- Liittynyt
- 16.5.2002
- Viestejä
- 445
- Ikä
- 47
Ohjaus puoltaa oikealla. Mahdollisia vikoja varmaan aika monta, mutta jos joku jaksaa luetella niin hyvä.
Tutulla oli sama ongelma ja ainakin tässä tapauksessa olivat renkaiden ohjauskulmat pielessä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ohjaus puoltaa oikealla. Mahdollisia vikoja varmaan aika monta, mutta jos joku jaksaa luetella niin hyvä.
Tuliko kuntoon? Oletko tarkastanut, että lampulle asti tulee virtaa? Ettei olisi johto poikki tms...?Ei pitäs olla mitään muuta pimeenä. Ei kai oikea parkki ole oman sulakkeen takana...?
No mutta, täytyypä kysästä asentajankin mielipidettä kun ei ole itse saanut vielä aikaiseksi tutkia vikaa sen paremmin, eli: Carina E (engelsmanni) sammuu kun täristää kunnolla, eli ajaa vaikka "nimismiehenkihariin" reilua nopeutta. Siis potkaisee vedot pois hetkeksi ja kun tärinä vaimenee, lähtee tietysti uudelleen käyntiin. Oon miettinyt voisiko tuo olla vain sähköpuolella, esim. joku puolan johto heikossa kunnossa, vai voisiko ruisku ottaa itteensä tärinästä, että katkaisis bensan tulon? Pari kertaa on tuota vain tehny, mutta pitäis varmaan tutkia ennen kuin jättää välille.
Mä veikkaan bensapumppua tai paineensäätimen alipaineletkua. Tietysti joku huono liittimen kontaktikin saattaa aiheuttaa tollasta. Ikäviä tuollaiset viat kun on niin pirun vaikeita löytää.
edit.Jos akun napa olis hapettunut ja aiheuttaisi tuollaisia oireita niin varmaan auto lähtis käyntiin todella huonosti, lähteekö?
Väliosa 55e+takapönttö 55e. Motonet hinnaston mukaan. Käy itsekatsomassa www.motonet.fi Erikoneisiin erihintaset putket työllä. Ei tuo pakoputken vaihtaminen todellakaan paha homma ole. Itse kyllä uskaltaisin viedä ihan "pikkukorjaamoillekkin". Jopa essollekkin :D
Esim itsevaihdoin isännän GDI -99 carismaan ite putken, eikä ollu homma eikä mikään.
Toyota Carina II 1.8 -91, aj. 360tkm.
Auto nytkyttää etenkin löysätessä kaasun tai muuten vaan ajaessa alle kahdentuhannen kierroksen. Ei ole väännöstä kiinni, on toiminut ennen.
Sytytystulpat jo vaihdoin ja ilmeisesti tulpanjohdot ja virranjakajan kannen vois myös vaihtaa. Virranjakajan kansi näytti ehjältä ja poistin lisäksi suurimmat hapettumat, ei auttanut. Muita ehdotuksia aiheuttajaan? Kiitos jo etukäteen.
Ilmavuoto jossain letkussa?
Toyota Carina II 1.8 -91, aj. 360tkm.
Auto nytkyttää etenkin löysätessä kaasun tai muuten vaan ajaessa alle kahdentuhannen kierroksen. Ei ole väännöstä kiinni, on toiminut ennen.
Almeran oikea parkkivalo ei toimi polttimon vaihdosta huolimatta. Lähi- ja kaukovalot toimii. Auttakee tyhmää!
Vaihdoin etuiskarit Avensikseen. Vänkärin puolelta alkoi kuulumaan kolinaa, kuuluu kuoppaisella tiellä ja jyrkissä käännöksissä, esim. parkkipaikalla. Mikähän mahtaa kolista? Johtuuko vanhasta yläpään laakerista?
jousenpää ei luultavasti ole paikoillaan eli jousenpää hakkaa jousilautaseen.
tukkaa kulma ylös ja käännä jousta.
tai sitten unohdit laittaa kumit lautasen ja jousen väliin.
Vika taitaa olla käynnistykseneston antennirenkaassa. noin oli ainakin Volvo-foorumissa puhetta. Pitänee soittaa merkkihuoltoon.*klip*Mitä mahtaa tarkoittaa oranssi varoitusvalo, jossa on auton kuva ja ruksi tuon auton yli? Kun virta-avaimesta kääntää niin se vilkkuu nopeasti ja tuolloin startti ei pyörähdä lainkaan. Hetken päästä, kun yritin uudestaan valo paloi jatkuvana ja auto käynnistyi normaalisti. Valo myöskin sammui hetki, kun moottori starttasi.
*klip*