja hoitakaa toi keskinäinen dialoginne mainion privamailipalvelun kautta.
Nää on aina niin hauskoja.MerZi sanoi:WTF?!! On taas niin hienoja kuittailuja että enhän mä ymmärräkään.. Mitä ne kurssit nyt sitten onkaan nimeltään, joissa opetetaan sellaisia perusjuttuja, joilla pystyy puolustautumaan... Mun mielestä täälläkin joku taho on järjestänyt kursseja nimellä "Naisten itsepuolustuskurssi" tms, tiedä sitten. En mä nyt just ole tuollaiseen menossa mutta ei kai se pahaa tekisi jotakin osata? Että reps x2 vaan itelles.
Mr.Referee sanoi:aah.. nyt kun on herätty voi kertoa eilisiä tapahtumia.
Baarin ulkopuolella odottelen neitokaista ja lähettelen tekstiviestä, kun paikalle saapuu yksi hopparia, ikä 18 ja kolme hevaria 18-20v. siinä sitten hoppari alkaa ilmottaan että laitappa kännykkä pois, kännykän laitoin taskuun niin heti tulee headbutt. mitäs vittua.. yksi askel kohti hopparia niin, nyrkkiä takaraivoon. siinä sitten muutaman sekunnin ihmettelin ja valmistuin urheilemaan. Ei pojista sitten ollu enää mihinkään kun ei tippunu kohde ensinmäisellä lyönneillä, eikä kukaan halunnut jäädä selvittämään asiaa.
Varmaan vaikutti myös se kun baarista tuli sitten kolme omaa kaveriakin ulos jotka näki tilanteen. Hoppari kyllä lähti ku hauki rannasta ja hevarit jäi vähäksi aikaa..
Tän olis melkein voinu laittaa tonne Mistä noita sikiää-threadiin. uskomatonta touhua..
tenu sanoi:kai soitit kytille tai kävit hakemassa lääkärin lausunnon jäljistä? tollasista pitää aina koittaa saada kusipäiltä rahat pois