Eilen se sitten tapahtu, sain täysin tuntemattomalta mieheltä nyrkkiä päin naamatauluani. Mitään en hänelle tehnyt, en ärsyttänyt tai mitään, mutta hän alkoi vittuilla ja haastamaan riitaa. Itse tuppautu seuraamme kysymättä ja alkoi käyttäytymään todella röyhkeästi. Sitten kun pyydettiin häntä poistumaan muualle, alkoi jumalaton vittuilu ja riidanhaasto. Päästiin sitten kaverin kanssa pihalle karkuun häntä ja pois kävelemään siitä mutta tämä helvetin kusipää seuraa ja huorittelee minua ja uhkaa hakata. Silloin meni hermot, pysähdyin ja huusin hänelle että et kai sinä kusipää naista lyö.
Seuraava muistikuva oli kun makasin maassa ja niskaan ja suuhun sattui ihan helvetisti. Verta valui pitkin naamaa enkä päässyt edes itse ylös. Onneksi kamu soitti saman tien poliisit ja ambulanssin, pääsin sit hoitoon. Mitään ei murtunut, onneksi, mutta mun on tällä hetkellä turha kuvitellakkaan että saisin syötyä mitään kiinteää. Vitutus on suuri, juttu menee pahoinpitelynä käräjille asti. Mikä pitää ihmisellä olla että voi käyttäytyä noin????? :itku:
Tyyppi oli todella täysin tuntematon minulle, enkä itse provosoinut häntä käytökselläni varmasti mitenkään, yritin vain välttää tappelua lähtemällä pois ruokapaikasta. Minkähänlaisia korvauksia tuosta voi vaatia? :curs: Alustavat kuulustelut oli tänään..