Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rice sanoi:Linkki vähän ontui...elikkä http://www.nettiauto.com/viewCar.php?id_car=72572
Hinta valitettavasti menee kolmanneksen ohi budjetista. Ja mitä tulee bemulla perässä pysymiseen niin eihän se pysy ollenkaan perässä jos tossa todella on nuo 275 kaakkia... Nimittäin ainakin subaru club finlandin sivuilla oltiin vähän epäluuloisia autosta ilmoitettujen tehojen suhteen, mm dynolaput "hukassa" tjsp
Mike sanoi:Luulis että 192 pollee veis Corollan koppaa vähän rivakammin kuin 8,4
Mike sanoi:Mikäs noissa nykyautoissa on vikana kun eivät kiihdy noilla tehoillakaan mihinkään? Oma menee specsien mukaan 8,4 ja heppoja 150. Samoin 90 luvun alun Gsi Astrat ja kumppanit painelee nopeammin kuin nykyiset mukamas sportit.
Luulis että 192 pollee vielä Corollan koppaa vähän rivakammin kuin 8,4
Taisteluahven sanoi:Kertokaas nyt mikä jenkkiraudoissa on vikana? Siis uusissa corveteissa, vipereissa ym.
Ainakin Dodge Viper GTS on asiallinen. 8-litrasella koneella jonkun 2.0 riisikipon viereen. Niitähän tarvitaan neljä samalle viivalle, että päästään tasoihin ;)
attitude sanoi:muutama satakiloa painoa lisää. ota Mike muutama kehonnakertaja kaveri kyytiin, niin rupee meno hyytymään ;) omanikin menee specsien mukaan 8.3 ja karvan alle kaks sataa hepoa. omapaino 1460kg. uusi se ei ole, vuosimallia -83. kuitenkin melkein samat varusteet kuin nykyautoissa.
Mikäs noissa nykyautoissa on vikana kun eivät kiihdy noilla tehoillakaan mihinkään?
tenu sanoi:niin tai lamporkkiinilla!!yx!!11
noissa mainitsemissasi jenkeissä on yksi vika....hinta!
kyllä mun on tyydyttävä tohon 2.0 riisikippoon.
Pertti 123 sanoi:Samaa ihmettelen, joku voisi sanoa, että on kiihtyvyys arvo heitetty alakanttiin, mutta miksi Toyota ilmottaisi sporttimallin kiihtyvyyden alakanttiin, se meinaan tekee myynnille hallaa.
EDIT: hoooo... tässä teille riisipussi, joka varmaan liikahtaa
http://www.supercars.net/Pic?s=1&id....jpg&y=1999&m=Toyota Veilside&o=Supra Limited
Kyseessä "1999 Toyota Veilside Supra Limited"
Mylly (hieman tuuuunattu):
Power 775.5 kw / 1039.9 bhp @ 7950 rpm
Torque 1050 nm / 774.4 ft lbs @ 6900 rpm
Taisteluahven sanoi:Sanoin jo, että oli omalta kohdaltani täysin asiatonta tuoda mukaan joku Dodge Viper.
oops.ok :piis:
Nohjoo... olisin ihan piruuttani käynyt pari viikkoa taaksepäin sen ajamassa, mutta kun Toyota-talon tätillä oli vain eijoota. Aika taikuutta olis kyllä T-Spurtin pitänyt koeajolla esittää että olisin siitä jaksanut innostua, ihan noin speksien ja koeajokertomusten perusteella yhtä innostava auto kuin vanha sukka.Pertti 123 sanoi:No foobari ja kumppanit, mitä mieltä Toyota corolla T sportista
attitude sanoi:eipähän jäis epäselväksi minkälainen auto on kenelläkin.
pakkiksen ratapäivät :D
Voi v***u, ei siis onnistu ellei joku lainaa hanskaansa. Noin muutoin olis ollut aika jees idea!RedNeck sanoi:Ou jees! Roikoteltais porukalla isoa kättä sivuikkunasta
Mike sanoi:Luulis että 192 pollee veis Corollan koppaa vähän rivakammin kuin 8,4
Mige sanoi:Pakko tarttua tähän keskusteluun.. Ite oon vahvasti bemari linjalla. Hyviä puolia on paljon, mm. suorituskyky, takaveto, ulkonäkö ym.
Rice sanoi:Sitten kun katsotaan esim mitä tarjoaa bemarin 193(okei +1hv enemmän...) heppanen kone vääntöä niin ho-hoo..280Nm. Corolla painaa 1300kg, hevosia 192hp, 0-100km/h 8.4sek...BMW E39 528 193 hevosta, autolla painoa 1500kg nollasta satkuun 7.5sek.