Baareissa haastavat

Frodo sanoi:
Jonnekki maksan seutuville mojova tälli ni taistelutahto jää siihen... Ei siihen jää melkein koskaan jälkeekään, eli ei voi mennä sössää poliisille... :hyper:

No jos lyö jotain 50kg puuhelmihopparia vatsaan niin sillä saattaa selkäranka napsahtaa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
juu sanoi:
No jos lyö jotain 50kg puuhelmihopparia vatsaan niin sillä saattaa selkäranka napsahtaa :D

No sellasenhan noi nostaa lähimnään narikkaan rauhottumaan... :D

juu sanoi:

Ehkä näin, tai sitten se saattaa kaivaa taskusta jotain kättä pidempää. Ei oo helppoja tilanteita nämä jos kaikki osapuolet on vielä kännissä tai huumeissa...

:kuola:

protsku sanoi:
Ei oo helppoja tilanteita nämä jos kaikki osapuolet on vielä kännissä tai huumeissa...

:kuola:

75% väkivallasta on kytköksissä huumeeseen, alkoholiin.

Eipä oo baarissa oikeen kukaan uhoillut tai muuten tapahtunut mitään erikoista, joku taksijono juttu tais joskus olla mikä sekin meni puhumalla suht näppärästi.

Selvinpäin kylläkin ihan viime kesänä sai heilua niin paljon kun kerkesin tuossa hesan keskustassa eräänä lauantai iltana kun joku ihan kotimainen setä pieksi muijallaan seinää, siihen sitten päätti pikku vision puuttua mikä oli huonohko päätös, olis taas pitäny soittaa poliisit eka. Sedällä olikin 6 parasta kaveria mukana jotka oli sitä mieltä että ei nyt toisten perheneuvottelua keskeyttämään mennä joten ihan kivasti kerkesin osumia keräilee kunnes paikalle tuli muutama paria numeroa suurempiin haalareihin pukeutunutta vartijaa samoihin talkoisiin, onneks mun puolelle ja saivat tilanteen hallintaan, samalla tuli kyllä sitten jo poliisikin.

Kukaan ei koskaan onneks nostanut mitään syytettä mihin itse olisin joutunut vastaamaan,ainoa mihin vastasin oli poliisin puhelin kuulustelu, tästä oppineena kun nään jotain tollasta soitan eka poliisin ja meen vasta sitten ottaa turpaan. :jahas:

Kaikki kirjoitukset läpi lukien olen yllättynyt siihen ettei pakkiksella ole riidan haastajia.
Itselläni kaikki kännitappelut jäävät tuonne ammattikoulu aikaisiin muistoihin, ei mitään sen kummempaa. Turpaan on tullut, annettukin on. Mutta pääasia on se että ketään en ole vakavasti vahingoittanut enkä ole itsekään koskaan loukkaantunut. Se etten käy baarissa on kyllä vähentänyt riskiä saada turpaan.

Vaikka itsekin tupakoin, niin en pidä ihmisistä jotka polttavat esim. keikoilla ihmismassojen seassa.

Bas Ruttenin Legal street fighting elokuvasta löytää jokainen mestaruutta baarivapaaotteluista hamuava pieniä neuvoja.

yrität kävellä pois niin kaveri potkasee selkään

nim. kokemusta on

en haasta riita (ei tällä fysiikalla pystyisikään) mutta jos joku käy käsiksi niin takaisin pistän kaikella mitä multa löytyy

JSL_84 sanoi:
Bas Ruttenin Legal street fighting elokuvasta löytää jokainen mestaruutta baarivapaaotteluista hamuava pieniä neuvoja.

Jeps, se on "Lethal Street Fighting". Siinä kyllä mennään väillä jo liioittelun puolelle. Tosin huumoriakin on mukana reilusti. :D

Ei nyt ihan baarissa tapahtunutta, mutta kumminkin:

Lähdettiin eilen Vanhalta yo-juhlista kävelemään kaverille Töölöön jatkoille, sitten jossain välissä Manskua kolme jotain saatanan lökäpöksyhomoa alkaa huutelemaan meitä hedelmäkakkuhomoiksi - kai se lakki sitten oikeasti luo kateellisuutta.
No minäpä en jaksanut kuunnella ja sanoin herroille, että mekin olemme heidän puolestaan ylpeitä siitä, että he uskaltavat tunnustaa seksuaalisuuttaan noinkin avoimesti. Alkoivat siinä jotain uhoilemaan, enkä minä siinä nyt tuppisuuna seissyt kun sen verran vaiheessa olin. Normaalisti en kyllä olisi varmaan välittänyt paskaakaan, vaan jatkanut nauraen matkaa.
Kaverit sitten huutelivat että "lopeta nyt jo" ja sanoinkin herroille hyvät illanjatkot ja palasin kävelemään alkuperäiseen suuntaan.
No eiköhän sieltä kohta kaks jätkää hyppää päälle ja kaada mut maahan. Toisen sain pidettyä siinä pienessä kuristusotteessa, kun tämä toinen päällehyppääjä ja kolmas alkoivat potkia päähän.
Päästin sen yhen jätkän sitten irti kun joku niistä heitti kaverin ajotielle. Ei olis pitäny päästää irti, mutta tommonen automaattinen reaktio hypätä kaverin perään.
Myös yhtä toista kaveria ne ehtivät jotenkin vissiin potkaista päähän ja yhdeltä vietiin lakki. Vittu aivan älytöntä käytöstä.
Ja sitten vielä se, että enää ei voida rehellisesti tapella, vaan tullaan kaatamaan maahan, potkitaan joukolla päähän ja lähdetään karkuun. Ei perkele.
Voi pojat kun olisin ollut selvä enkä änkyräkännissä. Huhhuh.

No, eipä tässä muuta, mutta hammas lohkesi ja silmän alla n. 0,5x2cm mustelma. Aika säälittävä tulos kyllä, potkunyrkkeilyreeneissäkin olen saanut pahemmin turpaan. :D Ei muuten mitään, mutta ylihuomenna pitäisi mennä yo-valokuvaan.
Ainiin, ja uudesta kauluspaidasta repes yks nappi. :itku:

Mieleeni muistuu tapaus viime talvelta. No olin muijani ja muutaman kaverin kanssa itä-suomessa ravintolassa istumassa iltaa. Olin siihen asti saanut olla siellä ilman mitään välikohtauksia, mutta en sinä iltana.
No pöytään tuli sellainen mua päätä pienempi ja varmaan 40kg kevyempi polkkatukka hyypiö, joka toi mukanaan jonkun saatanan henkivartian joka rupesi ensitöikseen kertomaan miten kova jätkä on ja miten sitä on yritetty tappaa useampaan otteeseen. En reagoinut kummin asiaa ja lähdin siitä hakemaan tiskiltä lisää ainetta. Sillä välin nämä kumipäät olivat muijalle vittuilleet musta ja kun tulin takaisin oli show pystyssä. Siihen pöytään tuli lisäksi joku perkeleen kaappi (varmaan ~2m ja 140kg, kädetkin ku lumilapiot) ja tämä perkeleen pienin mulkku oli keksiny niille kavereilleen tarinaa, että olin haukkunu niitä ja koko paikallista isänmaanjärjestöä...heh. (eivät siis tienneet mun taustoja millään tavalla) Silloin tuntu että vois kerranki jutella pienemmälleen ihan kahden kesken.
Oli aika näytös ja pokejen toiveilta siihen asti kun sitten päästiin eri suuntaan keskustelujen jälkeen.
Siis tuo ärsyttäminen, juttujen keksiminen ja riidan haastaminen oli tosi mahtavaa kuunnella ja katella. Hauskinta tässä on se että se vitun pienin mulkku ei tajunnut että ne henkivartiat ei aina ole sen mukana ja että se törmää muhun yhdessä nimeltä mainitsemattomassa paikassa nykyisin viikoittain...

Gasp sanoi:
Hauskinta tässä on se että se vitun pienin mulkku ei tajunnut että ne henkivartiat ei aina ole sen mukana ja että se törmää muhun yhdessä nimeltä mainitsemattomassa paikassa nykyisin viikoittain...

Meinaax sit niiq vetääx sitä turpaanx? :jahas:

Ite ainakin pyrin välttelee tappelua, mutta jos joku päälle tulee niin pakkohan siinä on puolustautua.
Eniten ottaa päähän joukolla yhden kimppuun käyminen, selästä päin lyöminen ja muutenkin epärehellinen tappelu.
Jos joku tulee haastaa riitaa ni ite en ainakaa uskaltais kävellä pois, ainakaa kattomatta taakse ku vois tulla pulloa niskaa.
Kyllä sitä vois yleensä tapella ihan "kraiveleista kiinni ja se kumpi jää alle on hävinnyt" periaatteella, ettei aina tarttis ainakaan naamaan lyödä.

Eilen se sitten tapahtu, sain täysin tuntemattomalta mieheltä nyrkkiä päin naamatauluani. Mitään en hänelle tehnyt, en ärsyttänyt tai mitään, mutta hän alkoi vittuilla ja haastamaan riitaa. Itse tuppautu seuraamme kysymättä ja alkoi käyttäytymään todella röyhkeästi. Sitten kun pyydettiin häntä poistumaan muualle, alkoi jumalaton vittuilu ja riidanhaasto. Päästiin sitten kaverin kanssa pihalle karkuun häntä ja pois kävelemään siitä mutta tämä helvetin kusipää seuraa ja huorittelee minua ja uhkaa hakata. Silloin meni hermot, pysähdyin ja huusin hänelle että et kai sinä kusipää naista lyö.

Seuraava muistikuva oli kun makasin maassa ja niskaan ja suuhun sattui ihan helvetisti. Verta valui pitkin naamaa enkä päässyt edes itse ylös. Onneksi kamu soitti saman tien poliisit ja ambulanssin, pääsin sit hoitoon. Mitään ei murtunut, onneksi, mutta mun on tällä hetkellä turha kuvitellakkaan että saisin syötyä mitään kiinteää. Vitutus on suuri, juttu menee pahoinpitelynä käräjille asti. Mikä pitää ihmisellä olla että voi käyttäytyä noin????? :itku:

Tyyppi oli todella täysin tuntematon minulle, enkä itse provosoinut häntä käytökselläni varmasti mitenkään, yritin vain välttää tappelua lähtemällä pois ruokapaikasta. Minkähänlaisia korvauksia tuosta voi vaatia? :curs: Alustavat kuulustelut oli tänään..

Sinttu sanoi:
Eilen se sitten tapahtu, sain täysin tuntemattomalta mieheltä nyrkkiä päin naamatauluani. Mitään en hänelle tehnyt, en ärsyttänyt tai mitään, mutta hän alkoi vittuilla ja haastamaan riitaa. Itse tuppautu seuraamme kysymättä ja alkoi käyttäytymään todella röyhkeästi. Sitten kun pyydettiin häntä poistumaan muualle, alkoi jumalaton vittuilu ja riidanhaasto. Päästiin sitten kaverin kanssa pihalle karkuun häntä ja pois kävelemään siitä mutta tämä helvetin kusipää seuraa ja huorittelee minua ja uhkaa hakata. Silloin meni hermot, pysähdyin ja huusin hänelle että et kai sinä kusipää naista lyö.

Seuraava muistikuva oli kun makasin maassa ja niskaan ja suuhun sattui ihan helvetisti. Verta valui pitkin naamaa enkä päässyt edes itse ylös. Onneksi kamu soitti saman tien poliisit ja ambulanssin, pääsin sit hoitoon. Mitään ei murtunut, onneksi, mutta mun on tällä hetkellä turha kuvitellakkaan että saisin syötyä mitään kiinteää. Vitutus on suuri, juttu menee pahoinpitelynä käräjille asti. Mikä pitää ihmisellä olla että voi käyttäytyä noin????? :itku:

Tyyppi oli todella täysin tuntematon minulle, enkä itse provosoinut häntä käytökselläni varmasti mitenkään, yritin vain välttää tappelua lähtemällä pois ruokapaikasta. Minkähänlaisia korvauksia tuosta voi vaatia? :curs: Alustavat kuulustelut oli tänään..

No tommosilla saatanan naabeilla naistenhakkaajilla on varmasti oma elämä päin helvettiä. Ei tommosta voi kyllä ymmärtää eikä muutenkaa mitää riidanhaastajia. Kaikki taitaa johtua pitkälti alkoholista yms.huumeista.

Ps.Kaveris ois voinu vetää sitä jätkää kunnon potkulla jalkojen väliin! Olis varmasti ollu hiljaa jonku aikaa :lol2:

Sinttu sanoi:
Eilen se sitten tapahtu, sain täysin tuntemattomalta mieheltä nyrkkiä päin naamatauluani...

Huh huh!
Nyt kun mä tiedän kuka sun nickin takana on niin tollaiset kertomukset hätkähdyttää huomattavasti enemmän kuin jos kirjoittaja olisi joku "Tuomo Tuntematon".. (Törkeää joka tapauksessa, tapahtui kenelle tahansa.)
Tuo on kyllä jotain aivan uskomatonta, siis et tuntenut miestä ollenkaan? Hän hakeutui seuraasi itse ja käyttäytyi koko ajan aggressiivisesti? Tapahtuiko jossakin muualla kuin täällä kotipaikkakunnalla? Mitä helvetin syytä on jollakin tuntemattomalla äijällä tulla sinua huorittelemaan tai uhkailemaan, kyllä on jotakin pahasti vialla kun ei pyynnöistä huolimattakaan ymmärrä ettei seura kelpaa eikä älyä poistua! Kyllä pistää vihaks tuollaiset. Minkä ikäinen tämä tapaus oli, nuori vai joku iäkkäämpi henkilö? Sitä en epäile, ettetkö hankkisi miehelle asianmukaista rangaistusta, tyypillisellä sisullasi laitat nyt vaan hommat ojennukseen ja koitat itse parantua. :haart: Ei kai katkennu hampaita tms? Onneks et ollut yksin, sait pikaisesti apua ja luoja ties mitä olisi tapahtunut jos yksin olisit häntä lähtenyt pakenemaan! Kunnon korvauksethan tuollaisesta on saatava ja tuollaiset hullut vastuuseen! :curs: Missä sitä tämmöinen pieni nainen nykyään enää uskaltaa liikkua, ei näköjään tiedä milloin joku kako tulee kimppuun. Pitänee pikimmiten ilmoittautua itsepuolustuskurssille..

v-selkä76 sanoi:
Hihaton paita lihaksikkain käsin varustettuna on muuten maailman paras rähinämagneetti.

Mä olen kyllä toista mieltä! Itse en ainakaan vittuilisi millekkään kaapille, vaikka en kyllä muutenkaan vittuile kellekkään :) Eikä ole oikein minullekkaan vittuiltu pitkiin aikoihin :)

v-selkä76 sanoi:
Hihaton paita lihaksikkain käsin varustettuna on muuten maailman paras rähinämagneetti.

Mä olen kyllä toista mieltä! Itse en ainakaan vittuilisi millekkään kaapille, vaikka en kyllä muutenkaan vittuile kellekkään :) Eikä ole oikein minullekkaan vittuiltu pitkiin aikoihin :) Vaikka en kyllä lihaksikas olekaan.

Edit: en voi poistaa toista viestiä ku maikki ei ole palauttanut vippejä ;) Mikeeee..

Aimotarmo sanoi:
Meinaax sit niiq vetääx sitä turpaanx? :jahas:

No ei ainakaan kaukana ole....kai se nyt mietityttää ketä tahansa tollainen. Pidemmän päälle ei se turpaanvetokaan tuo kun sen hetkellisen ilonpäivän tuossa tapauksessa. Sitä enemmän pitäis baareissa selustaansa suojata, ei hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom