Huh... aikamoista opetusmateriaalia tää koko threadi. Sen sijaan että kouluissa vievät vanhoja denoja puhumaan kokemuksistaan, pistäsivät heittimellä tän threadin näkyviin
Eihän tässä enää uskalla itteään räkäkänniin juoda... Tuntuu että ite oon ollu aika onnekas tällasten suhteen, vaikka jotain olis käyny niin ei pahemmin.
Muutama tapaus tulee mieleen, einyt niin baarista mutta humala-tilanteesta kuitenkin.
Yks oli kun oltiin yhdessä puistossa juomassa ja ilta alko hämärtyä ja rähinähemmot alko liikkua. Kattelin hetken aikaa kahen tyypin painia kunnes se siitä jotenki setviyty mutta sen jälkeen tilanne vielä jatku ja sen riehujan(varmasti alkoholia vahvemmassa) ja toisen tyypin väliin meni eräs tyttö joka sai sen tilanteen sitten näyttämään hieman uhkaavalta joten menin siihen tytön ja riehujan väliin seisomaan.
Tän jälkeen tottakai se riehuja näki enää minut ja alko lähestyä hiljakseen ja silmiin tuijottaen ja ite peruutin siinä. Tyyppi ei puhunut mitään vaan käveli vaan kohti. Laskin siinä tilanteessa sitten repun ja kädessäni olleen oluen maahan jonka jälkeen ei pahemmin ollut enää paluuta. Kaveri oli noin 10cm ja 20-30kg minua isompi niin oli vähän pakko tehdä alote. Yritin pistää kaverin maahan mutta se menikin sitten siihen että päädyin itse sinne alle :D Siinä sitten käsivarsi sen niskan taakke, toisella kädellä tukeva ote ja puristin pään omaa rintaani vasten ja mietin et mitähän seuraavaks, mitehä pääsis poies.
Kaikens onneks sellanen puoltuttu oli ollut seuraamassa sivummalta ja tuli sanomaan sille tyypille että alkaa iskua sataa ylempää jos ei nyt nouse siitä ja päästin siinä vaiheessa ite irti. Myöhemmin sitten paikalle saapui ambulanssi ja poliisiauto, oli se tyyppi vissiin riehunut sitten muistaakseni hieman isommalle kaverilleni.
Toisia juttuja sitten löytyy missä on huudeltu sitä sun tätä mutta vaikka olisin kuinka humalassa, ei mulla ikinä tuu mitään ylivoimasta voimantunnetta, joten aina kävelly pois.