ei tarvii purkaa, ottaa 2 mustaa muovia pois jotka suojaa sitä varren alaosaa. Kumpikin on ihan klipseillä kiinni. Siellä alla on 2 tanko joitten päällä liikkuu holkit. Rasvat häviää sieltä ajan kanssa ja rupeaa tahmaamaan. Ostat motonetistä valkoista litium rasvaa Crc- white lithium grease), otat muovit pois, puhdistat rätillä tangot ja uudet rasvat sinne. Tämän voi/joutuu tekemään kerran puolessa vuodessa. Kun otat sitä isompaa "kilpikonnamuovia" pois, ole varovainen, sen alla on heikko muovilenkki joka hajoaa helposti. Se kilpparikoppa ei lähe siis kokonaan irti, vaan siirtyy sivuun tarpeeksi.
1. virrat päälle, pyyhkijä päälle, virrat pois kun pyyhkijä osottaa tuulilasin yläkulmaan
2. pienempi musta muovi irti, lähtee alaosasta nostamalla
3. isompi musta muovi irti, huom varo ettet riko!
4. tangot puhtaaksi
5. rasvaa tankoihin ja kamat kasaan, pelaa taas monta kuukautta
Alla video, jossa otetaan koko mekanismi irti, sinun ei tarvitse sitä tehdä. Katso videota eteenpäin kohdasta 7:40 niin hoksaat mistä on kyse
edit: sen rasvan ei ole pakko olla tuota, wd:t crc:t ja muutkin käy, mutta ne "häviää" nopeammin