Mige sanoi:Pakko tarttua tähän keskusteluun.. Ite oon vahvasti bemari linjalla. Hyviä puolia on paljon, mm. suorituskyky, takaveto, ulkonäkö ym.
Oon omistanu kaks bemua ja ne on ollu 325i E30 vm. -87 (185hv) sekä nyt ajelen 318iS Coupé vm. -92 (tuotu saksasta).. En todellakaan ole vaihtamassa merkkiä kun seuraavan kerran vaihdan autoa, niin tyytyväinen olen merkkiin ollut. Varsinkin tuon 325:n kutoskoneen tehot ja saundit jäi lähtemättömästi mieleen, joten seuraava malli on joko 325 E36 tai M3 E36
Bemaria on helppo myös "tuunata", enkä tarkoita nyt mitään amis-tuning-settiä. Eli leveäreunaista vannetta, korisarjaa, angel-eyes valoja ym... kehiin niin nätti on. Tosin ajelee BMW:llä mielellään vakionakin.. Löytyy niitä muitakin merkkejä, mutta... BMW die beste fährt mit hosen an... (tjsp..)
Itellä ollut yksi e30 kaasarina, johon vaihdettiin pierupurkin laukeamisen jälkeen 1.8i kone peltipakosarjalla. Huonompaa autoa ei mulla ole vielä ollut, liekö sitten joku maanantaikappale, kaikki aina paskana. Joku bmw kammo iski, eikä kyllä varmaankaan kykene ostamaan enää toista kertaa, vaikka keskivertoa laadukkaampia ne ovat.