Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tehot on ihan normaalisti tallella. Lämmöt nousee tavallisesti. Tyhjäkäynnillä tapahtuu pientä humpaamista n 600-900 rpm välillä. Bensan kans oon tehny silleen että välillä ajanu tankin 95:llä ja välillä 98:lla, näiden välillä ei juurikaan eroa. Liekö sitten kylmä ilma mikä tekee.
Tuntuu vaan ihmeelliseltä ku seka-ajossa tankilla sen 350-400 km ja maantieajolla 450km tankillisella...
juu myy pois vaan,vika korjattu :D sori offtopikki!
Kahden vaiheilla tässäkin ollaan. Opiskelijalla kun ei vaan ole hirveitä välirahoja laittaa vähän parempiin pirsseihin. Ei sillä että Volvot muutenkaan on mitään opiskelijaystävällisiä autoja, mutta oishan tosta nyt joku vika kiva selvittää :D
Kahden vaiheilla tässäkin ollaan. Opiskelijalla kun ei vaan ole hirveitä välirahoja laittaa vähän parempiin pirsseihin. Ei sillä että Volvot muutenkaan on mitään opiskelijaystävällisiä autoja, mutta oishan tosta nyt joku vika kiva selvittää :D
Mulla on jostain jääny käsitys et noi v40 volsut oo oikeen kovin laadukkaita ollu missään kohtaan :( herkkiä ruostuu ja paljon tutuilla ollu ongelmia. Ja suurin osa vielä sanonutkin että toista v40 osta :D
Mitenköhän voisi helposti selvittää onko pissapoika rikki? Olin satavarma, että se on jäässä, mutta ei vaan tunnu toimivan vieläkään, vaikka pistin sinne -40c kestävää pesunestettä ja pakkanenkin on lauhtunut. Ne letkut voisi olla jäässä vielä, mutta kun ei kuulu mitään ääntä edes kun painaa siitä pesunesteen ruiskutusnapista.
Itellä joskus ei pissapoika toiminu niin puhalsin paineilmaa säiliöön niin alkoi toimimaan, varmaan joku roska siellä oli sopivasti.Minulla on focus vm2000 ja ei taida olla sulake koska tuulilasin pyyhkijät on samalla sulakkeella ja ne toimii. Aikaisemmin ainakin kuului pumpun moottorin ääni, eli se voi olla vielä jäässä tai tukossa. Pitää huomenna testailla sitä.
Vai onko vaan hyväksyttävä tuo kulutus?
1999 e200 mersuun löytyiskö purkukuvia takaikkunan nostomekanismista? Lähinnä mietityttää että mitä kautta se ikkunannostimen vaijeri kulkee.
Tarvis auto saada leimasta kuukauden sisään läpi, mutta rahaa ei opiskelijalla ole... Autoa kuitenkin keväämmällä tarvitsisin työmatkoihin ja mietityttää onko seuraukset ilman leimaa ajamisessa kummemmat kuin nuo noin kymmenen päiväsakkoa?