Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisko olla ilmaa järjestelmässä? Selittäis miks mittari ei välttämättä nouse eikä puhalla lämmintä.Skoda Octavia 1.6. Vika: Lämpömittari ei nouse. Kone ei ole mitenkään erityisen lämmin, itse asiassa tuntuu että pitemmän ajon jälkeenkään lämppäristä ei tule kovin kuumaa. Kun auton sammuttaa, flekti huutaa ~15 minuuttia. Mahtaako olla vain anturi rikki vai termostaattiko falskaa, osaako joku meedio sanoa? Luulisi että lämpö nousee vaikka termari olisi koko ajan auki? Vag-comia ei justiinsa saatavilla.
kaveri vaihtoi samasta syystä termarin pariviikkoa sitten.Skoda Octavia 1.6. Vika: Lämpömittari ei nouse. Kone ei ole mitenkään erityisen lämmin, itse asiassa tuntuu että pitemmän ajon jälkeenkään lämppäristä ei tule kovin kuumaa. Kun auton sammuttaa, flekti huutaa ~15 minuuttia. Mahtaako olla vain anturi rikki vai termostaattiko falskaa, osaako joku meedio sanoa? Luulisi että lämpö nousee vaikka termari olisi koko ajan auki? Vag-comia ei justiinsa saatavilla.
virranjakajankannesta lähtisin liikkeelle. Kannattaa vaihtaa joka tapauksessa jos on alkuperäinen.Missäs mahtaa olla vika kun -96 Twingo oikuttelee. Tyhjäkäynti pätkii ajoittain ja tuolla ajellessa on muutamaan otteeseen sammunut kun on lähtenyt esim risteyksistä liikkeelle. Välillä saa uudelleen käyntiin, kerran on hinattu kotio :D. Yleensä lähtee uudestaan käyntiin kun on odotellut muutaman tunnin.
Oon nesteenpoistoa laittanut bensatankkiin ja myös tulpat on tsekattu isän toimesta. Missäs mahtaa mättää? Ekan kerran se teki tän kun oli seissy viikonlopun yli sadesäässä mutta nyt on kyllä ollu kaunista ja lämmintä eli mahtaako vika sittenkään olla jossain kostumisessa?
Olen ihmetellyt 2.0TDI:n (BKD eli pumppis) pölläyttelyä, kun kiihdyttää poljin lattiassa. Aika reippaasti puskee mustaa. Autolla ajettu noin 60tkm ja just kävi huollossa, missä vaihdettu kaikki suodattimet (ainakin laskutettu ).
Onko toi voimakas "pölläyttely" ominaisuus tai missä vaiheessa kannattaisi alkaa katselemaan ja mitä?
Saa liikaa löpöä, liian vähän ilmaa. Vie huoltoon.
Onko alapallonivelen vaihto hankalakin homma? Millaiset mahdollisuudet on sössiä jos tällaiseen projektiin lähtee? Tällaista ohjeistusta löytyi netistä, mutta tiiä sitten uskaltaako itse rueta laittamaan... http://vectra.desteem.org/pallonivel.htm
Mikähän on, kun latausvalo syttyi? Syttynyt talvella pariin otteeseen, mutta sammunut. Tänään otin laturin pöydälle ja tarkistin hiilet, mutta ne on kunnossa.
Samoin mittasin jännitteet. Akussa moottori sammuksissa 12.6v ja latausjännite 13.6v-14.4v riippuen kierroksista, eli täysin normaalit.
Latausvalo palaa himmeästi...
Autona nissan primera 1.6lx vm.91