- Liittynyt
- 28.10.2003
- Viestejä
- 316
Vaikka ei enään mitään väliä ole, niin "koiranluut" ovat kallistuksenvakaajia. Ne yhdistävät vasemman ja oikean puoleisen jousen toisiinsa.
Eli kun esim. kaarteessa ulommainen jousi painuu sisäänpäin, niin kallistuksenvakaajat puristaa myös sisäkaarteen puoleista jousta sisään, mikä vähentää kallistusta.
Halpoja ja helppoja vaihtaa. Onnistuu monesti kotosalla, kunhan sopivan kokoinen lenkkiavain löytyy kaapista. ei myöskään kallita.. n. muutaman kympin per kpl.
paitti välillä ne on oikein kyrpiä, teräsharjalla puhdistaa hyvin kierteet ensin ja sitten 13 litraa ruosteen irrotinta päälle, varsinki kun muistaakseni volvossa on se koiraanluu sellanen että siellä ei ole takapuolla kantaa vaan siinä mihin se mutteri kierretään, niin siinä pultin päässä on joku kuusiokolo tai torksi mikä menee helpolla pyöreesksi. sit saa rälläkkä laulaa