Autoa 3000-6000e hintaluokkaan?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
aina löytyy se hyvin pidetty yksilö ku vähän jaksaa ettiä.

Mutta koskaan se kyseisen mallin halvin tai toisiksikkaan halvin ei ole se paras ja harvoin niitä parhaana myydäänkään. Elikkä voipi olla samalla varustuksella ja saman ikäset tuhansien eurojen hintaerot mutta sillon pitää fundeerata että teenkö mä tosta huonommasta parilla tonnilla itelle mieluisemman ku tuo kalliimpi ja parempikuntonen
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mukavasti herättänyt keskustelua tämä aihe. :rock:

Tällä hetkellä on pientä taipumusta japsi-osaston suuntaan, sieltä vahvin suosikki olis Carina E 2.0 (gti, jos jostain löytyis... :rolleyes:), samoin Nissanilta kiinnostaa Almera/Primera, mahdollisesti GT(i)-versioina nekin. Noista löytyy jo ilmastointia ja muutenkin mukava varustelu. Lieköhän Almerassa ja Primerassa suuria eroavaisuuksia tekniikan suhteen, korimallin lisäksi?
 
No nyt Marauderi puhuu jo asiaa, noista mistä tahansa saa varmaan hyvän monopelin. ;) Itse suosin aina noita parempia malleja, vaikka kulkupuolella ei olisikaan väliä niin varustelu noissa on aina kans parempaa. Carina GTI on vaan pirun harvassa, Almeraa löytyy hyvin esim.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1624107
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1759845
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1779789
ja Primeraa myös esim.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1774632
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1777505
Minusta toi ylempi Primera vois olla hyvä peli, ilmastointi kannattaa yrittää mahduttaa budjettiin niin autosta on kymmenen kertaa helpompi päästä vuosienkin kuluttua eroon, vaikka se ei itselle merkkaiskaan...;)
Molemmat lujia pelejä kuhan vaan pellit on kunnossa, se on noissa todellakin tarkkaan katsomisen arvoinen juttu. Ja tänä päivänä on suht helppo ostaa autoa varsinkin yksityiseltä, mutta liikkeestäkin. Vaihtoautoja on niin paljon ja liikkeet tarjoo jo jonkinlaisia takuita, niin yksityiset tuntuvat myyvän ku tarjous on vaan järkevä. Tossa käytiin kaverille hakee 2000 vuosimallin auto liikkeestä, niin 1000€ saatiin tingittyä vaikka auto oli ollut vasta vajaan viikon liikkeessä. Soiteltiin entiset omistajatkin ja kuulema pelannu erinomaisesti ja liikkeelle ei kyl tosta paljon voittoa jääny. :)
Myyjien välilläkin on tällä hetkellä suht kova kilpailu...
 
Ei mitään hajua muuten että primera taas minun mielesä enmemän auton näkönen. Laiskan käläppiähän nuo on vaikka kuinka lukee gtitä perseessä.

Ei mitään hajua, mutta kuitenkin tiedät että ne on laiskan..käläppiä.:hyper:

Mun kokemukset GTI-Primerasta on parin päivän mittaisia ja sillä kokemuksella suosittelen, jos kymmenen hujakoilla oleva bensankulutus ei hirvitä. Normaalia huomattavasti pirteämpi ja löytyy nahkaa (tosin luultavasti kulunutta), ilmastointia, parempaa alustaa, keskikyynärnojia sun muita mukavuuksia.
 
Zone-sarja -42%
Ei mitään hajua, mutta kuitenkin tiedät että ne on laiskan..käläppiä.:hyper:

Mun kokemukset GTI-Primerasta on parin päivän mittaisia ja sillä kokemuksella suosittelen, jos kymmenen hujakoilla oleva bensankulutus ei hirvitä. .

No mulla taitaa olla 10.4l/100km sekakulutus nyttten ajotietokoneen mukaan ja reilu 100hp enempi että laiskahan tuo on siitä ei pääse mihinkää. Ja nissanista ei kokemuksia muiden merkkien Gti malleista kylläkin Mazda 626 sportsaloon GTI-89, mitsubishi Lancer Gti-94, volkswagen corrado g60 -90. ei sillä 120-160 hp vielä kauas pötkitä.

Ostas tommonen corrado!!
Mukavan näkösiä saa halvalla ja lastutuksen jälkeen ihan kelpokulkunenkin sekä omaa mukavan tasasen väännön alhaaltaasti.

edit.viimesen päälle komiat saundit neloskoneeksi ^---
 
Osta multa -98 vuosimallin VR5 VW Passat Highline.

2,3-litranen 150-heppanen moottori. Varustusta löytyy mm:

- Automaatti-ilmastointi
- Nahka-Alcantara-penkit
- Navi
- Sähkötoiminen kattoikkuna
- 16-tuumaset aluvanteet

Oon viime vuonna vaihdattanut eteen molemmille puolille kokonaan uudet tukivarret, jotka ton vuosimallin passateissa menee kaikki ennenpitkää. Samaan remonttiin meni syyläri. (yht. 1700 euroa.)

vikoja
- oikeassa takaovessa pikkusen naarmuja, kun oikaisin joku aika sitten autotallin kulmasta läpi.
- kytkin luistaa pikkuisen
- kuskin puoleinen penkinlämmitin ei toimi

kilometrejä on mittarissa 245 tkm, josta itse oon ajanu vähän yli 100 tkm. Auto ollut mulla kohta 5 vuotta omistuksessa.

Koska tarvetta on perheenlisäyksen myötä tila-autolle, ja ei huvita alkaa tuota kytkintä korjauttelemaan, uudet renkaat pitäis myös hommata, niin nyt lähtee kelpo peli todella halvalla.

Hintaa vehkeellä olisi 3.500 euroa. Auto sijaitsee Etelä-Saksassa. Veroja tuohon tulis päälle varmaan vähän reilu pari tonnia. Jeesailen paperien kuntoon hoitamisessa täällä päässä, jos kaupat syntyy.
 
No mulla taitaa olla 10.4l/100km sekakulutus nyttten ajotietokoneen mukaan ja reilu 100hp enempi että laiskahan tuo on siitä ei pääse mihinkää. Ja nissanista ei kokemuksia muiden merkkien Gti malleista kylläkin Mazda 626 sportsaloon GTI-89, mitsubishi Lancer Gti-94, volkswagen corrado g60 -90. ei sillä 120-160 hp vielä kauas pötkitä.

Ostas tommonen corrado!!
Mukavan näkösiä saa halvalla ja lastutuksen jälkeen ihan kelpokulkunenkin sekä omaa mukavan tasasen väännön alhaaltaasti.

edit.viimesen päälle komiat saundit neloskoneeksi ^---

:offtopic:

Mutta mikäs auto sulla on? Ja löytyykö kuvia?
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Päivitystä tilanteeseen. Haku päällä edelleen, kiinnostavana kohderyhmänä käytännössä kaikki japsit sekä ohessa tullut katseltua myös Volvoja 850- ja S40-sarjoista. Yksilöiden löytäminen työn takana; autosta joko puuttuu jotain konkreettista, sillä on ajettu tuhottomasti tai ilmenee jotain häverikkiä jollaista en todellakaan kaipaa. Ikävä kyllä etsivän työtä vaikeuttavat myös (toisinaan) passiiviset myyjät, jotka eivät saa oleellisia tietoja autostaan myynti-ilmoitukseen eivätkä kehtaa erikseen kysymälläkään niitä antaa. Toisaalta tämä edesauttaa pitämään pään kylmänä ja jatkamaan etsimistä, käytettyjen puolella on kutakuinkin ostajan markkinat joka tapauksessa. Uskon vahvasti että lopussa on :hyvä:-fiilis.
 
Kyllä ton hintaluokan Volvot unohtasin. ;) Valitettavasti...
Vikoja ku tulee, niin se maksaa ja paljon. Osat ei oo noihin halpoja. Kaveri joutunut laittaa Volvoaan aika isolla rahalla. Ja just 40-sarjalainen on se heikoin Volvo.
 
Kyllä ton hintaluokan Volvot unohtasin. ;) Valitettavasti...
Vikoja ku tulee, niin se maksaa ja paljon. Osat ei oo noihin halpoja. Kaveri joutunut laittaa Volvoaan aika isolla rahalla. Ja just 40-sarjalainen on se heikoin Volvo.

Osaatko sanoa kokemuksien tai kuullun perusteella lienevätkö 850:t sitten yhtään luotettavampia? Hieman reiluhkoja nuo kuuluvat kulutukseltaan olevan, huollotkin lienevät kalliimpia kuin japseissa. Mikä lie sitten yleinen luotettavuus "kasipätkän" tapauksessa?
 
Kaveri on Volvomies, ikinä ei oo muuta ollu eikä muita tule. Kyllä se on jotain puhunu, että 850:t on ihan ok pelejä, tietysti ikää jo on ja niin myös yleensä kilometrejä. Yhdellä tutulla oli joskus vuosia sitten 850, se pelas hyvin, mutta siitä on jo aikaa ja sillon nuo olivat "uudempia". On nuo lujempia ku 40-sarjalaiset, mutta kannattaa olla tarkkana, jos 850 itselles mielit.;)
 
Vikaahan volvoissa on niinkuin muissakin autoissa mutta ei huollattaminen sen kalliimpaa ole Esim. ostin uudet jarrusatulat taakse 55e kipale eli aika helevetin halvat.

Ja ton hintasta autoahan ei enää merkkiliikkeessä huollateta että niitten hinnoilla ei ole mitään merkitystä.
 
Vikaahan volvoissa on niinkuin muissakin autoissa mutta ei huollattaminen sen kalliimpaa ole Esim. ostin uudet jarrusatulat taakse 55e kipale eli aika helevetin halvat.

Ja ton hintasta autoahan ei enää merkkiliikkeessä huollateta että niitten hinnoilla ei ole mitään merkitystä.

No varmaan vähän isompaa otantaa voisi ottaa kuin yhdet jarrusatulat.

Juttelin juuri erään autokorjaajan kanssa tämän hintaluokan autoista, Volvoa kehui, mutta totesi varaosien olevan hinnakkaita. Itse en ole asiaa sen enempää selvitellyt.

Huoltopaikan suhteen olen samaa mieltä.
 
Juttelin juuri erään autokorjaajan kanssa tämän hintaluokan autoista, Volvoa kehui, mutta totesi varaosien olevan hinnakkaita.

Lieköhän 850:n piristetty versio T5 kestävyydeltään ok vielä yli 200tkm ajettuna? Olettaen tietysti että huollot ym tehty säännöllisesti. Tuollainenkin budjettiin mahtuisi (Nettiautosta bongattuna), mutta jos odotettavissa on ongelmia niin mieluummin passaan.
 
Lieköhän 850:n piristetty versio T5 kestävyydeltään ok vielä yli 200tkm ajettuna? Olettaen tietysti että huollot ym tehty säännöllisesti. Tuollainenkin budjettiin mahtuisi (Nettiautosta bongattuna), mutta jos odotettavissa on ongelmia niin mieluummin passaan.


Onhan nuita puolmiljoonaa ajettujaki näkyny että 200tkm ei oo mitään. Ainahan niitä turboja menee ja saattaa joutua rengastamaan mutta kaupastahan saa uusia ja taas ajetaan 100tkm.

Mielellään kannattaa ottaa -94 tai uudempi nii ei tarvi jakoremmiä olla myötääsä vaihtamassa ohjevaihtoväli kasvaa 50tkm.

edit. Ja totta kai kilsat näkyy sillain että saattaa pikkusen sauhutella ja öljyä joutua lisäileen mutta harvompa turboautot sitä ei tekisi varsinkaan jos hintaa on 5000-8000e ja hevosia 225-300hp.

No varmaan vähän isompaa otantaa voisi ottaa kuin yhdet jarrusatulat.

Juttelin juuri erään autokorjaajan kanssa tämän hintaluokan autoista, Volvoa kehui, mutta totesi varaosien olevan hinnakkaita. Itse en ole asiaa sen enempää selvitellyt.

Huoltopaikan suhteen olen samaa mieltä.


Niin no en mä ainakaan oo huomannu että osat maksais enempää, en kyllä volvolta mitään ole ostanu vaan kaikki tähän mennessä olen saanut tarvikkeinakin. En ole mitään kauhean kallista autoon vaihtanut mutta esimerkiksi koiranluut maksaa 20e-30e tarvikkeena ja volvolla 70e ja niitä saakin sit vaihtaa joka öljynvaihtoon tai jos hyvä tuuri on nii vain katsastukseen =)
 
en kehtaa uutta threadia alottaa kun nyt vähän samalla asialla olen..eli toi nykynen corsa on turhan lelu(ja helvetin ruma ja vielä ooppeli:hyper:) pitempään matka-ajoon jota pääsääntöisesti itsellä tulee ajettua..Helsinki-Iisalmi reilu 460km porukoille säännöllisen epäsäännöllisesti..sit pääkaupunkiseudulla mun ajot kohdistuu lähinnä kehä1/3,tuusulanväylä,lahtimotari..tuolla kun työntää 1,4 sorsalla sitä 80-120 riippuen rajoituksesta niin bensatankissa käy kierre, kierroskone kun on..eli tarkoitus ois hakea vähän väkevämpää konetta max. 2.5l jotta saisi tolle kulutukselle vähän vastinettakin:D harkinnassa ollut pikkusportteja..ford probe,mazda mx-6(vaihtoehto nro. 1)..sit jotain pirteitä 2litrasia..ehdottakaa ja antakaa omia kokemuksia..hintakatto on aika pitkälle tossa 7t.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom