Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
andor sanoi:Paljonko tarkasti syö suht. normaali ajossa?
muumi76 sanoi:Kyllä on jätkillä rahaa...
Onhan se hienoa kun on joku erikoinen urheiluauto yms. peli alla.
Mutta vieppä se huoltoon tai jos jotain hajoaa, voipi poru päästä :itku:
Ei taida osat olla sieltä halvimmasta päästä.
Kipi I sanoi:Nissan on kyllä aika paska merkki,hajoo käsiin satavarmasti!
Penneck sanoi:Olet ikäsi puolesta saanut ajaa neljä vuotta autolla. Melkoinen väittämä tuolla kokemuksella... ;)
turre101 sanoi:Noniin, josko vähän laittais kommenttia taas.
Eli tuon '94 vuoden 200SX S13:nta ostin tosiaan, ja nyt sillä on tuollainen 6500km jo huristeltu - ja kyllä hymyilyttää kaikin puolin.
Ostos osoittautui jälkeenpäin paljon paremmaksi kuin luulinkaan, autossa on 110% ruosteeton pohja sekä helmat, alusta loistokunnossa, samoin kone tuntuu olevan hyvin iskussa eikä missään tunnu välyksiä mitä on paikkoja purkanut ja tutkinut ja mittaillut. Sisusta on kuin uusi, itse asiassa sisustan osia lienee vaihdettukin siellä Saksan päässä kun auto on "fixailtu" myyntiä varten - verhoilut on tip top.
Mukavan pirteä vekotin vaikka hepoja onkin vain sen ~170 kpl toistaiseksi.
+ Potentiaalia löytyy koneesta up to 400-500hp, tosin ei ole mulla tavoitteena, ajattelin siitä puuhastella sen 250-300hp viritellä pikkuhiljaa - mukavaa puuhaa.
QUOTE]
Minä en kyllä lähtisi virittelemään(kokemusta ei ole mutta lukenut/kuullut että ei viritystä kestä.). itselle riittäisi ne 170 hepoa ja noilla jättää kuitenkin yli 90% muista suomen autoista.
Ja tuleeko kuvia? ? ?
Minä en kyllä lähtisi virittelemään(kokemusta ei ole mutta lukenut/kuullut että ei viritystä kestä.). itselle riittäisi ne 170 hepoa ja noilla jättää kuitenkin yli 90% muista suomen autoista.
Ja tuleeko kuvia? ? ?
GNG sanoi:Osta Audi s2 mtm boksilla varustettuna.Oikeen hyvä peli ja ekaks omaks autoks varmasti riittävän nopee.Tehoja n.275hp ja pienellä vaivalla saa enemmän.
turre101 sanoi:Vakiosisuskaluilla aika huoletta 250hp tehoja noista tunnutaan otettavan, niin että kestää vielä arkikäyttöä kuusinumeroisia lukuja.
Mr.Kynis sanoi:Kaverin kaveri haki Saksasta kakssatasen ja pojat innostu vähän nosteleen ahtopaineita. Turbohan siinä paskaks meni. Eli jos virittämään rupeet ni kannattaa ainakii ahdin vaihtaa parempaan ja isompaan, toi vakio ahdinhan on aika mini kokoinen vissiin, että tuskin sillä hirveitä heppoja revitään.