Tuollahan se viallinen laakeri löytyi. Enpä olisi tuota konstia itse varmasti keksinyt.
Mutta nyt on tullut uusi ongelma. Ajovalot pimenivät. Yksi päivä huomasin, että lyhyet valot eivät pala ollenkaan. Pitkät toimivat normaalisti.
Sen verran asiaan perehdyin, että tarkistin molemman puolen polttimot jotka olivat täysin ehjät. Valojen sulakkeet ovat ehjät ja rele toimii. Releen toimivuuden varmistin vielä vaihtamalla sen tilalle toisen samanlaisen, mutta ei vaikutusta. Merkkihuoltoonkin soitin, mutta kun sinne kerroin mitä olin jo tarkistanut, niin eivät osanneet mitään muuta neuvoa kuin tuomaan auton pajalle. Itsellä ei tule muuta mieleen kuin että releeltä valoille menevät piuhat olisivat vaurioituneet, mutta siinä samassa johtonipussa menevät myös parkkien ja pitkien piuhat.
Nyt tuli sellainen mieleen, että pitäisi varmaan testata vielä uusilla sulakkeilla, siltä varalta, että sulake olisi mennyt siten rikki ettei sitä päällepäin huomaa.
EDIT: Lisäyksenä tuohon pyörännavan vaihtoon, jos vaikka jollakulla on sama homma joskus aiheellinen.
-Rengas irti
-Jarrusatula irti
-Jarrulevy irti (omassa tapauksessa vaati ruosteenirrotusainetta + väkivaltaa)
-Navan takaa ABS-anturin piuha irti (pieni torx-ruuvi)
-Tämän jälkeen voi irrottaa itse navan (muistaakseni Torx45 tai Torx50 pultit)
-Uusi napa paikalleen ja irti olevat osat kiinni