Baareissa haastavat

VelttoV sanoi:
Aika usein vain se läikytyksen syy on siinä kenen päälle läikkyy. Joku banaanikainalo tulee, eikä yhtään väistä kävellessään, vaan tönäisee "vahingossa". Tämä on sitä baareissa haastamista. Jos ei osaa tungoksessa kävellä, niin oma moka. Mutta usein tuo on tahallista ja rispektin keryytä. Viimeksi joku idiootti paiskoi vessan ovea ja meni yhden tyttelin nenän edestä ovi. Välimatkaa jotain 2cm oli. Taas oli syypäänä joku kehonrakennusuransa aloittanut muka agressiokohtauksen saanut. Pitääkö niitä voimiaan mennä baariin esitelemään? Patsastelukin olisi parempi mitä tuollainen hormonihirviöksi kaikki punttaajat leimaama käytäytyminen. Täydet 5x :david:
Juu näitä "5 pitkän jälkeen voittamatonolomiehiä" on kanssa tullut vastaan jos jonkin näköistä räpeltäjää. Pakko esitellä voimiaan ja purkaa agressioitaan, kun autosta on nyt sulake palanut ja on tosi paha fiilis. Siinä heilutaan ja ollaan niin vihasta ja pelottavaa että. Ei tajuta pöhnässä kuinka saatanan naurettavia ollaan.

Itsellä ei tuo olut paljon rinnuksilla haittaa. Sen voi aina pestä pois, mutta röökin kanssa häslääjät on sitten asia erikseen. Eikö sitä saatana spetkua voi polttaa rauhassa jossain nurkkapöydässä, vaan on ihan saatanan pakko lähteä väkijoukkoon hillumaan se pahanhajuinen störde kädessä. Siinä samalla poltetaan sitten väkijoukossa muita ja muiden vaatteet. Varsinkin naiset menee niin ranskattarina naama pakkelilla ja stumbe kourassa ja ei välitä siitä vitun kolvista vähääkään. Viimeksi eräältä otin röökin kädestä ja totesin että jos et polttais tässä meikäläisen vetimiä. No madame "keuhko" rupesi sössöttämään jotain ja sellaista ei kuunnella. Otin röökin ja pistin sen madamen uuteen noin 10euron "sateenvarjo" drinkkilasiin pystyyn ja totesin jotta polta tosta saatanan uusioperhelesbo. :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsellä kävi seuraavanlainen tilanne joskus vuoden 2000 lopulla:

Tulin ravintolaan muutaman olusen ottaneena,siinä kiertelin hetken ja kattelin näkyskö ketään tuttuja. No suht keskivaiheilla yökerhoa näin pari tuttua mammaa ja iloisesti hymyillen tepastelin heidän juttusille.

Pöydässä ei ollut vapaita tuoleja joten kyykistyin pöydän päätyyn kysellen samalla likkojen kuulumisia. Siinä hetken oleskeltuani tunsin kun joku känniääliö puristi kynsillään kovasti korvanlehteäni. Pomppaisin pystyyn ja murahdin "mittä vittua sä...", samaan aikaan takaani kuului kilinää ja kolinaa. Pyörähdin ympäri ja arvatkaa mitä näin? Takanani oleva pöytä oli täynnä helevetin isoja skinejä,heidän naisiaan ja kaikilla juomat sylissä. Ylös pompatessani oli housun takakaulus ottanut pyödänreunaan kiinni ja pöytä tullu mukanani lattiasta. Aattelin et "voi v.... nyt taitaa tulla nenään" ukot oli hieman riihenä.

Tarjouduin maksamaan kaatamani juomat ja kysyin että mitä niissä mukeissa oli? Sieltä tuli kyllä sellasia erikoisuuksia mitä varmasta ei todellisuudessa lattialle menny. No ihan kiltisti maksoin juomat ja poistuin omille teilleni ajatellen että kyllä mä ennemmin muutaman kympin maksan kuin meen seuraavalla viikolla lumpeet tummana kouluun.

Mitä tästä opimme? ei kannata mennä baariin lähes selvinpäin. jos ois ollu enemmän pohjia oisin piessy kaikki sillosella 70kg:n ruhollani. :lol2: no ei ny sentään!

onion sanoi:
Itsellä ei tuo olut paljon rinnuksilla haittaa. Sen voi aina pestä pois, mutta röökin kanssa häslääjät on sitten asia erikseen. Eikö sitä saatana spetkua voi polttaa rauhassa jossain nurkkapöydässä, vaan on ihan saatanan pakko lähteä väkijoukkoon hillumaan se pahanhajuinen störde kädessä. Siinä samalla poltetaan sitten väkijoukossa muita ja muiden vaatteet. Varsinkin naiset menee niin ranskattarina naama pakkelilla ja stumbe kourassa ja ei välitä siitä vitun kolvista vähääkään. Viimeksi eräältä otin röökin kädestä ja totesin että jos et polttais tässä meikäläisen vetimiä. No madame "keuhko" rupesi sössöttämään jotain ja sellaista ei kuunnella. Otin röökin ja pistin sen madamen uuteen noin 10euron "sateenvarjo" drinkkilasiin pystyyn ja totesin jotta polta tosta saatanan uusioperhelesbo. :lol2:

Enpähän vois enää paljon enempää olla samaa mieltä kanssasi... :kippis1:

Tuli tuossa yksi viikonloppu kokeiltua ensimmäisen kerran tupakkia ja toista kertaa en enää polta. Muutenkin vituttaa kun ihmiset änkeää väärin paikkoihin niiden kanssa. Ei siinä mitään jos partsilla tai ulkona polttaa mutta onko pakko ängetä sisälle ja yrittää polttaa kaverin sohva samalla kun näyttää kuulilta lasi ja tupakki kädessä?

Sitten ihmetyttää myös ihmiset jotka juo vaikka ne tietää ettei alkoholi sovi niille ollenkaan. Muutaman oluen jälkeen alkaa haastamaan riitaa jopa kavereiden kanssa. Huvittaa tosin yksi kaveri joka on 160 pitkä ja 50kg.. Sai uutena vuotena turpaansa joltain 14v teiniltä kun oli mennyt uhoamaan. Tuli pyytämään että mentäis ja kostettais :) Naureskeltiin vaan että mitäs on niin helvetin tyhmä että juo jos ei osaa.

onion sanoi:
Viimeksi eräältä otin röökin kädestä ja totesin että jos et polttais tässä meikäläisen vetimiä. No madame "keuhko" rupesi sössöttämään jotain ja sellaista ei kuunnella. Otin röökin ja pistin sen madamen uuteen noin 10euron "sateenvarjo" drinkkilasiin pystyyn ja totesin jotta polta tosta saatanan uusioperhelesbo. :lol2:
Ja kun oikein tarkkaan mietitään, se oli sille hienostelevalle mulkulle, sille nokkavalle kännilesbolle ihan oikein.
Ittelläkin on käsissä arpia, kun jengi jostain syystä tykkää tumpata röökinsä niihin.

ringside sanoi:
Eli sun mielestä aina kun ollaan baarissa tai diskossa karja-aitausryysiksessä pikkutunneilla, ja juomia kantaessa läikähtää 4 senttilitraa jonkun toisen hoipertelijan hienolle flanellipaidalle, niin "anteeksi" ei riitä, vaan pitää juosta ostamaan sille olut? Minä nimeän sinut "humalaisen herrasmiesmäisyyden sulttaaniksi".

Ei Tarvitse juosta eikä välttämättä tarvitse ostaa olutta. Jos on omaa syytään vahingoittaa toista tai hänen omaisuuttaan, niin se pitää korvata vahingon suuruudesta riippumatta. Jos anteeksi pyyntö riittää toiselle, niin asia on selvä, mutta käsitin ettei riittänyt.

Mä en koskaan joutunu lyömään ketään, eikä mua loe myöskään lyöty ku muutaman kerran mahaan. yks todella läheltäpiti tilanne silti oon ollu;

tulin turussa paikallisesta mempparista ulos (nykyää eri nimel) ja juttelin siinä kaverini kanssa jonka löysin siitä oven ulkopuolelta. No siihen tuli kolmanneks joku tyyppi seisoskelemaan, luulin kaverini kaveriks, juteltii hetki ja yhtäkkii se sälli turppas mua kaksin käsin rinnuksista taaksepäin. Tuli niin yllättäen et ens ajattelin kaatuko se mun päälle tai jotain ja jatkoin juttelua ja se seiso siinä vaan. No sit sama kaveri teki saman uudestaa, mä horjahdin vähän, otin askeleen takas ja nappasin kaksin käsin sitä rinnuksista ja heitin oikealle takaviistoon niin kovin ku ikinä jaksoin. No se lensi noin 5 metrin päähänkeskelle turun eerikinkatua mahallee...Nousi siitä hetken päästä ja oli vielä tulossa päälle mutta poke ehti jo ovelta väliin (pointsit sille ei oltu edes oven edessä :thumbs: )

Mietin jälkee päin et mitä jos sieltä olis tullu bussi tai vaikka taksi 60 kilsaa lasissa, jätkä olis jääny suoraan alle. Kauhee hillo et oli punaset just sii risteykses 10 metrin pääs.. :eek:

Ihmeellsien jutusta tekee tosiaan et 1. Meitä oli siinä noin 5 kaveria ja se oli yksin 2. mä olen 191 senttinen 98 kilon rairuoho, ja tää tyyppi sellanen 175 senttinen 70 kilonen basisti... :david:

Heh viime kesäänä tuli paras haaste mitä ikinä, seisottii 6 hengen porukalla keskellä kaskenmäkeä jalkakäytävällä kun sitä ajo alas joku sälli fillarilla ja ajo niin läheltä mua et olkapäät jysähti yhteen. Ja vauhtia oli varmaan 25-30, ihme et se ei kaatunu. Pelästyin niin perkeleesti. No tuli kumminkin takas et "mitä vittuu sä siin rupeet kaatamaan pyöräilijöitä"... Niin tosiaan seistiin paikallaan jalkakäytävällä... :rolleyes: Kovasti huusi ja koitti saada jotain aikaseks,ei oltu uskoa näkemäämme kun meitä tosiaan oli se 6 jannua siinä ja sillä oli 1 kaveri messissä joka sekin kauempaa katteli et tuu nyt pois sieltä... :D

darvinisti sanoi:
Ei Tarvitse juosta eikä välttämättä tarvitse ostaa olutta. Jos on omaa syytään vahingoittaa toista tai hänen omaisuuttaan, niin se pitää korvata vahingon suuruudesta riippumatta. Jos anteeksi pyyntö riittää toiselle, niin asia on selvä, mutta käsitin ettei riittänyt.
Ootko todellakin tuota mieltä? Jos anteeksipyyntö ei riitä noinkin pienessä asiassa, niin mitä pitäisi tehdä sitten kun tapahtuu vakavampi vahinko/onnettomuus? Ei muuta kun tapetaan se joka on mokannut, vai? :david:

Jos menee bariin/diskoon/whatever paikkaan jossa on paljon ihmisiä ja paljon juodaan ja poltetaan, niin otat myös samalla riskin, että voi sattua joitakin pieniä vahinkoja. Jos ei kestä pieniä elämän totuuksia, että vahinkoja sattuu meille kaikille, voi yhtä hyvin pysytellä kotona sälekaihtimet kiinnivedettynä.

eno sanoi:
Ja kun oikein tarkkaan mietitään, se oli sille hienostelevalle mulkulle, sille nokkavalle kännilesbolle ihan oikein.
Ittelläkin on käsissä arpia, kun jengi jostain syystä tykkää tumpata röökinsä niihin.

Jotkut on niin hiton tyhmiä tuon tupakan kanssa.Itse ainakin polttelen kuppilassa röökini niin että tulipää on aina kämmenen sisäpuolella.Sitten tietty joku luuseri polttaa omalla natsallaan reiän 1000 euron paitaani.Kiittämättömyys on maailman palkka. :wall:

Timba79 sanoi:
Juu niin ajettiin, mutta esimerkissä kaveri pyysi anteeks ja sitten sitä ootettiinkin pihalla ja vedettiin takaapäin kuonoon...ihan varmaan oikeutettua touhua kun oli kaljaa kaadettu päälle vahingossa. Niinhän ei missään tapauksessa saa tapahtua... :curs: Jos sitä itte ois vetäny herneet nokkaan jokasesta kaljan loiskumisesta niin ei siellä kuppiloissa ois saanu kun tapella...

En itsekään olisi ryhtynyt toista takaapäin hakkaamaan, mutta ymmärrän kyllä, että joitain heikko hermoisia vituttaa. Itseänikin vituttaa toisinaan kovasti kun joku kaataa juomaa päälle. Jos olis huonompi itsetunto, tai vaan tosi vittumainen päivä, niin saattais helpostikin ruveta toista "opettamaan" nyrkein.

Mconen sanoi:
En itsekään olisi ryhtynyt toista takaapäin hakkaamaan, mutta ymmärrän kyllä, että joitain heikko hermoisia vituttaa. Itseänikin vituttaa toisinaan kovasti kun joku kaataa juomaa päälle. Jos olis huonompi itsetunto, tai vaan tosi vittumainen päivä, niin saattais helpostikin ruveta toista "opettamaan" nyrkein.

No ei oo ihme että baareissa tapellaan jos sinun kaltaisia heikkohermoja on todellakin niinpaljon kun näyttää olevan. Mikä vitun syy on vetää nokkaan jos joku kaataa vähän kaljaa VAHINGOSSA päälle ja pyytää vielä anteeks. Se että sulla on vittumainen päivä niin oikeuttaa vetään kuonoon?? No en sano enää mitään... :curs: :wall: :david:

Mutta toivottavasti sä kaadat joskus vahingossa kaljaa jonkun paidalla ja se vähän opettaa sua tavoille!!

Edit: luin vasta myöhemmin ton että saattais ruveta, että jos nyt et tosissasin puhunut näin tekeväsi niin perun edellä olevat sanani ja kohdistan ne sitten niihin jotka näin ajalttelevat tekevänsä... :piis: & :haart:

Tämmöstä tapahtu omalla kohdalla:

Oltiin jossain Tavastialla kuuntelemassa Hanhiniemen Perunateatteria reilu vuosi sitten. Näitä kuumien aaltojen vaivaamia, keski-iän kriisissä kamppailevia mammoja rupes uhkaavasti puskemaan paikalle joka rööristä. Oltiin siinä kaverin kanssa vallotettu eturivin paikat, ihan siinä Paulin edessä, sukkahien tuoksutuntumalla.

Keikka alko ja oli kivaa. Paulillakin tuntu olevan kerta takahuoneessa oli selvästi naukkailtu boosteria. Siinä jammaillessa sitten näitä leidejä tuntu puskevan joka suunnasta rinnat töttöröllä huutaen "Pauviii, pauviiii-i-i-i-iiii! Tästä asti aikaa!!". Yksinkertaistettuna selkäni takana oli rykelmänä noin sata tonnia rupsahtaneita keijukaisia ja edessä lavan reuna. Tilannetta olisi voinut verrata hydraulipuristimeen. Lopulta nää lähituntuman tapaukset päättää kaivaa parsansa esiin ja pistää tuleks, koska minä ja ystäväni ei suostuttu raivaamaan niille virtahevoille tilaa. Homma oli niin, että nojasin lavaa vasten känniset mammat vieressäni, jotka vittu väänsi ne tupakkinsa aina "huiliasennossa" klyyvariini kiinni. Passiivista tupakointia kerrassaan ja vaatteetkin vaarassa. Sillä välillä, kun näiden piti saada keuhkoihin lisää tervaa niin kas kummaa viis tissiparia puskee joka suunnasta.

Tilanne olis ollu ihan kiva ja sauhuistakaan en olis välittänyt, jos ikää asianosaisilla olis ollu se vuossata vähemmän. Kysyin, että onko ihan pakko? Vastaus oli tyyliin jotain "Pauvi, pauvi, pauviiiiii-ihihiii, me vakaftetaaaan fua!!" Kiitti vitusti vässykkäpimperot. Eipä niille saanut viestiä perille ja hutkiminenkaan ei ole tapana - jos nyt edes se olisi voinut tullakaan kysymykseen - niin jouduin kärsimään koko loppuajan. Kyllä mielestäni jo yhden henkilön pyyntö polttaa se sauhuttelu vaatii joko siirtymistä muualle tai tumppaamista. Etenkin, jos tarkoitus on vaan vittuilla.

PS. Herranjumala, jos oma äitikultani olisi vastaanvanlainen. :hyper:

Kerran yks apina kaato kaljat pöydässä mun syliin ja syytti mua siitä vaatien uutta olutta.En tuntenut koko kaveria olin muijani kans pöydäs ja se yritti tulla sitä pokaa. Silloin meni hermo ja sanoin jätkälle nyt on parempi että lähet vittuun siitä tai saat selkääs, jätkä lähti ja poke tuli ja sano että parempi olisi jos herra menis ulos vähän selviimään kun ei pysy kuulemma tuoppi enää kädessä.

juuh

No mulle nyt ei varsinaisesti ole pahemmin heiluttu baareissa, mutta...

viime viikonloppuna vein lauantai-iltana koiria ulos tossa Nordensköldinkadulla ja seiskan ratikkapysäkiltä joku s:nan kusipää päätti sitte viskata pullolla (joko mua tai koiria). Ei osunut, mutta hyvin läheltä klyyvaria veti. Yllättäen vähän hermostuin. Käännyin pysäkille päin ja noteerasin todennäköiset syylliset(4 kpl 20v humalaista poikaa), huusin pysäkille että mitä vittua!?! Vastauksena on pysäkillinen hiljaista porukkaa. Kukaan ei uskaltanut paljastaa syyllisiä. Väitän että koiriin osuessaan olisin todennäköisesti mennyt loppuun saakka, mutta ilman osumaa on helppo jatkaa elämäänsä ainoastaan vittuuntuneena. Oikeesti... Mitä v:n järkeä? Tommonen lasipullokin painaa sen verta paljon, että se sattuu varmasti. Ja vaikkei sattuiskaan niin mä oon yleensä aika vihasen näkönen, ehkä huppu ja toppatakki hämäs niitä sen verran että uskalsivat heittää, muttei tunnustaa. Saatana. Kyrsii vieläkin.

Edit: Baareista: No joo, viime syksynä yks idiootti päätti käyttää naamaani tuhkakuppinaan. Onneksi on jotain refleksejä vielä jäljellä...

jeppe82 sanoi:
Ootko todellakin tuota mieltä? Jos anteeksipyyntö ei riitä noinkin pienessä asiassa, niin mitä pitäisi tehdä sitten kun tapahtuu vakavampi vahinko/onnettomuus? Ei muuta kun tapetaan se joka on mokannut, vai? :david:

Jos menee bariin/diskoon/whatever paikkaan jossa on paljon ihmisiä ja paljon juodaan ja poltetaan, niin otat myös samalla riskin, että voi sattua joitakin pieniä vahinkoja. Jos ei kestä pieniä elämän totuuksia, että vahinkoja sattuu meille kaikille, voi yhtä hyvin pysytellä kotona sälekaihtimet kiinnivedettynä.

Olen todellakin sitä mieltä, mitä kirjoitin. En ole samaa mieltä sinun tekemiesi johtopäätösten kanssa.

Mistä ihmeestä keksit tappamisen? Miten se korvaisi mitään?

Kyllä kestän sen totuuden, että aina tulee jotain sattumaan, mutta hyväksyn myös oman vastuuni tekemisistäni ja odotan, että muutkin kantavat vastuun tekemisistään.

Mun mielestä on ihmisarvoa alentavaa,että oikeusistuimen mukaan on paettava,jos kimppuun hyökätään. :arvi:

ainahan noissa baareissa jotku onnettomat känniääliöt tulee jotain puhiseen ja koittaan että lähteekö taju jo ensimmäisestä lyönnistä yms. koskaan en jaksa edes korvaani lotkauttaa. :wall:

Monet kännissä olevat miehet reagoi selvästi bodattuun ulkonäköön sillä et tulee selittämään kaiken maailman potkunyrkkeily tarinoitaan. Ikinä en ota niitä kuuleviin korviini. Joskus kun tilanne on mennyt taiston puolelle on hyvä voimataso auttanut lopettamaan rähinän lyhyeen ilman vakavampaa väkivaltaa kun laitan tilanteen yleensä samantien painiksi. Mulle on ihan sama miten se jalka tai nyrkki jollain kukkakepillä heilahtaa. Jos se ei ekalla osu niin ollaan jo painin puolella ja silloin ei paljon iskut tai potkut pelota. Harvoinpa sitä kännissä osuu jos ei sitten ihan yllättäen hyökkää. Parasta siinä on se et vastapuoli ei saa vammoja ja siten
itsellä ei oo mitään vaaraa saada pahoinpitelysyytteita ym. ongelmia. Enemmän pelkäisin painityyliseen taistoon valmiita esim. Ju-jutsun harrastajia, jotka saattaisivat vääntää ranteen tai nilkan niin rikki et olis jätettävä seuraavat punttitreenit väliin. No onneksi pahimmat rähisijät ei niin "lempeitä" lajeja harrasta, vaan aattelevat et ku jalka nousee ja on harrastanut nyrkkeilyä niin on lyömätön. Onhan se UFC-matseissakin todistettu et ilman painitaitoja ei pitkälle taistossa pääse.
No onneksi asiaa ei oo käytännössä joutunut todistelemaan juuri koskaan. Sen sijaan kaverit on usein kyselleet et miten mä voin olla niin kärsivällinen ihminen ja enkö mä ikinä suutu. Itse yleensä vastaan et mä haluan säästää kaikki aggressioni salille. Juuri ennen kovaa kyykkyä tai maastavetoa kun alkaa aattelemaan sitä pahinta vittuilijaa ja kuin paljon olisi tehnyt mieli sille antaa opetus, niin rauta alkaa nousta kumman kevyesti. Oikein välillä harmittaa et ei enää tule paljon ravintoloissa käytyä. Niin hyviä "raivovoiman" lisääjiä pahimmat vittuilijat on kun asian mielessään esille ottaa vasta raudan parissa. Hihaton paita lihaksikkain käsin varustettuna on muuten maailman paras rähinämagneetti. Ainakin jos paino alle 125 kiloa ja pituus alle 185cm. Yleensä rähisijöilläkin on joku itsesuojeluvaisto olemassa.

Nämä threadit ovat vähän sellaisia "kuka on kovin jätkä kulmilla" -henkisiä jotenkin...

ketä kiinnostaa?

ehkä sitä kivikautista apinaa joka piirteli luolan seinään soutuveneitä.

harvoin kumminkaan ihminen joutuu tilanteisiin, joissa väkivalta ei ole enään vältettävissä millään keinoin. ja niissä tilanteissa yleensä häviää...

Pöh. kaikkee sitä jauhetaan sodan käynnistä ja rauhasta. Ei kai niitä sotia eikä tappeluita käytäs jos kukkien kanssa tultas toimeen :D

Joskus sitä vaan on sellasia läskipäitä että oikein janoaa turpaansa. Ei sille kannata antaa selkää mutta jos päälle käy ni sellane pien puristelu on aina kohdallaan. Ei kannata koskaan lyödä naamariin. Jonnekki maksan seutuville mojova tälli ni taistelutahto jää siihen... Ei siihen jää melkein koskaan jälkeekään, eli ei voi mennä sössää poliisille... :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom