Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AllIn sanoi:Volvo S70 2.5tdi -00:ssa on laturin laakeri rikki. Väittivät merkkihuollossa, että pelkkää laakeria ei saa uusittua, vaan pitäisi vaihtaa koko laturi, josta pyytävät lähes 600 euroa. Pitääköhän paikkansa?
Art Vandalay sanoi:Autona -89 vuoden Corolla. Alkoi 60km/h vauhdissa yhtäkkiä nykimään. Pysähdyin tien sivuun ja jatkoin matkaa, ei nykinyt enää, mutta tuntui vähän tukkoiselta. Takana oli n.35km ajoa ilman ongelmia. Aiemmin huomasin, että tyhjäkäynti on vähän huonoa. Kierrokset hyppii 500-1000rpm välillä ja auto tärisee. Liittyy varmaan toisiinsa, mutta miten?
Kusimato sanoi:Olisikohan vikaa lambda-anturissa? Ihan mutuna.
Lycanth sanoi:No niin nyt vittu vissiin sitten meni uusi startti. Kuuluu vain naks, kun yrittää startata. Varmaan sisuskalut jumissa. :curs:
Startista oli mennyt rattaat paskaksi, kuten arvasin. Onneksi oli hyllyssä uusi antaa tilalle. Nyt taas pelittää.Patteri_ sanoi:Tai virtalukon pohja? Laitappas piuhat uudestaan kiinni. Itellä poppivehkeiden asennuksen yhteydessä kuulu naks naks. (toine vahvari oikeses tai jotn).
Irrotin akun navat + ja - ja uusiks niin rupes toimimaan. Katot vielä et solenoidi on kiinni jne..
Mulla on kaasarikoneella. Kyllä se tais olla vain vettä bensan seassa. Yksi korjaajakin epäili sitä. Ja tänään se on pelittänyt ihan hyvin, joten nou hätä. Kysytään nyt vielä, kun pitäs noi kesäkumit heittää alle, mutta kun tarkastin niitten kunnon yks päivä, niin en löytäny mistään merkkiä pyörimissuunnasta. Ne on jotkut made in philippines halpikset. Aiemmissa Nokian ja Michelinin renkaissa on ollu nuolet merkkinä, mutta noissa ei. Mitenhän päin noi nyt laittas?Patteri_ sanoi:Riippuu. 89 corolliahan on kaasari/ruiskukoneilla, eikä tietenkään kaasarikoneissa ole lambra-anturia.
Art Vandalay sanoi:Mulla on kaasarikoneella. Kyllä se tais olla vain vettä bensan seassa. Yksi korjaajakin epäili sitä. Ja tänään se on pelittänyt ihan hyvin, joten nou hätä. Kysytään nyt vielä, kun pitäs noi kesäkumit heittää alle, mutta kun tarkastin niitten kunnon yks päivä, niin en löytäny mistään merkkiä pyörimissuunnasta. Ne on jotkut made in philippines halpikset. Aiemmissa Nokian ja Michelinin renkaissa on ollu nuolet merkkinä, mutta noissa ei. Mitenhän päin noi nyt laittas?
Minkeo sanoi:jos ei kuviot anna ymmärtää niin voi olla että ei ole tiettyä pyörimissuuntaa. Varmaan kannattaa kuvioiltaan parhaimman kuntoset kumit laittaa vetäviin pyöriin.
puskemista ei synny niin helposti jos on edessä kunnon kumit?? ja luultavasti puskee hiekalla tai vedellä niin eikö se perä irtoa helpommin sileämmillä renkailla?jiiii sanoi:Kyllähän parempikuntoiset kumit pistetään aina taka-akselille, veti mistä veti. Ja miksi? Puskeminen on helpompi hallita hätätilanteessa kuin irtoava perä.
Minkeo sanoi:puskemista ei synny niin helposti jos on edessä kunnon kumit?? ja luultavasti puskee hiekalla tai vedellä niin eikö se perä irtoa helpommin sileämmillä renkailla?
Valaiskaa jos olen hakusessa tässä hommassa
D.Yates sanoi:Aina on muuten etupää lähtenyt alta vesiliirrossa, takapyörät kulkee nääs etupyörien putsaamaa uraa pitkin.
D.Yates sanoi:Paremmat eteen kuuluu virallinen mantra.
D.Yates sanoi:Paremmat eteen kuuluu virallinen mantra. Ite olen aina pistänyt