Autokuumetta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
RautaKeisari sanoi:
Itsekin potenut autokuumetta jonkun aikaa. Useampi tunti viikossa vierähtää netissä autosivuilla. Pitäs saada 8000€:lla farmari. Hyväkuntoinen ja vähän ajettu tietysti... ;)

Mulla olisi sopiva ehdokas tarjolla. Laita privaa, jos kiinnostaa. Sinulle ei pystynyt laittamaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huppe sanoi:
Kolisee, syö bensaa aivan järjettömästi, sisämelu todella kova. Nämä ainakin T4:ssa.

Kolina on T4:n tyyppivika. Yleisimmin kolisee moottorin yläkiinnike, josta kiinnikkeen pusla loppu. Joskus myös takapää kolisee. 200 hv ei tule tyhjästä, joten varmasti syö ainetta. Oma 1.8 menee 7l/100km. Sisämelu on yleensä kaikissa tuon hintaluokan autoissa kovahkoa, ainakin ajamissani Focuksissa ja Golfeissa ja myös Volvossa. Pohjalevy ei ole sama asia kuin alusta vaan määrittää auton mitat. Ja ajettavuuden parantamiseksi V40/S40iin tehtiin paljon parannuksia jossain vaiheessa. Alustasarjoja saa myös kaupoista.

Näissäkin vaan painaa niin paljon kaiken maailman mielikuvat ja kaverin tutun veljen pojan vaimon kommentit, että eipä näistä silleen kannata vääntää. Ne ketä oikea tieto kiinnostaa, niin ne osaa sitä ettiä.

S/V 40:sessä on todennäköisesti tehty kaikki huollot ja remontit, jos siinä on ollut se Volvo-sopimus (kaikki huollot, korjaukset yms. poislukien renkaat). Tällasta kannattaa siis tavoitella.

Uncle Sam sanoi:
S/V 40:sessä on todennäköisesti tehty kaikki huollot ja remontit, jos siinä on ollut se Volvo-sopimus (kaikki huollot, korjaukset yms. poislukien renkaat). Tällasta kannattaa siis tavoitella.
Hyvä ystäväni on Volvon huollossa töissä ja sanoi, että Volvon S/V 40 Classic on tällä hetkellä varmin Volvo kun vielä besakoneella ottaa sen. Vanhoissa 40-sarjalaisissa alustat on letkuja vakiona ja kolisee myöskin kilometrien lisäännyttyä. Suosittelisin myös välttämään tuota Volvo-Renault-Volvo 1.9 pumppukiisseliä. Nätti auto se on ja tykkäsin itse muuten siitä. :)

Minkä auton kannattaa pistää? Mitkä on laatu autoja :) audi olisi, mutta niin prkleen kalliita. joku max 12 000e jokusen vuoden vanha. 2003 ->

Mua pisti kerran Ampiainen. Meinasin joutua sairaala hoitoon :)

Minkä auton kannattaa pistää? Mitkä on laatu autoja :) audi olisi, mutta niin prkleen kalliita. joku max 12 000e jokusen vuoden vanha. 2003 ->
Osta bora. Esim toi.

2251900_b_933b3dc3eb089091.jpg

Mä en oikein tiedä, että mistä tuo Audin laadukkuus kumpuaa? Pienemmistä audeista en tiedä, mutta nuo A6:det mitä on mun työpaikan pomoilla, on aika ongelmapesiä. Milloin paukkuu turbot sun muut, eli aikalailla suhteettoman kalliita remppoja noihin molempiin on tehty, varsinkin kun kattoo mitä nuokin maksaa uutena.

Itse katsosin ehkä Mazda 3:sta jos pitäs 12.000 eurolla joku suht tuore ja laadukas kulkupeli saada.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom