Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kparta sanoi:Jep. Elikkä auton jäähdyttimen tuuletin ei toimi. Sulake on ehjä. Rupee menee herneet nenään, kun nyt helteillä keittää jatkuvasti jos joutuu ruuhkaan!
Mistäköhän lähtisin vikaa etsimään? Astra-95
armageddon sanoi:Tod.näk. jäähdyttimen lämpötila-anturi rikki. Uusi maksaa n.20€.
Kannattaa katsoa onko liittimet vain hapettuneet. Mulla se sijaitsee corsassa ainakin edestäpäin katsottuna syylärin vasemmassa alareunassa ja joutuu putsaamaan parikertaa vuodessa.Kparta sanoi:Osaatko sanoa onko tuo helppo vaihtaa itse? Missä sijaitsee ym ohjeita?
Uncle Sam sanoi:Automaattiryypyllä varustettu auto: kun kone on kylmänä, niin tyhjäkäynti seilailee ts. viisari hypähtelee edestakaisin noin 1200 ja 1500 rpm välillä. Ongelma poistuu, kun auto lämpiää ja kiekat laskee normaaliin tyhjäkäyntiin. Varmaan jokin anturivika? Kellään vastaavaa onkelmaa?
SS-Adler sanoi:Kertokaappas hyvä tapa ohittaa rattilukko, jos se on jo päällä?
Jakob sanoi:Meikäläisellä se on ainakin joskus ohitettu siten, että ikkuna auki ja siitä sitten "rautakangen" kanssa vipuvartta hyväksikäyttäen väännetty paskaksi. Hieno homma. En suositte koittamaan. En olis kyllä tätäkään tajunnut jollei polliisi olisi kertonut.
Sulake? Onko muuta pimeänä?
-Franco
No mutta, täytyypä kysästä asentajankin mielipidettä kun ei ole itse saanut vielä aikaiseksi tutkia vikaa sen paremmin, eli: Carina E (engelsmanni) sammuu kun täristää kunnolla, eli ajaa vaikka "nimismiehenkihariin" reilua nopeutta. Siis potkaisee vedot pois hetkeksi ja kun tärinä vaimenee, lähtee tietysti uudelleen käyntiin. Oon miettinyt voisiko tuo olla vain sähköpuolella, esim. joku puolan johto heikossa kunnossa, vai voisiko ruisku ottaa itteensä tärinästä, että katkaisis bensan tulon? Pari kertaa on tuota vain tehny, mutta pitäis varmaan tutkia ennen kuin jättää välille.
No mutta, täytyypä kysästä asentajankin mielipidettä kun ei ole itse saanut vielä aikaiseksi tutkia vikaa sen paremmin, eli: Carina E (engelsmanni) sammuu kun täristää kunnolla, eli ajaa vaikka "nimismiehenkihariin" reilua nopeutta. Siis potkaisee vedot pois hetkeksi ja kun tärinä vaimenee, lähtee tietysti uudelleen käyntiin. Oon miettinyt voisiko tuo olla vain sähköpuolella, esim. joku puolan johto heikossa kunnossa, vai voisiko ruisku ottaa itteensä tärinästä, että katkaisis bensan tulon? Pari kertaa on tuota vain tehny, mutta pitäis varmaan tutkia ennen kuin jättää välille.
No mutta, täytyypä kysästä asentajankin mielipidettä kun ei ole itse saanut vielä aikaiseksi tutkia vikaa sen paremmin, eli: Carina E (engelsmanni) sammuu kun täristää kunnolla, eli ajaa vaikka "nimismiehenkihariin" reilua nopeutta. Siis potkaisee vedot pois hetkeksi ja kun tärinä vaimenee, lähtee tietysti uudelleen käyntiin. Oon miettinyt voisiko tuo olla vain sähköpuolella, esim. joku puolan johto heikossa kunnossa, vai voisiko ruisku ottaa itteensä tärinästä, että katkaisis bensan tulon? Pari kertaa on tuota vain tehny, mutta pitäis varmaan tutkia ennen kuin jättää välille.