- Liittynyt
- 7.2.2007
- Viestejä
- 1
Olis sellanen ongelma et 88 corollan kytkin jämähtäny kiinni. Töistä lähdettäessä pienen parin kolmen minuutin painelun jälkeen lähti toimimaan ja ajattelinkin että johtuu vaan ilmaston kylmenemistä pieni kankeus. Ajelin sitten pidemmän lenkin sillä et sais kunnolla lämmetä jos alkaisi toimimaan puolentunnin lenkillä ei mitään vaikutusta vaan kytkintä sai välillä pumpata kunnolla että sai vaihdettua. Vein auton sitten paikallisen marketin lämpimään halliin reiluks tunniks vielä lämpiään. Kun sitten koitin lähteä sieltä ei kytkin auvennut enää ollenkaan edes 20min kytkimen pumppauksen jälkeen. Ajelin siitä sitten ykkösellä kotio kiroillen mahdollista kytkimen remppaa/romutusta. Ajon aikana kun pumppasin kytkin poljinta aina välillä palautui tuntuma ja kytkin aukesikin välillä niin sain kakkosen päälle. Hetken päästä kytkimestä meni taas tunto ja palautui taas painelemalla.
Autohan on corollan 88 vuoden malli. Kytkin on nestekytkin ja siellä ?paisunta? säiliössä mikä konetilasta löytyy oli jonkin verran nestettä eikä vettäkään näkynyt pinnalla. Kylmällä ilmalla voi olla jotain tekemistä asian kanssa mutta kone oli kuitenkin koko päivän tolpassa kiinni josta ajoon ja lämpimään halliin niin en jäätymiseen kuitenkaan uskoisi. Olisiko jotain neuvoja mitä tehdä vai onko peli menetetty tämän 500e sijotuksen osalta?
Autohan on corollan 88 vuoden malli. Kytkin on nestekytkin ja siellä ?paisunta? säiliössä mikä konetilasta löytyy oli jonkin verran nestettä eikä vettäkään näkynyt pinnalla. Kylmällä ilmalla voi olla jotain tekemistä asian kanssa mutta kone oli kuitenkin koko päivän tolpassa kiinni josta ajoon ja lämpimään halliin niin en jäätymiseen kuitenkaan uskoisi. Olisiko jotain neuvoja mitä tehdä vai onko peli menetetty tämän 500e sijotuksen osalta?