Baareissa haastavat

En kahlannut koko ketjua läpi, mutta mielestäni vastustajan täysi nöytyyttäminen on järkevämpää kuin henkihieveriin hakkaaminen. Varsinkin jos tietää olevansa ylivoimaisesti vahvempi niin ei siinä paljoa edes tarvitse toista satuttaa, että se huomaaolevansa niin pahasti alakynnessä että ei ole mitään järkeä jatkaa. Esim erilaiset lukot, tai muuten vaan äijän solmuun laittaminen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hyvää huomenta pakkotoisto.Vielä eilen lueskelin tätä keskustelua ja ihmettelin miten ylipäätään porukka kehtaa aukoa treenaajille..varsinkin jos on jo useampi vuosi kertynyt punttisali-harrastusta ja tulokset sen mukaiset.noh eilen sitten itsekin pääsin painimaan :( tosin en baarissa vaan paikallisella uimarannalla kun oltiin kaverin kanssa keppanalla.tarina lyhykäisyydessään meni jotakuinkin näin

: saavuttiin nuorison suosimalle rantsulle korien kanssa..istuttiin alas ja nautittiin kesäillasta ja oluesta :kuola: .Paikalle virtasi jonkin verran porukkaa joista tunsin entuudestaan huonommin tai paremmin kaikki.Siinä sitten eräs hieman vahvemmin humaloitunut puolituttu tuli halailemaan ja puristamaan kättä.No tämä tervehtiminen osoittautuikin jonkinlaiseksi "kokeiluksi"..ote kiristy koko ajan kovemmin rinnuksista ja käyttäytyminen muuttui uhkaavaksi.itse jo aloin hellittämään "tervehdystäni" ja pyysin josko tyyppi päästäis rinnuksista jo irti..no ote senku kiristy ja jätkä alko tosissaan riehumaan ja yritti kaataa mut.siinä sitten aikani pyörittelin tätä jamppaa ja käskin päästää irti.sinnikäs veikko se kyllä oli..judo taustan omaavana nakkelin jätkää pari kertaa ihan kiitettävässä kaaressa nurmen pintaan ja käskin hänen irrottaa otteensa.omasta jurrista johtuen sitten poltin käämini ja iskin lopuksi tyypin maahan ja kohotin nyrkin ilmaan ja huusin kurkku suorana ja käskin irrottaa otteen.tässä vaiheessa 3-4 tämän känniääliön kaveria hyökkää takaa mun päälle ja alkaa satelemaan iskuja kroppaan, päähän ja joku keksii kuristaakkin.pyristelin siitä sitten ylös ja irrotin otteeni tästä alkuperäisestä painikaverista.oli kuulema ollut vierestä katsottuna aika huvittavan näköistä kun nousin ylös maasta ja näitä hakkaajia roikku mun niskassa useampi :lol2: ja en tosiaankaan ole iso kokoinen joten tämä lisäsi tilanteen koomisuutta.ylös noustuani karjuin porukan jonoon ja käskin tulla yksitellen päälle :nolo: no tilanne sitten rauhottui kun olin päässyt ylös.kaikki rauhoittelivat tilannetta ja yllättäen oltiinkin sitten niin hyviä kaveruksia :jahas: juteltiin sitten painin jälkeen näiden tyyppien kanssa kaljan äärellä..kaikki tämä rähinä johtui kuulema siitä kun olen treenannut.halusivat kuulema näyttää hormoonipelle kusipäälle etten ole mikään yli-ihminen!on se perkele ihme juttu jos satut nostelee punttia ja kehitytkin siinä samalla niin saat samantien testosian maineen :curs: taisi tulla pakkis historiani pisin postaus :D

Itse en koskaan ole joutunut kahnauksiin baarissa, vaikka pari tilannetta olisikin voinut tappeluksi asti päätyä ellen olisi liennut paikalta. Toisaalta enpä ole punttiakaan nostellut kuin kohta kolme viikkoa, joten aika pieni olen enkä ainakaan lihaksillani provosoi ketään. :D

Olen sen verran ehtinyt jo harrastamaan itsepuolustuslajeja, että tiedän etten osaa tarpeeksi pärjätäkseni kadulla muulla kuin tuurilla ja en muutenkaan halua tapella. Sellainen ihan hyvältä teoriassa kuulostava vinkki on kuitenkin tarttunut, että jos alkaa vaikuttaa siltä, että nyrkit heiluu kohta niin kannattaa nostaa kädet ylös kämmenet auki vastustajaa päin. Vaikuttaa siltä että rauhoittelee tilannetta, mutta on nostanutkin kädet blokkaamaan mahdollisia iskuja ja on periaatteessa valmiiksi otteluasennossa ja valmiina lyömään jos on tarvetta.

Huh... aikamoista opetusmateriaalia tää koko threadi. Sen sijaan että kouluissa vievät vanhoja denoja puhumaan kokemuksistaan, pistäsivät heittimellä tän threadin näkyviin :) Eihän tässä enää uskalla itteään räkäkänniin juoda... Tuntuu että ite oon ollu aika onnekas tällasten suhteen, vaikka jotain olis käyny niin ei pahemmin.

Muutama tapaus tulee mieleen, einyt niin baarista mutta humala-tilanteesta kuitenkin.

Yks oli kun oltiin yhdessä puistossa juomassa ja ilta alko hämärtyä ja rähinähemmot alko liikkua. Kattelin hetken aikaa kahen tyypin painia kunnes se siitä jotenki setviyty mutta sen jälkeen tilanne vielä jatku ja sen riehujan(varmasti alkoholia vahvemmassa) ja toisen tyypin väliin meni eräs tyttö joka sai sen tilanteen sitten näyttämään hieman uhkaavalta joten menin siihen tytön ja riehujan väliin seisomaan.

Tän jälkeen tottakai se riehuja näki enää minut ja alko lähestyä hiljakseen ja silmiin tuijottaen ja ite peruutin siinä. Tyyppi ei puhunut mitään vaan käveli vaan kohti. Laskin siinä tilanteessa sitten repun ja kädessäni olleen oluen maahan jonka jälkeen ei pahemmin ollut enää paluuta. Kaveri oli noin 10cm ja 20-30kg minua isompi niin oli vähän pakko tehdä alote. Yritin pistää kaverin maahan mutta se menikin sitten siihen että päädyin itse sinne alle :D Siinä sitten käsivarsi sen niskan taakke, toisella kädellä tukeva ote ja puristin pään omaa rintaani vasten ja mietin et mitähän seuraavaks, mitehä pääsis poies.

Kaikens onneks sellanen puoltuttu oli ollut seuraamassa sivummalta ja tuli sanomaan sille tyypille että alkaa iskua sataa ylempää jos ei nyt nouse siitä ja päästin siinä vaiheessa ite irti. Myöhemmin sitten paikalle saapui ambulanssi ja poliisiauto, oli se tyyppi vissiin riehunut sitten muistaakseni hieman isommalle kaverilleni.

Toisia juttuja sitten löytyy missä on huudeltu sitä sun tätä mutta vaikka olisin kuinka humalassa, ei mulla ikinä tuu mitään ylivoimasta voimantunnetta, joten aina kävelly pois.

Mr.Referee sanoi:
Tähänhän voi sitten viikonlopun jälkeen alkaa kertomaan Juhannuksen haastajia.. vai tarviikohan se jo oman ketjun..??

Mutta muistakaa, että kaikenlaiset "kuinka moni saa turpaansa juhannuksena" -veikkaukset osoittavat huonoa makua ja ovat poliittisesti erittäin epäkorrekteja!11 :D

Oma veikkaus: luku 14 000 turpaansa saanutta on pyörinyt mielessäni jo pitkään...

Tiedoksi tutuille jos kiinnostaa, niin Heikki ei ole koskaan tapellut - paitsi tatamilla. (Portsariaikoina painimista ei laskettane mukaan...?)

Vittuilijoita on kyllä ollut. Tapella ei vaan ole tarvinnut.

Heikki722 sanoi:
Tiedoksi tutuille jos kiinnostaa, niin Heikki ei ole koskaan tapellut - paitsi tatamilla. (Portsariaikoina painimista ei laskettane mukaan...?)

Vittuilijoita on kyllä ollut. Tapella ei vaan ole tarvinnut.

Tuttu en ole, mutta pakko kommentoida.

Jos mies on hyökkäysvaunun kokoinen niin harvemmin kukaan vittuilua pitemmälle uskaltaa mennäkään.

kerra oli kyl nii karu ja humoristine tapaus vaikka olenki riidanhaastajan kaveri nykyää, eli riidanhaastaja itse oli älyttömän pieni mutta mukana sillä oli 2 suhkot isoa ja vanhaa kaveria ja se pienin alko jotai mulle aukoo ja siinä sit "juteltii" aikamme ja se pienimies usutti ne 2 isompaa päälle mulle mut onneks broidi sit sattu tulee paikalle :lol2: kummatki peruutti takas sen suunsoittajan tykö ja suunsoittaja sitte vaa " no pieksäkää nyt ne!!!!!! ym. " mutta ne vaa lähti pois siitä ja sitte tää pieni mies kans lähti niitten kaa paniikis pois ja jotai mutinaa vaa kuulu :D kerromapa samal toine tapaus : joku jätkä alko yhtäkkii keskel väkijoukkuu kyselee mun nimeä noh minä en sanonu sitä ja aikansa kyseli mut en en vaa kertonut sitä sille, sitte suutahti siitä ja alko tönii ja otin sitä rinnuksista kii ja kerroin mun koko nimen suku-ja etunimen, sen ku kerroin nii poika oliki samantien käsi ojos ja pyytämäs anteeksi :D on se hyvä et broidi pitää suvun mainetta yllä :lol2: :rolleyes: itse en kyl välitä tapella ja koskaa en oo joutunu lyömää päi naamaa ketää, mut painittu kyl on :D

edit: tapahtumat ei ole baaris koska olen alaikäinen enkä köh pääse baarii :D

jussina parempi pysyä pois väkijoukoista! aina on tähän mennes käyny niin et jonku naruja on alkanu pakottaan! sit kun parhaimmat on aseistautunu nilkoista hampaisiin...

baareissa riita tai kädenvääntökisaa haastaville on tullu sanottua yleensä että olet sen verran ison ja vahvan näkönen sälli etten viitsi kun häviän kuitenkin.
jotkut lähtee muka voittajana pois paikalta kun taas joku toinen kehuu että oot näköjään fiksu kaveri kun ei lähde moiseen typeryyteen mukaan.

turha sitä mukavaa ravintolailtaa pilata tyhjänpäiväisillä asioilla kun voi tehdä jotain kivaa kuten juoda :kippis1:

Voiskin mennä tonne kaupunkiin kattoon montako päänaukojaa tulee vastaan. Vois heittää veikkaa kui monta hammasta lähteny kävelemään juhannuspäivän valjetessa. ;) Joku mainitsi sen kun moni tältä palstalta on joutunu rähinöimään useammin, niin sanottakoon että tällä foorumilla on kumminkin niin paljon käyttäjiä että se rähinöimään joutuneiden osamäärä on prosentuaalinen.

Yeah... mitä enemmän vuosia tulee niin ihminen vaan rauhoittuu... poikkeuksiahan tietty löytyy... Kyllä sellainen teinipoikien nahistelu kuuluu siihen ikään ja vaikka tappelu ei koskaan oo hyväksyttävää niin aina niitä on tullu ja tulee olemaan... Kyllä sitä itsekin alle parikymppisenä tuli otettua matsia ties missä.. mut enää ei varmaan siihen 6-7 vuoteen oo tarvinnu ku muutaman kerran korottaa ääntä... Siitä oon ylpeä etten oo koskaan lyöny nyrkillä ketään kasvoihin ja aion sen pitääkin jos en joudu puolustamaan itseäni tai tyttökaveriani... Sitä ihmettelen että jos ikäiseni (28v) tai vanhemmat alkavat soittaa suuta baarijonossa ja tappelevat nyrkit pystyssä... oikeesti se on tosi naurettavan näköistä.. Paljon on tilanteita tullu ja oon monesti nielly ylpeyteni ja marssinu pois.. Lopputulos on yleensä silloin: 0-1 pieni lommo ylpeydessä, mut valitsen sen mieluummin kuin tuloksen 1-0, jolloin kaverilla voisi olla leukaluut säpäleinä...

Joka tilanne on kuitenkin aina ainutkertainen ja tilanne ja tapahtumat kehittyy hetkessä... Saattaa olla että se rauhallisinkin mies tekee murto-osasekunnissa päätöksen että nyt lyön ja siitä kärsii kaikki... parempi ku menee baariin, pitää hauskaa ja välttelee jokaista mahdollista ongelmanaiheuttajaa.. koska itsehillintä kuitenkin humalassa voi pettää meiltä kaikilta.. :(

Huh.. tulipahan postaus... mut eläkää ihmisiksi siellä baareissa... ja ottakaa sitä viinaa elkääkä turpaan :D

Ei muuten haasta mielestäni kukaan mitään ikinä jossain helsinkiläisessä aikuisten ihmisten paikassa. Auta armias jos lähdet teini-räkälään, tai jonnekkin radanvarsikylän baariin. Siellä on sata varmasti joku illan aikana aukomassa päätä. :rolleyes:

Mielestäni radanvarsikylistä Tiksissä ja Hyvinkäällä auotaan päätä eniten....Tikkurilassa puolivuotta sitten kehtasi joku jopa tulla leikkimään Elvistä taksijonossakin. :jahas:

eip

rocky6 sanoi:
Silläkin riskillä että tämä menee vänkäämiseksi, niin pyytäisin kohteliaasti ettei laiteta baariin/klubille hihatonta paitaa, on nimittäin aika :david: näky..ihan sama kuinka hyvässä kunnossa on :piis: Ei muuta.

Ei mua ainakaan häiritse se mitä toisilla on päällä, itse en käytä oikeestaan yhtään hihattomia mutta oikeesti hei, onko sillä p*skaakaan väliä miten pukeutuu, ei niitäkään narukäsipuuhelmetbiletribaalimuotitukka poikia joilla usein on viimeisintä muotia oleva hihaton h&ämmästä, jossa lukee lake wolfworth football association tai jotain, tarvii kyylätä.

(mistä muuten nuo "muotikaupat" vetää tekstejä niihin paitoihinsa, siis oikeesti?)

wasted sanoi:
Ei mua ainakaan häiritse se mitä toisilla on päällä, itse en käytä oikeestaan yhtään hihattomia mutta oikeesti hei, onko sillä p*skaakaan väliä miten pukeutuu, ei niitäkään narukäsipuuhelmetbiletribaalimuotitukka poikia joilla usein on viimeisintä muotia oleva hihaton h&ämmästä, jossa lukee lake wolfworth football association tai jotain, tarvii kyylätä.

(mistä muuten nuo "muotikaupat" vetää tekstejä niihin paitoihinsa, siis oikeesti?)
Mustakin on aika outoa kun tälläisillä ilmoilla ei voisi pitää hiatonta päällä terassilla ja siitä sitten siirtyä myöhemmin yökerhoon. Mutta aina olen pukenut vähän enemmän just noitten haastajien takia. Voi hiatonkin kuulua hyvännäköiseen asusteeseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom