- Liittynyt
- 16.5.2002
- Viestejä
- 1 345
Ootko varma, että se öljy tulee just siitä kohdasta? Sitä varsinaista vuorokohtaa voi olla vaikee paikallistaa, jos se öljy valuu koneen kylkeä pitkin jostain ylempää.. Tyhmä kysymys, mutta kokeilit kääntää putsaria, että se on varmasti kiinni? Seuraava kohde vois olla öljynpaineanturi, jos siihen pääsee käsiksi.
Siis ei se öljynputsarin liitoksista tule vaan muutaman sentin alempaa. Vähän mitä kyselin, niin siinä vaikuttaisi olevan öljynpainemittari sen alla ja öljynpaineen mittarin alla joku toinen mötikkä. Näyttäs vuotokohta olevan noiden välissä. Yritän huomenna vähän katsella tarkemmin tuota paikkaa, jos vaan saan auton edes talliin tuiskulta suojaan.
. Lähti käyntiin ihan nätisti ja ajoin 2 kilometriä töihin. Pakoputki röpötti vähän ja auto haisi. 10 minuutin päästä lähdin uudestaan ajamaan ja auto sammui 200 metriä ajettuani ja haisi palaneelle. Jätin tien varteen kun en uskaltanut enää koittaa käynnistää jos sieltä hajosi jokin. Soitin huoltoon ja sanoivat, että tuo on yleistä noissa ja että voisi auttaa jos auton vie lämpimään sisälle. Mitä veikkaatte, menikö tuolta jokin paskaksi vai nikotteleeko kone vaan kylmän takia? Huollossa on 2 viikon jono, joten ei oikein nappaisi turhan takia sinne viedä...