Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tuo ampeerimäärä haittaa, monesti tuntuu että on liian pieniä latureita pirsseissä jo lähtöjään.. Talvella varsinkin ku on penkin/lasin/sisätilan/peilin yms yms lämmittimiä + lyhyt ajomatka, niin akkukaan ei ehdi latautua
Tais sitten auttaa mun auton kanssa se akkukenkien rassailu kun ei ole virrat sen jälkeen katkoneet.
Chrysler Sebringissä (2006) kojetaulun taustavalo syttyy vasta kun lämpötila nousee auton sisällä jonnekin 15° asteeseen. Kerran käynyt jo huollossa eikä vika korjaantunut (vaihtoivat lamput uusiin). Oisko mitään vinkkiä? Autokorjaamolla on sormi suussa.
oisko jtn kosteus häiriöitä?, eli kun se kosteus lähtee niin sitten syttyy.
Ongelma ei ole liian tehottomassa laturissa vaan siinä, että kylmänä se akku ei yksinkertaisesti pysty ottamaan virtaa kunnolla vastaan.
99% varmuudella tyhjäkäyntisäädin likainen tai viallinen. Kannattaa putsata sieltä kaikki kaasuläppäkotelot ja letkut sun muut ja katsoa auttaako.Auto: Opel astra 1.6 bensa vm 2000. Mikäköhän vikana kun sammuilee välillä kun kytkimen iskee pohjaan. Eli kierrokset tippuvat niin alas, että kone sammuu? Joskus ei sammuile olleenkaan, mutta kun oikeen vmäiseks rupee niin sammuu jatkuvasti?
Oisko tuolla apua ongelmaan?Olisikohan tuollainen mahdollisesti kostea kohta sitten viiksessä vai jossain muualla? Jotenkin tuntuu että tässä on kyse jonkin jutun lämpölaajenemisesta, koska ilmiö on niin ennustettavissa oleva asia. Veikkaan että viiksi pitäisi repiä auki.