- Liittynyt
- 27.8.2003
- Viestejä
- 1 995
Paljon moiset maksaa ja onko ne vaikea vaihtaa?
Koiranluu maksaa kympin kaks ja puslat 5-10€kpl. Suht helppo pitäis olla vaihtaa jos ei ole ruostunut jumiin liikaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon moiset maksaa ja onko ne vaikea vaihtaa?
Autona 08 Civic, tuskin on kovin pahasti vielä ruostunut.Koiranluu maksaa kympin kaks ja puslat 5-10€kpl. Suht helppo pitäis olla vaihtaa jos ei ole ruostunut jumiin liikaa.
Autona 08 Civic, tuskin on kovin pahasti vielä ruostunut.
Mutta tosiaan, koiranluut ja kallistuksenvakaajan puslat/korihelat on helppo vika todeta, kun nostaa auton vaan ilmaan ja vähän aikaa tutkii ja kääntelee vakaajan päitä.
Mulla on alkanut Felicia 1.6 tyhjäkäynti sahaamaan, kun kone on kylmä. Välillä jopa sammuu. Ei ole itsellä harmainta aavistustakaan mistä se voisi johtua. Termari ei ole tällä hetkellä paikalla, koska termostaattikotelon kansi meni silleen rikki, että vesi ei kierrä termarin kanssa. Auto toimi hyvin vähän aikaa ilman termariakin, joten en usko että vika on siinä. Lämpötila-anturikin on vasta vaihdettu. Termostaattikotelon kannen vaihdan heti maanantaina. Kellään samoja kokemuksia ja/tai ratkaisua tyhjäkäynnin korjaamiseen?
Voishan tuon lukasuttaa kaverilla. Muistatko missä se vikakoodin lukija sijaitsee Skodassa?Vikakoodien luvun yhteydessä paikallinen korjaamo sanoi, että voi opettaa kaasuläpän tai vastaavan toiminnan uudestaan ja silloin se tyhjäkäynnin seilaaminen pienentyi aika selvästi.. siitä on jo pari vuotta aikaa niin en ihan tarkkaan muista mitä siinä oli.
Voishan tuon lukasuttaa kaverilla. Muistatko missä se vikakoodin lukija sijaitsee Skodassa?
Olikohan sen pistokkeen paikka kaasupolkimen yläpuolella.. ehkä. Jos haluaa enemmän syventyä asiaan niin lueskele briskoda.net, sieltä ainakin löytyy asiaa throttle body:stä ja sen sellasista :D
VAG-vehje, tarkalleen Passat 1.9TDi -02. Tehot hyytyy välillä totaalisesti ja ikäänkuin turbo jäisi pois pelistä. Talla pohjassa kiihtyy niinku nissan micra täydellä kuormalla. Sitten virrat pois, uudelleen käyntiin ja taas toimii ihan normaalisti ja tehoa piisaa.
Onko pakkiksen autoguruilla ratkaisua, missä vika? Viittaisi sähköihin, koska uudelleenkäynnistyksen jälkeen pelaa taas.
Jos ei tuon edellämainitun osan vaihtaminen auta, kannattaa autostasi katsoa ahtopainesolenoidi hienommalta nimeltään taisi olla N75 venttiili. Todennäköisin syyllinen on kuitenkin jumiutuvat johdesiivet jos autosi turbossa on säätyvä pakopesä.Kiitos paljon, pakkotoistohan pelaa paremmin kuin VAGCOM :D
w124 mersussa kytkin/jarrunesteet samassa säiliössä?
Onko rumpujarrujen avaus ja putsaus kuinka ihmeellinen homma?