- Liittynyt
- 11.9.2003
- Viestejä
- 3 003
Noniin ja taas vituttaa.
Eli kun tässä ulkomaanreissulla ollaan niin tuli ostettua Buick Regal Grand Sport, vm. -94. 3.6L V6. Kun tossa vetelee menemään moottoritiellä ja ilmavirtakin jäähdyttää syyläriä niin lämmöt pysyvät mukavasti siinä vähän reilussa 100 farenheitissa eli jossain 140F=60C. tässä kun sitten heittää pois pikkuteille korttelirallia ajamaan missä vauhti ei juuri ylitä 50km/h:a niin johan alkaa lämmöt nousemaan. Pahimmillaan käyvät jossain 210F=98C mutta eivät kuitenkaan mene siitä yli ja laskevat taas motarille tullessa. Öljyt ja syylärin mehut on tarkistettu joten vika ei ole niissä. Vähän tullut tässä paranoidiseksi noiden lämpöjen suhteen kun tossa jo edellisestä pirssistä palo kansipahvi :D
eli kysymykset kuuluvat:
1. Tuo 210F=98C on jo kokolailla liian kuuma?
2. Mikä tuon lämpöjen nousun voi aiheuttaa?
(a) termostaatti
(b) tuuletin ei pyöri
(c) joku muu, mikä muu?
Siitokset jo etukäteen!
Eli kun tässä ulkomaanreissulla ollaan niin tuli ostettua Buick Regal Grand Sport, vm. -94. 3.6L V6. Kun tossa vetelee menemään moottoritiellä ja ilmavirtakin jäähdyttää syyläriä niin lämmöt pysyvät mukavasti siinä vähän reilussa 100 farenheitissa eli jossain 140F=60C. tässä kun sitten heittää pois pikkuteille korttelirallia ajamaan missä vauhti ei juuri ylitä 50km/h:a niin johan alkaa lämmöt nousemaan. Pahimmillaan käyvät jossain 210F=98C mutta eivät kuitenkaan mene siitä yli ja laskevat taas motarille tullessa. Öljyt ja syylärin mehut on tarkistettu joten vika ei ole niissä. Vähän tullut tässä paranoidiseksi noiden lämpöjen suhteen kun tossa jo edellisestä pirssistä palo kansipahvi :D
eli kysymykset kuuluvat:
1. Tuo 210F=98C on jo kokolailla liian kuuma?
2. Mikä tuon lämpöjen nousun voi aiheuttaa?
(a) termostaatti
(b) tuuletin ei pyöri
(c) joku muu, mikä muu?
Siitokset jo etukäteen!